Магістерські роботи (ВСР)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ВСР) за Ключові слова "808.2+004.5"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ UX-контент як об’єкт роботи редактора(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Супрун, Яна Миколаївна; Тріщук, Ольга ВолодимирівнаСупрун Я. М. UX-контент як об’єкт роботи редактора : Магістерська дисертація. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024. 134 с. Магістерська дисертація містить вступ, 3 розділи, висновки, список використаної літератури з 82 бібліографічних найменуваннями та 11 додатками. Актуальність теми обґрунтована необхідностю дослідити UX-контент як нову галузь написання текстів для онлайн-платформ, визначити перелік редакторських навичок, необхідних для роботи із цим контентом і спроєктувати лендинг для книжкового клубу, практично застосувавши ці знання та посприявши популяризації відвідування книжкових обговорень в Україні. Метою магістерської дисертації є розкриття особливостей UX-контенту як обʼєкта редакторської діяльності та практичне застосування набутих знань під час розробки лендингу для книжкового клубу. Об’єкт дослідження — UX-контент як компонент взаємодії користувачів з цифровими продуктами. Предмет — особливості створення та редакторського опрацювання UX-контенту. У дисертації вперше в Україні досліджено UX-контент як об’єкт роботи редактора. Уперше з’ясовано вплив якісних UX-текстів на користувацький досвід, що є важливим аспектом у розвитку цифрових технологій та онлайн-комунікацій. Результати дослідження сприятимуть формуванню принципів ефективної роботи редактора з UX-контентом, зокрема в розробці текстів, орієнтованих на покращення взаємодії користувачів із цифровими платформами. Практичне значення отриманих результатів полягає у створенні лендингу для літературного клубу, який надає зручний доступ до інформації про діяльність проєкту та сприяє залученню нових учасників. Тестування UX-контенту дозволило адаптувати текстовий матеріал до потреб цільової аудиторії, що забезпечує ефективну комунікацію та покращує взаємодію користувачів із платформою.