Секція 6. Маркетинговий менеджмент та стратегічний маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Секція 6. Маркетинговий менеджмент та стратегічний маркетинг за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 16 з 16
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ The importance of employer branding(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Pavlenko, T. V.Документ Відкритий доступ Як продавати вище ринку(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Чернаєнко, Євген; Гнітецький, ЄвгенДокумент Відкритий доступ Використання моделі SECI при впровадженні внутрішнього маркетингу на підприємстві(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Ніколайчук, Юлія; Язвінська, НадіяДокумент Відкритий доступ Вплив сторітелінгу на маркетингове середовище підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Олешкевич, Святослав; Гавриш, ЮліяДокумент Відкритий доступ Сервісність у маркетинговій стратегії мережі кінотеатрів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Штанова, Альона; Мельниченко, СвітланаДокумент Відкритий доступ Теорія сценаріїв(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Шитікова, Вікторія; Гнітецький, ЄвгенДокумент Відкритий доступ Антикризовий маркетинг: креативний аспект(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Тарасюк, Софія; Гавриш, ЮліяДокумент Відкритий доступ Як колір впливає на емоційний стан людини при виборі товарів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Матусевич, Марія; Гнітецький, ЄвгенДокумент Відкритий доступ Маркетинг міжкорпоративних відносин в квазіінтеграційних структурах(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Солнцев, Сергій; Жигалкевич, ЖаннаДокумент Відкритий доступ Маркетингова стратегія відновлювання та розвитку оздоровчих закладів Слов’янська(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Сергєєва, Вікторія; Моісеєва, ЛюдмилаДокумент Відкритий доступ Ambient-маркетинг на ринку канцелярської продукції(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Пирог, Валентина; Солнцев, СергійДокумент Відкритий доступ Стратегічна оцінка конкурентних факторів на ринку спецій(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Бардаков, Юрій; Шинкаренко, НатальяДокумент Відкритий доступ Відношення споживачів до брендів, реклама яких з’являється в соціальних мережах(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Приліпота, Аліна; Гавриш, ЮліяДокумент Відкритий доступ Використання поп-арту у розвитку реклами(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Бажеріна, КатеринаДокумент Відкритий доступ Комунікаційна ефективність в маркетингу відносин(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Язвінська, НадіяДокумент Відкритий доступ Збутова діяльність в системі управління підприємством(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Єремеєва, Надія