Факультет лінгвістики (ФЛ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Факультет лінгвістики (ФЛ) за Ключові слова "005.642.8:378.018.43](045)"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Development of students' time management skills during distance education(Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2024) Borkovska, Inna; Antonenko, Inna; Tsepkalo, OleksiyУ статті розглянуто сутність поняття тайм-менеджменту та його значення в розвитку студента як особистості. Навички тайм-менеджменту визначаються як здібності, які дозволяють максимально ефективно використовувати свої можливості під час навчання. Здійснено узагальнення проблем адаптації студентів-першокурсників у новому освітньому середовищі з урахуванням дистанційного навчання. У статті наведено базові складові time management, які повинні працювати комплексно: 1) фіксація реалістичних цілей – довгострокових і короткострокових; 2) організація часу та речей; 3) делегування; 4) релаксація; 5) боротьба з почуттям провини. Досліджено основний компонент тайм-менеджменту – постановка цілей, яка має вирішальне значення для особистого успіху. Обґрунтовано необхідність аналізу свого часу за допомогою таблиць, де студентами складаються довгострокові та короткострокові цілі. Даний поділ дозволяє студентам зорієнтуватися в множині своїх цілей та завдань, визначити пріоритети та стратегію поставлених цілей. У статті обґрунтовано необхідність формування навичок організації речей, та з’ясовано значення делегування відповідальності, під час якої студент може передати вирішення менш значних проблем і відповідальність своїм одногрупникам. Визначено основні завдання релаксації, уточнено поняття «боротьба з почуттям провини» як одного із найскладніших складових time management. В статті також акцентовано увагу на основних перешкодах успішного тайм-менеджменту – прокрастинації та перфекціонізмі. Особливу увагу приділено методам тайм менеджменту, які допомагають студентам ефективно планувати свій час. Продемонстровано можливості розвитку навичок time management за допомогою двоетапного майстер-класу для студентів першого курсу. Теоретична частина проходить на сервісі для організації онлайн-занять, під час якої відбувається ознайомлення студентів із сутністю time management. Під час практичної частини представлено можливі шляхи подолання часових проблем за допомогою технологій тайм-менеджменту "Помодоро" та Матриці Ейзенхауера.