Бакалаврські роботи (АЕМСЕП)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (АЕМСЕП) за Ключові слова "algorithm"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Дослідження алгоритму керування моментом синхронного двигуна з постійними магнітами (СДПМ)(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Шляга, Дмитро Сергійович; Ковбаса, Сергій МиколайовичДипломна робота за темою «Дослідження алгоритму керування моментом синхронного двигуна з постійними магнітами (СДПМ)» виконана студентом кафедри автоматизації електромеханічних систем та електроприводу факультету електроенерготехніки та автоматики Шлягою Дмитром Сергійовичем зі спеціальності 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» за освітньо-професійною програмою «Електромеханічні системи автоматизації, електропривод та електромобільність» та складається зі: вступу; п’яти розділів (теоретичний огляд, розрахунок СДПМ, опис математичної моделі, проведення моделювання, вибір обладнання), висновків до кожного з цих розділів; загальних висновків; списку використаних джерел, який налічує 39 джерел, та додатків. Загальний обсяг роботи 89 сторінок. Актуальність теми. Актуальність теми дипломного проекту в повній мірі розкривається з огляду на сучасні тенденції розвитку електромеханічних систем та електроприводів. У контексті світового переходу до більш ефективних та екологічно чистих технологій, дослідження й оптимізація методів керування СДПМ набувають важливого значення. Синхронні двигуни з постійними магнітами широко використовуються в різних галузях промисловості, транспорті, зокрема в електромобілях, та у відновлюваній енергетиці завдяки їх високій енергоефективності, надійності та компактності. Тому розробка електромеханічної системи електровелосипеду на основі СДПМ є досить актуальним завданням. Мета і завдання роботи. Мета дипломного проекту полягає у покращенні дослідженні існуючих алгоритмів керування моментом синхронного двигуна з постійними магнітами (СДПМ) з метою підвищення його енергоефективності, надійності та точності роботи в різних режимах експлуатації в рамках електровелосипеду. Для досягнення цієї мети необхідно вирішити наступні завдання: 1. Теоретичний огляд. 2. Розрахунок параметрів СДПМ. 3. Опис та дослідження математичної моделі електродвигуна та контролера. 4. Вибір обладнання. 5. Аналіз отриманих даних та підготовка проектної документації. Використані методи. Для реалізації поставлених завдань використовувався пакет прикладних програм для числового аналізу MATLAB, зокрема його застосунок Simulink, а для розробки апаратної частини використовувався пакет комплексної системи автоматизованого проектування (САПР) радіоелектронних засобів Altium Designer. Використані бібліотеки Simulink: Continious, Lookup Tables, Math Operations, Port&Subsystems, Signal Atributes, Signal Routing, Sinks, Sources. Отримані результати. Проектна документація для практичної реалізації електромеханічної системи електровелосипеду на основі СДПМ.Документ Відкритий доступ Електропривод установки для виготовлення полімерних труб(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Прінько, Юрій Володимирович; Михальський, Валерій МихайловичДокумент Відкритий доступ Керування кутовою швидкістю і кутовим положенням синхронних явнополюсних двигунів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Поліщук, Вадим Васильович; Пересада, Сергій Михайлович