Факультет лінгвістики (ФЛ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Факультет лінгвістики (ФЛ) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 1330
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Enhancing ELS students’ language proficiency through spaced repetition(Сумський державний педагогічний університет імені А.С.Макаренка, 0024) Kryukova, Yelyzaveta; Yamshynska, Nataliia; Kutsenok, Neonila; Meleshko, InnaIn language learning, the method of spaced repetition has gained significant importance. It is undoubtedly a learning technique that can greatly enhance students' vocabulary and grammar acquisition. Spaced repetition allows to improve students' long-term retention of the language content they study enhancing language learning through active engagement, repetition, and visual aids. The effectiveness of spaced repetition as a method of improving English language acquisition was investigated by the authors of the paper. The participants of the research were students at the National Technical University of Ukraine "Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute." The experiment involved 76 students, who were divided into two groups: an experimental group and a control group. The experimental group applied spaced repetition to their vocabulary and grammar learning, while the control group continued their studies according to the traditional syllabus without the use of spaced repetition. To assess the impact of spaced repetition, both groups took the same test before and after the experiment. The pre-test served to establish a baseline measurement of each student's vocabulary and grammar proficiency, allowing for a direct comparison of progress made during the study. The post-test, conducted at the end of the experiment, aimed to evaluate the effectiveness of the spaced repetition method by measuring any improvements in language skills. Data was collected through a combination of online surveys and a Likert scale questionnaire. The results demonstrated that the majority of students in the experimental group, who consistently used spaced repetition, reported significant improvements in their language skills, as evidenced by higher scores on the post experiment test. In contrast, the control group showed less pronounced progress, highlighting the added value of spaced repetition in language learning. The findings underline the versatility and effectiveness of spaced repetition, especially when integrated into the daily learning process. This method not only proved its effectiveness for memorization but also enhanced the practical application of language skills, leading to more confident and accurate communication in English. Additionally, students in the experimental group reported positive impacts on their motivation and time management, further supporting the potential of spaced repetition as a powerful tool for language education across various linguistic fieldsДокумент Відкритий доступ Exploring the role of the discipline "English for business communication" in developing mediation skills among engineering students(ФОП Кошовий Богдан-Петро Олегович, 0025-01-27) Stavytska, Iryna; Kryukova, Yelyzaveta; Yamshynska, Nataliia; Kutsenok, NeonilaThis study explores the role of the discipline "English for Business Communication" in developing mediation skills among engineering students, highlighting the importance of language proficiency and communication skills for future career advancement. The paper aims to assess the familiarity of engineering Master’s students with the concept of mediation, explore students’ perceptions of their language proficiency in handling mediation tasks, including mediating disputes, and provide recommendations for improving mediation-focused language instruction.Документ Відкритий доступ Використання проектної методики при організації самостійної роботи студентів технічних спеціальностей із оволодіння англійською мовою професійного спрямування(Видавничий центр ЛНУ ім. Івана Франка, 2007) Корнєва, Зоя Михайлівна; Кононенко, Сергій АндрійовичДокумент Відкритий доступ The New in the Prose of Jurij Andruxovyč(2007) Berezovenko, AntoninaДокумент Відкритий доступ Англійська мова(НТУУ «КПІ», 2007) Попова, Ірина Гергіївна; Борковська, Інна ПилипівнаДокумент Відкритий доступ Англійська мова(Політехніка, 2008) Попова, Ірина Георгіївна; Борковська, Інна ПилипівнаМетодичні вказівки для навчання професійно-орієнтованого читання та спілкування англійською мовою призначені для студентів IV курсу факультету права і побудовані відповідно до програми, яка передбачає навчання студентів вмінню працювати з іншомовною літературою за фахом, збагаченню словникового запасу і оволодінню навичками професійно-орієнтованого спілкування.