Магістерські роботи (АЕМК)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено магістерські дисертації на здобуття ступеня магістра.
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (АЕМК) за Ключові слова "621.316"
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Електромеханічна системи припливної вентиляції адміністративної будівлі(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Токар, Андрій Андрійович; Торопова, Лілія ВолодимирівнаДисертація присвячена розробці системи управління припливною вентиляцією адміністративної будівлі, що забезпечує енергоефективне управління за рахунок кількісного регулювання. У першому розділі проведено аналіз існуючих систем керування припливною вентиляцією, розраховано систему вентиляції адміністративної будівлі, складено уточнену модель контуру регулювання температури з урахуванням динамічних властивостей системи «перетворювач частоти – асинхронний двигун», а також нелінійну залежність температури припливного повітря від швидкості роботи вентилятора. У другому розділі розраховані та обрані компоненти силової частини системи, а саме асинхронний двигун та перетворювач частоти. Крім цього, розраховані та обрані елементи системи автоматизації. Методом цифрового моделювання із застосуванням пакету MATLAB досліджено динамічні властивості контуру кількісного регулювання температури за наявності коливань температури навколишнього середовища. Розроблено стартап-проект для реалізації інтелектуальної системи, у якому проведено економічний аналіз існуючих рішень та наведено список переваг запропонованого технічного рішення.Документ Відкритий доступ Електромеханічне обладнання станій відкритого типу Святошинської-Броварської лінії метрополітену міста Києва(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Шевчук, Юрій Олександрович; Терентьєв, Олег МарковичДисертація присвячена видобутку, шліфуванню та поліруванню камінню і плитки для облаштування станцій як відкритого так і підземного типу. Надання їм звичного вигляду у випадку виникнення аварійних ситуацій як внутрішніх так і зовнішніх збуджувачів. Метрополітен Києва – це історія та сучасність переплітаються у лабіринті підземних тунелів. Величні станції, прикрашені скульптурами, мозаїками та архітектурними шедеврами, є не лише транспортними вузлами, а й справжніми музеями мистецтва.. Святошинсько-Броварська лінія метрополітену Києва є життєво важливою частиною транспортної системи міста. Крім того, Розроблено стартап-проект для реалізації інтелектуальної системи, в якому проведено економічний аналіз існуючих рішень та наведено список переваг запропонованого технічного рішення. Обробка облицювального каменю полягає в різанні або в розколюванні отриманих на кар'єрах блоків каменю на заготовки. Вони розпилюються або розколюються на плити певної товщини В подальшому виконується точна обробка виробу на окантувальніх та профільних верстатах. Розроблено пристрій із суміщенням стадій обробки облицювального в часі і просторі та зовнішніх і внутрішніх енергетичних джерел. Пристрій відрізняється тим, що шліфуючи поверхні, розташовані на рухомому корпусі, та ріжучий канатний орган мають змогу обертатися з різними кутовими швидкостями, в рухомому корпусі розміщені канали для проходження рідини для вивільнення внутрішньої енергії породи та охолодження зони обробки природного каменю.Документ Відкритий доступ Керування потокозчепленням ротора в електроприводах міських транспортних засобів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Кучерявий, Андрій Васильович; Данілін, Олександр ВалерійовичВиконано аналітичний огляд літературних джерел за темою проекту, проаналізовано види втрат в асинхронному двигуні, розроблено математичні моделі в обертовій та нерухомій системах координат для дослідження асинхронних двигунів. Виконано дослідження енергоефективних законів керування процесами розмагнічування та назмагнічування нерухомого двигуна. Розроблено рекомендації щодо доцільності використання методів у різних режимах. Виконано техніко-економічне обґрунтування ефективності керування потокозчепленням ротора в електроприводах міських транспортних засобів на зупинках.Документ Відкритий доступ Комплекс електромеханічного обладнання та автоматизація насосної установки системи водоочищення м. Києва(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-12) Козир, Анна Іванівна; Майданський, Іван ЯрославовичДисертація присвячена аналізу технологічних схем водоочистки з використанням насосної станції, розробці системи автоматичного керування з використанням програмованого логічного контролера, захисту обладнання від аварійних станів електромережі та оптимізації роботи установки завдяки прогнозуванні графіку відключень мережі. Дані заходи дозволять знизити рівень споживаної потужності станцією в час-пік, і загалом дозволять зекономити значну частину електричної енергії за тривалий період експлуатації. Розглянуто види технологічних схем водоочистки, обрано схему, яка задовольняє технологочні вимоги з точки зору керування, регулювання, оптимізації та експлуатації, спроектовано насосну установку водоочистки частини району м. Києва. Вибрано насосну установку, перетворювач частоти, електричний привід, програмований логічний контроллер, датчики рівня, тиску, потоку, тощо, перетворювачи інтерфейсів. Вибір серидовища та інтерфейсу для програмування контролера, написання коду. Проведено економічний розрахунок та визначено доцільність даного проекту. Розроблено стартап-проект для реалізації розробленої системи.