Статті (КПМ)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено матеріали, що опубліковані або готуються до публікації в наукових журналах та збірниках.
Переглянути
Перегляд Статті (КПМ) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 80
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Метод отримання інтегральної оцінки ставлення споживачів до торгівельної марки(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2002) Богомаз, Н. В.; Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Відкритий доступ Основні етапи розробки анкети під час маркетингових досліджень(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2002) Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Відкритий доступ Система показників рівня попиту на ринку та її зв’язок з маркетинговою стратегією компанії(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2003) Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Відкритий доступ Стратегії ринкового позиціонування товару на споживчому ринку(Преса України, 2006) Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Відкритий доступ Моделі брендингу: класифікація та стисла характеристика(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2006) Зозульов, Олександр Вікторович; Нестерова, Ю. В.Документ Відкритий доступ Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві(Преса України, 2008) Зозульов, Олександр Вікторович; Нестерова, Ю. В.Документ Відкритий доступ Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку(Знання, 2008) Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Відкритий доступ Аутсорсинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств в умовах глобалізації(Преса України, 2009) Зозульов, Олександр Вікторович; Микало, Олександра ІгорівнаДокумент Відкритий доступ Дворівневий еврістично-статистичній підхід до сегментування ринку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2010) Зозульов, Олександр Вікторович; Гусиніна, АнастасіяДокумент Відкритий доступ Корпоративний бренд: сутність та особливості(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2010) Зозульов, Олександр Вікторович; Григораш, МаринаДокумент Відкритий доступ Типи клієнтів компанії на промисловому ринку(НВФ «Студцентр», 2010) Вітковська, Н. С.; Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Відкритий доступ Модель вибору споживчем промислових товарів(НВФ «Студцентр», 2012) Базь, Марія Олексіївна; Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Відкритий доступ Экономические логики маркетинговых действий(НВФ «Студцентр», 2013) Зозулёв, Александр ВикторовичДокумент Відкритий доступ Особенности трансформации подходов к управлению в маркетинге(Финпресс, 2013) Зозулёв, Александр Викторович; Полторак, К. А.Документ Відкритий доступ АТІ-технологія динамичного таргетування(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2013) Зозульов, Олександр Вікторович; Царьова, Тетяна ОлександрівнаДокумент Відкритий доступ К вопросу о целесообразности перехода отечественных компаний к формированию интегрированных корпоративных маркетинговых стратегий(НВФ «Студцентр», 2014) Зозулёв, Александр ВикторовичДокумент Відкритий доступ Підходи до проведення технологічного аудиту(2014) Зозульов, Олександр Вікторович; Царьова, Тетяна ОлександрівнаДокумент Відкритий доступ Краудмаркетинг как современный подход к управлению маркетинговой деятельностью предприятия(НВФ «Студцентр», 2014) Полторак, Катерина Анатоліївна; Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Відкритий доступ О необходимости перехода отечественных предприятий к формированию интегрированных корпоративных маркетинговых стратегий(НВФ «Студцентр», 2014-05) Зозулёв, Александр ВикторовичДокумент Відкритий доступ Управление потребителем в условиях эмерджентной экономики(НВФ «Студцентр», 2014-07) Зозулёв, Александр Викторович; Полторак, К. А.