Магістерські роботи (ВСР)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ВСР) за Ключові слова "007:304:659.1"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Розробка рекламних відеороликів для магазину marisabell.shop(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Сорвіна, Анна Вікторівна; Смола, Лідія ЄвстахіївнаМагістерська дисертація Сорвіної Анни Вікторівни на тему «Розробка рекламних відеороликів для магазину marisabell.shop» зі спеціальності 061 «Журналістика» освітньо-професійної програми «Реклама і зв’язки з громадськістю», КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024, Київ. Магістерська дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Обсяг роботи – 86 сторінок. Дисертація містить 49 рисунків, 16 таблиць та 2 додатки. Мета дослідження полягає в розробці ефективних рекламних відео, які сприятимуть збільшенню продажів та впізнаваності магазину marisabell.shop. Для реалізації поставленої мети були використані такі методи: теоретичний аналіз (для вивчення праць та статей, присвячених відеоконтенту, його особливостей), SWOT-аналіз (для визначення сильних і слабких сторін, можливостей, загроз прямих конкурентів та marisabell.shop), соціологічний метод (проведення опитування серед цільової аудиторії магазину для визначення їх побажань у відеороликах), якісний контент-аналіз (для аналізу інстаграм- акаунтів конкурентів). Об’єктом дослідження є відеоконтент як інструмент просування бренду. Предметом дослідження ̶ розробка та поширення рекламних відеороликів в Інстаграм для просування бренду marisabell.shop. Практичне значення полягає у розроблені ефективних рекламних відеороликів, що сприятимуть збільшенню продажів та впізнаваності магазину.