Бакалаврські роботи (АЕМСЕП)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (АЕМСЕП) за Ключові слова "algorithm"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Дослідження алгоритму керування моментом синхронного двигуна з постійними магнітами (СДПМ)(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Шляга, Дмитро Сергійович; Ковбаса, Сергій МиколайовичДипломна робота за темою «Дослідження алгоритму керування моментом синхронного двигуна з постійними магнітами (СДПМ)» виконана студентом кафедри автоматизації електромеханічних систем та електроприводу факультету електроенерготехніки та автоматики Шлягою Дмитром Сергійовичем зі спеціальності 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» за освітньо-професійною програмою «Електромеханічні системи автоматизації, електропривод та електромобільність» та складається зі: вступу; п’яти розділів (теоретичний огляд, розрахунок СДПМ, опис математичної моделі, проведення моделювання, вибір обладнання), висновків до кожного з цих розділів; загальних висновків; списку використаних джерел, який налічує 39 джерел, та додатків. Загальний обсяг роботи 89 сторінок. Актуальність теми. Актуальність теми дипломного проекту в повній мірі розкривається з огляду на сучасні тенденції розвитку електромеханічних систем та електроприводів. У контексті світового переходу до більш ефективних та екологічно чистих технологій, дослідження й оптимізація методів керування СДПМ набувають важливого значення. Синхронні двигуни з постійними магнітами широко використовуються в різних галузях промисловості, транспорті, зокрема в електромобілях, та у відновлюваній енергетиці завдяки їх високій енергоефективності, надійності та компактності. Тому розробка електромеханічної системи електровелосипеду на основі СДПМ є досить актуальним завданням. Мета і завдання роботи. Мета дипломного проекту полягає у покращенні дослідженні існуючих алгоритмів керування моментом синхронного двигуна з постійними магнітами (СДПМ) з метою підвищення його енергоефективності, надійності та точності роботи в різних режимах експлуатації в рамках електровелосипеду. Для досягнення цієї мети необхідно вирішити наступні завдання: 1. Теоретичний огляд. 2. Розрахунок параметрів СДПМ. 3. Опис та дослідження математичної моделі електродвигуна та контролера. 4. Вибір обладнання. 5. Аналіз отриманих даних та підготовка проектної документації. Використані методи. Для реалізації поставлених завдань використовувався пакет прикладних програм для числового аналізу MATLAB, зокрема його застосунок Simulink, а для розробки апаратної частини використовувався пакет комплексної системи автоматизованого проектування (САПР) радіоелектронних засобів Altium Designer. Використані бібліотеки Simulink: Continious, Lookup Tables, Math Operations, Port&Subsystems, Signal Atributes, Signal Routing, Sinks, Sources. Отримані результати. Проектна документація для практичної реалізації електромеханічної системи електровелосипеду на основі СДПМ.Документ Невідомий Електропривод установки для виготовлення полімерних труб(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Прінько, Юрій Володимирович; Михальський, Валерій МихайловичДипломний проєкт містить 68 сторінок, 27 рисунків, 2 таблиці, 3 ар куша графічної частини. Метою даного проєкту є розробка електроприводу установки мобіль ного комплексу для виготовлення полімерних труб. Розроблена система спроє ктована згідно вимог до проєкту. Під час виконання роботи було розраховано та визначено параметри асинхронного двигуна. Обрано систему керування двигуном та спроєктовано алгоритм векторного керування швидкістю. Прове дено ряд досліджень підтримання швидкості двигунів та їх синхронізації. Спроєктована установка може знайти реальне застосування підприєм ствами, які займаються прокладанням полімерних труб, адже дана установка дає змогу заощадити кошти та час, що йдуть на транспортування великої кіль кості великогабаритних труб до місця прокладання. Графічна частина включає в себе: схематичне зображення установки, схему електричну функціональну, результати досліджень.Документ Відкритий доступ Керування кутовою швидкістю і кутовим положенням синхронних явнополюсних двигунів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Поліщук, Вадим Васильович; Пересада, Сергій МихайловичДипломна робота виконана на 118 сторінках, вміщує 54 рисунки, 1 таблицю, 3 додатки, а також графічний матеріал виконаний на 3 аркушах А1. Метою дипломоної роботи є розробка навчальних матеріалів державною мовою для вивчення студентами систем керування явнополюсними синхронними двигунами з постійними магнітами. В дипломній роботі розроблено алгоритми керування моментом, кутовою швидкістю та кутовим положенням синхронних явнополюсних двигунів з постійними магнітами, за умов струмовго керування та керування напругами, що прикладаються до статорних обмоток. Проведено дослідження динамічних режимів відпрацювання кутової швидкості та положення за умов спрощених алгоритмів керування кутовою швидкістю та кутовим положенням відповідно. На основі синтезованих алгоритмів керування розроблені структурні схеми. Для дослідження динаміки перехідних процесів систем керування було розроблено моделюючі програми, для програмного середовища SIMNON. Реалізація дипломної роботи виконувалась з допомогою наступних програмних застосунків: MATLAB R2013a, Microsoft Office Visio, Microsoft Office Word 19, SIMNON.