Магістерські роботи (КПМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (КПМ) за Ключові слова "659.113:339.187"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Перфоманс-маркетинг в управлінні брендом(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Паун, Орина Віталіївна; Шульгіна, Людмила МихайлівнаДисертація виконана на 118 сторінках та містить наступні матеріали: 28 рисунків, 26 таблиці та 2 додатки, список джерел складається із 60 найменувань. Об’єктом дослідження є управління брендом доглядової косметики на основі концепції перфоманс-маркетингу. Предметом дослідження є теоретичні та методичні засади застосування інструментів перфоманс-маркетингу в управлінні брендом ТОВ “Marie Fresh Cosmetics”. Метою пропонованої роботи є дослідження теоретичних, методичних і практичних питань з упровадження інструментів перфоманс-маркетингу в управлінні брендом доглядової косметики на прикладі ТОВ «Marie Fresh Cosmetics». Методи аналізу та синтезу, інформаційно-логічний аналіз, методи логічного узагальнення моделювання, системний підхід до вивчення процесу формування стратегії перфоманс-маркетингу, загальнонаукові підходи до управління брендом склали методологічну основу дослідження. Практичне значення одержаних результатів магістерської дисертаційної роботи полягає у розробленні практичних рекомендацій щодо впровадження інноваційних інструментів перфоманс-маркетингу в управління брендом доглядової косметики і зростанню на цій основі показників функціонування підприємств на зазначеному ринку завдяки покращенню іміджу їх брендів. Отримані в ході роботи висновки можуть бути використані підприємствами з метою вдосконалення ведення бізнес-процесів.Документ Відкритий доступ Формування комплексу маркетингових комунікацій компанії(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Тригубенко, Владислав Русланович; Шульгіна, Людмила МихайлівнаМагістерська робота виконана на 118 сторінках, містить 12 рисунків, 22 таблиць та 6 додатків, список джерел складається із 54 найменувань. Об’єкт дослідження – формування комплексу маркетингових комунікацій підприємства, що працює на ринку плодоовочевої продукції. Предмет дослідження – це теоретичні основи застосування комплексу маркетингових комунікацій на ринку плодоовочевої продукції, методичні засади впровадження інноваційних комунікаційних інструментів та практика їх використання торговельно-виробничим підприємством. Метою магістерської дисертації є дослідження теоретичних, методичних і практичних питань формування комплексу маркетингових комунікацій на ринку плодоовочевої продукції на прикладі ГК «Верес». Комплекс маркетингових комунікацій -це стратегічний підхід до розвитку та впровадження різноманітних видів комунікації, спрямований на створення інтегрованої, цілеспрямованої та ефективної системи взаємодії з цільовою аудиторією. Такий підхід покладає акцент на узгодженість різних видів комунікації, залучення споживачів та врахування їхніх потреб, а також постійний аналіз результатів для досягнення максимальної ефективності комплексу маркетингових комунікацій . Практичне значення одержаних результатів магістерської дисертаційної роботи полягає у розробленні практичних рекомендацій щодо формування комплексу маркетингових комунікацій на ринку плодоовочевої продукції і покращенню на цій основі показників діяльності підприємств на вказаному ринку завдяки ефективній комунікації зі споживачами та партнерами. Науково-методичні розробки можуть бути застосовані підприємством на ринку плодоовочевої продукції України з метою забезпечення високих результатів його діяльності.Документ Відкритий доступ Формування стратегії перфоманс-маркетингу на ринку книжкової продукції України(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Шумський, Володимир Павлович; Шульгіна, Людмила Михайлівна