Skip navigation

Статті (КПМ) : [70] Collection home page

У зібранні розміщено матеріали, що опубліковані або готуються до публікації в наукових журналах та збірниках.

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 70
Issue DateTitleAuthor(s)
2022-12Система показників попиту як чинник формування стратегії зростання підприємстваЗозульов, Олександр Вікторович; Царьова, Тетяна Олександрівна
2022Innovative determinants of the investment attractiveness of a country: the case of UkraineGavrysh, Oleg; Kukharuk, Anna; Gavrysh, Iuliia
2022The Effectiveness of Bonus Payment as a Financial Incentive for Top ManagementBykova, Adel; Lobza, Alla; Gavrysh, Julia; Soroka, Iryna; Karpenko, Yevheniia
2021Evolution of the economic system of Pakistan: innovative marketing aspectSoomro, Muhammad Usama; Yudina, Nataliya
2021Marketing Historical Analogies Exemplified By Iran’s History Of EconomicsMortazavi Farsani, Seyedeh Artemis; Yudina, Nataliya
2021Науково-методичні положення розробки та впровадження на засадах маркетингу ігрового продуктуШевлюга, А. Г.; Зозульов, О. В.
2021Моделі товару для аналізу його конкурентоспроможності на етапі споживання. Соціальний капітал брендуЗозульов, Олександр Вікторович; Царьова, Тетяна Олександрівна
2021Підходи до проведення бренд-аудитуЗозульов, Олександр; Глоба, Марія
2022Brand audit: types, approaches, methodologiesZozul`ov, Oleksandr; Globa, Maria; Gnitetskyi, Ievgen
2021Вплив ефективної системи мотивації на підвищення конкурентоспроможності підприємстваГавриш, Олег Анатолійович; Гавриш, Юлія Олегівна
2021Дослідження ефективності маркетингових стратегій в машинобудівній галузіГавриш, Олег Анатолійович; Солнцев, Сергій Олексійович; Зозульов, Олександр Вікторович; Гавриш, Юлія Олегівна
2020Моделювання конкурентоспроможності видавничо-поліграфічних підприємств з урахуванням рівня їх інформаційної активностіСолнцев, Сергій Олексійович; Гавриш, Юлія Олегівна
2019Напрями підвищення рівня ринкової адаптивності видавничо-поліграфічних підприємствГавриш, Юлія Олегівна
2022Альтернативні форми фінансування малого та середнього бізнесу в Україні: можливості та перспективиГавриш, Олег Анатолійович; Зозульов, Олександр Вікторович; Гавриш, Юлія Олегівна
2022Економічна гармонізація діяльності промислових підприємств на засадах сталого виробництваГавриш, Олег Анатолійович; Кухарук, Анна Дмитрівна; Гавриш, Юлія Олегівна
2022Вплив COVID-19 на бізнесГавриш, Олег Анатолійович; Солнцев, Сергій Олексійович; Роїк, Тетяна Анатоліївна; Гавриш, Юлія Олегівна
2022-02Parameterization of the Company’s Business Model for Machine Learning-Based Marketing Stress TestingMenkova, Krystyna; Zozulov, Oleksandr
2022Designing online communication mix for machinery manufacturersSpivakovskyy, Sergiy; Spivakovska, Tetiana; Zozulov, Oleksandr; Heiets, Iryna
2020Company's business model stress testing as a base of economical sustainability in the next normalityMenkova, K. I.; Zozul'ov, O. V.
2021-10Система маркетингових моделей товаруЗозульов, Олександр Вікторович; Царьова, Тетяна Олександрівна
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 70