Матеріали конференцій, семінарів і т.п. (КАМГС3)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено матеріали, опубліковані у збірниках, що видані за результатами конференцій, семінарів, конгресів, круглих столів тощо.
Переглянути
Перегляд Матеріали конференцій, семінарів і т.п. (КАМГС3) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 194
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Academic integrity in online language teaching: cultivating honesty, integrity, and ethical standards(European Conference, 2023-06) Kornytska, YuliiaДокумент Відкритий доступ Accent as a linguistic self-identification factor(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Kolisnyk, MarynaThis paper explores the significance of accents in language and how they aid in recognizing an individual's cultural or regional heritage. Accents provide valuable insights into a person's linguistic self-identity, such as their nationality, ethnicity, and social background. They can influence the effectiveness of communication and serve as a crucial aspect of linguistic self-identification, connecting individuals with their cultural, regional, and social origins.Документ Відкритий доступ Acting out: how role play helps develop language and soft skills(Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, 2023-06-08) Haidenko, Yuliia; Serheieva, OksanaДокумент Відкритий доступ Advantages and disadvantages of distance learning(2020) Omelchenko, I. V.Документ Відкритий доступ AI Language Learning Apps(Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, 2024-05-15) Shevchenko, Olga; Ogurtsova, Olga; Uzhakov, NikitaAI-powered language learning apps have revolutionized the way people acquire new languages. By using artificial intelligence, these apps offer personalized and interactive learning experiences taking into account individual proficiency levels and learning styles. They provide immediate feedback, adaptive exercises, and innovative methods in language learning.. With the continuous development of AI technologies, these apps are becoming increasingly effective tools for language learners. AI language learning apps will continue to reshape language education, making it more accessible, engaging, and efficient.Документ Відкритий доступ Asynchronous mode: organizational aspects to succeed(Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, 2023) Kornytska, Yuliia; Kolisnyk, MarynaДокумент Відкритий доступ Building a culture of academic integrity: nurturing ethical behavior and excellence(International Science Group, 2023-05) Kornytska, YuliiaДокумент Відкритий доступ Cloud-based collaboration tools in the ESP class(International science group, 2022) Kornytska, Yuliia; Kolisnyk, MarynaДокумент Відкритий доступ Communicative Approach and its Main Advantages for Law Students(National Technical University of Ukraine “Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute”, 2020) Volkova, SvitlanaДокумент Відкритий доступ Computer-Aided Translation Tools(КПІ ім.Ігоря Сікорського, 2016) Шевченко, Ольга МиколаївнаДокумент Відкритий доступ Creation system of moodle course(2020) Pastushenko, OksanaДокумент Відкритий доступ Critical thinking development: stages and characteristics(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023-11-28) Borkovska, Inna; Kozubska, IrynaДослідження показують, що найпопулярнішим месенджером в Україні є Telegram, який обирають більшість студентів для спілкування та отримання інформації. З початком війни Telegram випередив телевізор, Facebook та YouTube як основне джерело новин. Telegram-канали стали важливими для неформальної освіти студентів, надаючи їм різноманітну інформацію, яка потребує критичного осмислення. Викладачам важливо навчати студентів критично сприймати та аналізувати інформацію, розвивати їхні навички критичного мислення. Це включає використання методів, таких як парна робота, мозковий штурм, аналіз текстів та обговорення дискусійних питань. Критичне мислення допомагає протистояти дезінформації та маніпуляціям, сприяє розвитку творчих здібностей та підвищує ефективність навчання.Документ Відкритий доступ Critical thinking of students as the basis of curriculum internationalization(ГО «ВАДНД», 2022) Kolosova, H. A.Документ Відкритий доступ Current trends in teaching English(2020) Kozubska, Iryna; Kompanets, NataliiaДокумент Відкритий доступ Developing critical thinking in IT students through English language learning(MDPC Publishing, 2024-10-01) Haieva, PolinaДокумент Відкритий доступ Developing foreign language communicative competence via the use of electronic resources in the educational process of future lawyers(Національний авіаційний університет, 2024-03-28) Волкова, Світлана; Борковська, ІннаДіалогічна та монологічна мова є важливими методами розвитку комунікативної компетенції студентів, оскільки діалогічне спілкування є основною формою соціальної взаємодії. Змішане навчання вимагає розвитку комунікативних навичок, і тут корисними є інтерактивні цифрові інструменти, такі як Canva. Canva - це онлайн-платформа для створення візуальних матеріалів, яка сприяє розвитку діалогової мови через створення презентацій, постерів, відео тощо. Вона допомагає студентам засвоювати мовні структури та використовувати жести і міміку для пожвавлення діалогів, а також розвивати навички ведення розмови, її підтримання, слухання опонента та ставлення уточнювальних питань.Документ Відкритий доступ Development of dialogue speaking skills of future lawyers with the use of Canva online resource(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024-05-15) Volkova, Svitlana; Borkovska, InnaПокращення "soft skills" майбутніх юристів є важливим завданням, що включає професійну та комунікативну компетентність, організацію комунікації, управління розмовами та вирішення криз. Це актуально для багатьох професій, особливо для юристів. У роботі використано аналіз, синтез, індукцію, дедукцію та моделювання. Проаналізовано електронне навчання діалогових навичок. Результати та обговорення: З огляду на курс України на вступ до ЄС, підготовка юристів вимагає міжкультурної комунікації та компетенцій для професійної взаємодії. Володіння іноземною мовою та доступ до сучасної інформації сприяють кар'єрним перспективам. Розвиток діалогової мови та інтеграція Canva в юридичну освіту підвищують мовні, візуальні та комунікаційні навички, що є важливими для сучасних юристів.Документ Відкритий доступ Development of speaking competence in English listening of 2nd year students in the process of independent work with authentic video materials(Barca Academy Publishing, 2023-06) Haieva, Polina OleksandrivnaДокумент Відкритий доступ Development of students' mediation skills in ESP(National Technical University of Ukraine “Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute” FL, 2025, 2025) Bondarenko, Oleksandra; Haieva, PolinaДокумент Відкритий доступ Digital inclision in education: challenges and benefits(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Tuliakova, Kateryna; Medvedchuk, Alina; Petrenko, MarynaIn recent decades, digitalization in education has steadily increased. The COVID-19 pandemic highlighted the importance of proper technology resources for teaching and learning. Digital technologies can improve educational equity and inclusion, can enhance learning by providing flexibility in terms of location, timing, and method. According to Directorate for Education and Skills by Organization for Economic Co-operation and Development digital equity and inclusion matters at every level of education, from early childhood, primary, and secondary to higher education. It is also vital for adult education and lifelong learning as society becomes more digitalized (OECD, 2023, p. 7). The aim of this paper is to identify the benefits of Digital Inclusion (DI) in Teaching English for specific purposes.