Бакалаврські роботи (АЕМСЕП)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (АЕМСЕП) за Ключові слова "angular speed"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Керування кутовою швидкістю і кутовим положенням синхронних явнополюсних двигунів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Поліщук, Вадим Васильович; Пересада, Сергій МихайловичДипломна робота виконана на 118 сторінках, вміщує 54 рисунки, 1 таблицю, 3 додатки, а також графічний матеріал виконаний на 3 аркушах А1. Метою дипломоної роботи є розробка навчальних матеріалів державною мовою для вивчення студентами систем керування явнополюсними синхронними двигунами з постійними магнітами. В дипломній роботі розроблено алгоритми керування моментом, кутовою швидкістю та кутовим положенням синхронних явнополюсних двигунів з постійними магнітами, за умов струмовго керування та керування напругами, що прикладаються до статорних обмоток. Проведено дослідження динамічних режимів відпрацювання кутової швидкості та положення за умов спрощених алгоритмів керування кутовою швидкістю та кутовим положенням відповідно. На основі синтезованих алгоритмів керування розроблені структурні схеми. Для дослідження динаміки перехідних процесів систем керування було розроблено моделюючі програми, для програмного середовища SIMNON. Реалізація дипломної роботи виконувалась з допомогою наступних програмних застосунків: MATLAB R2013a, Microsoft Office Visio, Microsoft Office Word 19, SIMNON.Документ Відкритий доступ Початкова ідентифікація електричних параметрів синхронних явнополюсних двигунів з постійними магнітами(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Зінченко, Олексій Юрійович; Пересада, Сергій МихайловичДипломний проект містить: 87 сторінок, 18 рисунків, 1 додаток та 4 листа А1 графічної частини. Метою роботи є синтез нового алгоритму початкової ідентифікації електричних та механічних параметрів явнополюсних синхронних двигунів з постійними магнітами. Синтезовано алгоритми векторного керування кутовою швидкістю/положенням явнополюсних синхронних двигунів, який забезпечує глобальне асимптотичне відпрацювання заданої траєкторії кутової швидкості/положення та прямої компоненти струму статора по осі d, а також розв’язку керування електричними та механічними координатами. Розроблені алгоритми дозволяють покращити енергетичну ефективність машини, не впливаючи на процеси регулювання механічних координат. В роботі виконано синтез алгоритму початкової ідентифікації електричних та механічних параметрів явнополюсних синхронних двигунів, який дозволяє ідентифікувати шість невідомих параметрів двигуна та момент навантаження та не вимагає попередньої інформації про будь-який параметр машини.