Документ Відкритий доступ Оптимізація керування трекерною системою сонячних панелей з прогнозуванням сонячної активності(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-12) Барсукова, Катерина Ігорівна; Дубовик, Володимир ГригоровичДисертація присвячена аналізу методів прогнозування сонячної активності, розробці системи автоматичного керування сонячними панелями з використанням трекеру та MPPT-контролера. Це дозволяє покращити рівень генерації електроенергії. Розглянуто види сонячних електростанцій, спроектовано сонячну електростанцію для офісного приміщення. Вибрано сонячні панелі, акумуляторні батареї, інвертор з вбудованими MPPT-контролерами для оптимізації системи шляхом підвищення рівня генерації енергії та моніторингу роботи панелей. Розглянуто види трекерів, підібрано трекери управління сонячними панелями, що підвищить генерацію та зробить систему більш автоматизованою. Проведено аналіз методів прогнозування сонячної активності, наведені їх особливості та порівняння похибки та виконано порівняння статистичних даних з реальними показниками для оцінювання точності прогнозування. Проведено економічний розрахунок та визначено доцільність даного проекту. Розроблено стартап-проект для реалізації розробленої системи.Документ Відкритий доступ Оптимізація режимів управління стрічковим конвеєром цегляного заводу при аварійний станах роботи мережі(2022-12) Стрельченко, Олександр Віталійович; Данілін, Олександр ВалерійовичОб'єктом дослідження дисертації є безредукторний синхронний мотор-барабан стрічкового конвеєра, що регулюється у функції вхідного вантажопотоку, а предметом дослідження – його параметри та показники ефективності. Проведено аналіз широко застосовуваних систем електроприводів стрічкових конвеєрів, сформулювано вимоги до тягового електроприводу стрічкового конвеєра та запропоновано конструкцію енергоефективного електроприводу на базі безредукторного синхронного мотор-барабана; Отримано параметри тихохідного синхронного двигуна на постійних магнітах на основі характеристик існуючого тягового електроприводу стрічкового конвеєра, що задовольняє заданим вимогам потужності, моменту та з ККД не нижче 90%; Обґрунтовано вибір методу управління та розроблено систему управління безредукторним синхронним мотор-барабаном, що регулюється у функції вхідного вантажопотоку; Реалізація математичних моделей та необхідних розрахунків проводилася у програмних середовищах Matlab та MathCad.Документ Відкритий доступ Система керування електроприводом на основі безколекторного двигуна постійного струму для влаштування в шасі регіонального літака(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Ганжа, Володимир Сергійович; Данілін, Олександр ВалерійовичВ магістерській дистертації розроблено електромеханічну систему шасі регіонального літака на основі безколекторного двигуна постійного струму. В роботі на основі тахограми руху по аеропорту розраховано потужність приводного двигуна шасі літака і обрали акумуляторну батарею, що забеспечує рух літака на відстань в 9 км. Також обрано тяговий інвертор на номінальну потужність 110 кВт та складено функціональну схему електромеханічної системи. Проведено синтез та дослідження алгоритму векторного керування моментом синхронного двигуна для шасі літака. Методом математичного моделювання досліджено алгоритм векторного керування моментом синхронного двигуна. Досліджуваний алгоритм забезпечує асимптотичне відпрацювання заданої траєкторії моменту, яка відповідaє траєкторії руху транспортного зaсобу по аеропорту.Документ Відкритий доступ Удосконалення автоматизованої системи керування самохідною електродрезиною(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-12) Турчиняк, Ростислав Петрович; Прядко, Сергій ЛеонідовичДисертація присвячена удосконаленню автоматизованої системи керування самохідною електрод резиною. Розглянуто систему тягового електроприводу самохідної електродрезини на базі синхронного двигуна з постійними магнітами та перетворювачем напруги. Проведено тягові розрахунки руху електродрезини на основних етапах роботи (розгін, гальму-вання, рівномірний рух). Проведено аналізування типів електро-приводів, до складу яких входять тягові двигуни, обрано електродвигун на базі синхронного двигуна з постійними магнітами, розраховано його номінальні параметри. Проведено моделювання в середовищі MATLAB/SIMULINK. Запропоно-вано для забезпечення заданих динамічних характеристик самохідної електродрезини використати комбіноване джерело енергії «літій-іонна батарея –суперконденсатор (іоністор).Документ Відкритий доступ Удосконалення електромеханічної системи сонячного трекера(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-12) Бабко, Кирило Михайлович; Мугенов, Даніїл ДжалільовичУ роботі проаналізовано існуючу типову установку геліотрекера та сформульовано вимоги до електроприводу геліотрекера. Відповідно до необхідних параметрів і вимог було обрано систему контролю кутового положення. Результат розрахунку показав необхідність вибору асинхронного двигуна AIR100L8. Користуючись рівняннями розроблено модель електромеханічної системи в прикладному пакеті Matlab Simulink. Користуючись математичним моделюванням отримано результати перехідного процесу динамічного режиму трекера. Для забезпечення коректної роботи системи були підібрані перетворювачі частоти, мікропроцесори.