Магістерські роботи (ВСР)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ВСР) за Ключові слова "007 : 304 : 659"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Подкасти на ютубі як інноваційний метод просування медичної інформаційної системи Health24(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Шпотя, Анастасія Володимирівна; Балюн, Оксана ОлександрівнаМагістерська дисертація на тему «Подкасти на ютубі як інноваційний метод просування медичної інформаційної системи Health24» зі спеціальності 061 «Журналістика» освітньо-професійної програми «Реклама і зв’язки з громадськістю», КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024, Київ. Магістерська дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Загальний обсяг дисертації — 151 сторінки, з них 125 сторінкок основного тексту. Робота містить 29 рисунків, 13 таблиць та 4 додатки. Методи дослідження. Для досягнення мети дослідження застосовувалися загальнонаукові методи аналізу та синтезу (для систематизації підходів до використання подкастів в інтернет-маркетингу), класифікації (для визначення типів подкастів та аудиторії), порівняння (для оцінки ефективності комунікаційних стратегій Health24 та конкурентів), опису (для вивчення можливостей платформи YouTube для просування подкастів). Спеціальні методи: опитування (для збору даних серед медичних працівників) та контент аналіз (для оцінки соціальних мереж Health24 і її конкурентів, а також подкастів на YouTube). Об’єктом дослідження є медична інформаційна система Health24. Предметом дослідження є подкастинг як метод просування медичних інформаційних систем в Україні. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні доцільності використання подкастів як інноваційного методу просування медичної інформаційної системи Health24. У дисертації досліджено теоретичні засади застосування інноваційних методів просування в інтернеті, зокрема через подкасти на платформі YouTube, проведено аналіз комунікаційної діяльності медичної інформаційної системи Health24 та її конкурентів, створено подкасти для медичної інформаційної системи Health24 та проаналізувано їх ефективність, розроблено рекомендації щодо використання подкастів як ефективного інструменту просування Health24. Практичне значення одержаних результатів полягає в успішній реалізації проєкту впровадження подкастів на платформі YouTube як інноваційного методу просування медичної інформаційної системи Health24.Документ Відкритий доступ Створення української кухні в тиктоці та інстаграмі(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Клєвакін, Володимир Григорович; Магда, Євген ВалерійовичКлєвакін В. Г. Просування громадської організації Просування української кухні в тиктоці та інстаграмі: : Магістерська дисертація. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024. Магістерська дисертація на тему «Просування української кухні в тиктоці та інстаграмі» складається зі 63 сторінок комп’ютерного набору, містить 40 бібліографічних найменувань, 2 додатки. Через повномасштабну війну, яку розпочав агресор на території нашої країни, весь світ дізнався про сильний український народ, який став символом сміливості та незламності. Зараз люди в різних куточках планети намагаються дізнатися більше про Україну та її культуру. Після нашої перемоги, в Україні значно збільшиться кількість туристів, які прагнуть дізнатись про культуру України, зокрема через національну кухню. Оскільки зараз громадяни України активно підтримують та згадують українські звичаї, культуру та історію, актуальною є популяризація української кухні та ресторанного бізнесу. Об’єкт дослідження — українська кухня. Предмет дослідження — створення онлайн-проєкту BANOSH. Мета — популяризація української кухні в інстаграмі та тиктоку. Наукова новизна полягає в тому, що було запропоновано інноваційний підхід до популяризації української кухні шляхом створення онлайн-проєкту BANOSH у соціальних мережах, досліджено інтерес аудиторії до національної культурно спадщини, зокрема гастрономічної культури.