Магістерські роботи (КПМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (КПМ) за Ключові слова "338.46"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Формування інноваційної стратегії послуги підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Мельник, Катерина Геннадіївна; Кубишина, Надія СергіївнаМагістерська робота складається із вступу, трьох розділів, висновків та літератури з 83 джерел. Виконана на 126 сторінках, без врахування додатків, містить 25 рисунків та 24 таблиці. Метою даної роботи є формування інноваційної стратегії нової послуги на споживчий ринок та розробка маркетингових заходів для її виведення. Методологією дослідження є теоретико-методологічні основи інновацій та інноваційних стратегій, інформаційною базою дослідження стали загальнонаукові, матричні та аналітичні методи, методи системного аналізу, порівняння та морфологічного аналізування – для удосконалення термінології понятійного апарату інновацій, методи логічного узагальнення, метод експертних оцінок – для визначення конкурентних позицій підприємства, аналізу та синтезу – для поглиблення теоретичних положень обраної тематики, монографічний – для вивчення літературних джерел, матеріали періодичних видань, праці вітчизняних та зарубіжних науковців, статистичні дані з вітчизняних та іноземних джерел. Елементами наукової новизни магістерської дисертації є: Набуло подальшого розвитку: - поняття «інновація», яке на відміну від існуючих включає виведення нової послуги з урахуванням інноваційної стратегії; - виведення нової послуги на ринок підприємством, яка на відміну від існуючих враховує зміни у попиті на ІТ-ринку; - ринок інформаційних послуг, який був адаптований до нової послуги. Удосконалено: - структурно-логічну схему реалізації етапів інноваційної стратегії, що на відміну від існуючих передбачають етап розробки інноваційної стратегії; - стратегію виведення послуги на ринок, яка на відміну від існуючих включає особливості маркетингового середовища компанії; - маркетингову стратегію фірми для нової послуги, яка на відміну від існуючої націлена на новий сегмент споживачів. Отримані в ході дослідження результати про доцільність виведення нової послуги можуть бути використані ТОВ «Квайлісофт» для вирішення управлінської проблеми і розширення асортименту. Робота може слугувати теоретичним підґрунтям на підприємстві для підвищення ефективності діяльності компанії в умовах зміни структури попиту на ІТ-ринку. Висновки дослідження та рекомендації щодо виведення нової послуги для «Квайлісофт» були прийняті до уваги та можуть знайти конкретну реалізацію у виведенні нової послуги «Інфобіз з нуля».