Магістерські роботи (ВСР)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ВСР) за Ключові слова "005.6:005.33+007:005.1"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Створення комунікаційної стратегії для фешнкомпанії в умовах війни(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Богатова, Марія Євгенівна; Фісенко, Тетяна ВікторівнаМагістерська дисертація Богатової Марії Євгенівни на тему «Створення комунікаційної стратегії для фешнкомпанії в умовах війни» зі спеціальности 061 «Журналістика» освітньо-професійної програми «Реклама і зв’язки з громадськістю», КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024, Київ. Магістерська дисертація складається зі вступу, 3 розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Обсяг роботи — 75 сторінок. Дисертація містить 18 додатків. Мета дослідження — розробити комунікаційну стратегію для фешнбренду в умовах війни. Методи дослідження. Для реалізації мети було використано методи: аналізу і синтезу (для вивчення існуючих теоретичних підходів до розробки комунікаційних стратегій, укладення аналізу практичної реалізації інструменту іншими брендами в індустрії, укладення портрету цільової авдиторії); порівняння (для виявлення сильних, слабких сторін комунікаційних стратегій конкурентів, потенційних загроз та можливостей); класифікації та систематизації (для вивчення основних каналів комунікації та рівнях їх ефективності); опитування (для підтвердження результатів аналізу цільової авдиторії, дослідження їхніх потреб, вподобань щодо контенту, каналів комунікації та покупок тощо); метод моніторингу (детальний розгляд соціальних мереж конкурентів, італійських контактів Furla, українських ресурсів бренду, оцінка ефективності використаних комунікаційних практик); SWOT-аналіз (для оцінки актуальної ситуації розвитку конкурентів на ринку, та їх перспективи, загрози). Об’єктом дослідження є фешнбренд Furla в Україні. Предметом дослідження є наявна комунікаційна стратегія, її ефективність. Практичне значення отриманих результатів полягає в можливості універсального використання розробленої стратегії для більшості фешнбрендів закордонних та українських, аналогічного цінового сегменту для первинного використання або продовження розвитку та просування компанії.