Матеріали конференцій, семінарів і т.п. (КАМГС3)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено матеріали, опубліковані у збірниках, що видані за результатами конференцій, семінарів, конгресів, круглих столів тощо.
Переглянути
Перегляд Матеріали конференцій, семінарів і т.п. (КАМГС3) за Ключові слова "37.016:811(063)"
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Development of dialogue speaking skills of future lawyers with the use of Canva online resource(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024-05-15) Volkova, Svitlana; Borkovska, InnaПокращення "soft skills" майбутніх юристів є важливим завданням, що включає професійну та комунікативну компетентність, організацію комунікації, управління розмовами та вирішення криз. Це актуально для багатьох професій, особливо для юристів. У роботі використано аналіз, синтез, індукцію, дедукцію та моделювання. Проаналізовано електронне навчання діалогових навичок. Результати та обговорення: З огляду на курс України на вступ до ЄС, підготовка юристів вимагає міжкультурної комунікації та компетенцій для професійної взаємодії. Володіння іноземною мовою та доступ до сучасної інформації сприяють кар'єрним перспективам. Розвиток діалогової мови та інтеграція Canva в юридичну освіту підвищують мовні, візуальні та комунікаційні навички, що є важливими для сучасних юристів.Документ Відкритий доступ ESP multimodal setting in developing technical students’ multimodal communicative competence(2023) Fedorenko, Svitlana; Kravchenko, Tetiana; Bondarenko, OleksandraДокумент Відкритий доступ Extensive listening and viewing in the educational process(National Technical University of Ukraine “Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute” FL, 2021-05-13) Boyko, IrynaТези присвячені користі екстенсивного аудіювання студентів технічних спеціальностей, які вивчають англійську мову в умовах дистанційного навчання.Документ Відкритий доступ Individualization of teaching in foreign language classes for the development of critical thinking skills(National Technical University of Ukraine “Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute”, 2021) Kolosova, HannaДокумент Відкритий доступ Intensive approach to the ESP classes(Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, 2024) Kolosova, HannaActualization of the natural language environment, activation of psychological reserves and expansion of the volume of lexical and grammatical material are possible due to standard classes with ESP and an intensive approach during training.Документ Відкритий доступ Teaching english through extensive listening(National Technical University of Ukraine “Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute” FL, 2020-05-14) Boyko, IrynaТези розглядають необхідність застосування екстенсивного аудіювання в навчальному процесі. Акцентується увага на мотиваційній ролі викладача.Документ Відкритий доступ Teaching English: debunking the myths(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Boyko, IrynaДокумент Відкритий доступ Using professional situations to increase students’ motivation in learning a foreign language.(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Антоненко, І.; Чіжова, Н.У даній роботі досліджується важливість моделювати професійні ситуації, теми яких можуть бути різними, але їх умови повинні відповідати робочій ситуації. Досліджується формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців, рівень практичного володіння студентами умінням спілкування відповідно до цілей і норм поведінки у цих ситуаціях. Ключовими показниками успішної професійної діяльності для розвитку міжнародних відносин є вміння ефективно спілкуватися та налагоджувати комунікаційні зв’язки між учасниками робочого процесу, аналізувати проблеми та рішення. Навчальна діяльність та взаємодія різних елементів, які спрямовані на досягнення спільної мети та підготовку спеціалістів у навчанні іноземної мови при використанні професійних ситуацій на практичних заняттях, є ефективними у розвитку іншомовної комунікативної компетентності фахівців.Документ Відкритий доступ Лінгвістичний корпус в навчанні іноземних мов(Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, 2018) Корницька, Ю. А.