Документ Відкритий доступ Англійське ділове мовлення (англ. мовою)(Державний економіко-технологічний університет транспорту, 2008) Тараненко, Лариса Іванівна; Калита, Алла АндріївнаДокумент Відкритий доступ Організаційно-психологічна складова переходу традиційної освіти до освіти заради сталого розвитку(«Логос», 2008) Кононенко, Сергій АндрійовичДокумент Обмежений Методичні вказівки до вивчення курсу «Англійська мова професійного спрямування» для студентів IV курсу хіміко-технологічного факультету(2008) Бойко, С. О.; Лінгвістики; НТУУ «КПІ»Методичні вказівки призначені для студентів IV курсу спеціальності «Хімічна технологія тугоплавких неметалевих силікатних матеріалів» (кераміка) хіміко-технологічного факультету та побудовані відповідно до програми як додатковий матеріал до базового підручника Н. О. Давидова, І. В. Нікітченко «Англійська мова для природничих наук». Дані вказівки спрямовані на навчання студентів вмінню працювати з англомовною літературою за фахом, збагачення словникового запасу, формування професійно-орієнтованих мовленнєвих навичок, закріплення граматичного матеріалу тощо.Документ Обмежений Англійська мова професійного спрямування(2008) Гордієнко, Наталія Миколаївна; Новикова, Варвара Валеріївна; Лiнгвiстики; НТУУ «КПІ»Методичні вказівки містять рівнозначні за складністю тексти, завдання для перевірки загального розуміння тексту та завдання творчого характеру. Ці завдання складені для комплексної перевірки умінь і навичок студентів працювати з професійно орієнтованою літературою. Матеріали відібрані із сучасних автентичних джерел науково-технічної літератури. (Журнали: «Spectrum» № 1, 2002; «Medical Electronics Manufacturing», 2005; «Medical Imaging in BiomedicalДокумент Обмежений Методичні вказівки до вивчення курсу «Англійська мова професійного спрямування» для студентів IV курсу хіміко-технологічного факультету (спеціальність: хімічна технологія тугоплавких неметалевих і силікатних матеріалів)(2008) Бойко, Світлана Олександрівна; Лiнгвiстики; НТУУ «КПІ»Методичні вказівки призначені для студентів IV курсу спеціальності «Хімічна технологія тугоплавких неметалевих силікатних матеріалів» (кераміка) хіміко-технологічного факультету та побудовані відповідно до програми як додатковий матеріал до базового підручника Н. О. Давидова, І. В. Нікітченко «Англійська мова для природничих наук». Дані вказівки спрямовані на навчання студентів вмінню працювати з англомовною літературою за фахом, збагачення словникового запасу, формування професійно-орієнтованих мовленнєвих навичок, закріплення граматичного матеріалу тощо.Документ Відкритий доступ Системний підхід та ціннісна сфера: теорія рівнів існування К. Грейвза(А.С.К., 2009) Кононенко, Сергій АндрійовичДокумент Обмежений Англійська мова(2009) Чмель, Вікторія Володимирівна; Факультет лінгвістики; НТУУ «КПІ»Навчальний посібник укладено відповідно до програми і спрямовано на розвиток навичок читання, монологічного та діалогічного мовлення у студентів технічних спеціальностей. Видання складається з семи окремих тем, кожна з яких вміщує додаткову лексику, текст для читання, запитання до тексту, вправи для перекладу, а також вправи на розвиток мовленнєвих навичок студентів.Документ Відкритий доступ Системний підхід та сучасні теорії цінностей(ДП «Інформаційно-аналітичне агентство», 2009) Кононенко, Сергій АндрійовичДокумент Обмежений Англійська мова професійного спрямування(2009) Кузьміна, Ірина Петрівна; Шаніна, Людмила Миколаївна; Факультет лінгвістики; НТУУ «КПІ»Видання має на меті дати студентам можливість набути певних навичок самостійної роботи за аутентичною науковою англомовною літературою, та ознайомити з сучасними напрямками фізичної науки у світі та збагатити пізнавальний інтерес.Документ Обмежений Англійська мова професійного спрямування(2009) Гайдук, Людмила Леонідівна; Проценко, Тетяна Володимирівна; Лiнгвiстики; НТУУ «КПІ»Методичні вказівки включають в себе 10 текстів зі спеціальності з оригінальної англійської і американської літератури: «PCMeurope Power Electronic Systems», «IEEE Spectrum», «Tunable Lasers Handbook», «Microelectronics Journal». Підбір текстів забезпечує достатню повторюваність термінології майбутньої спеціальності, що сприяє закріпленню та поглибленню знань з дисципліни англійською мовою. Вміщений у даних вказівках матеріал навчає студентів не лише англійської мови, але й ознайомлює із досягненнями в галузі їх спеціальності.Документ Обмежений Історія англійської мови(2009) Романенко, Світлана Олексіївна; Лiнгвiстики; НТУУ «КПІ»Документ Обмежений Англійська мова професійного спрямування. Англо-український словник до посібника К. І. Курашвілі «Англійська мова для студентів-фізиків» для студентів ІІІ-ІV курсів напряму підготовки 6.040203 «Фізика»(2009) Кузьміна, Ірина Петрівна; Лінгвістики; НТУУ «КПІ»Даний англо-український словник містить близько 1000 слів і словосполучень. Він допоможе студентам-фізикам у роботі над оригінальними текстами зі спеціальності на практичних заняттях і під час самостійної роботи.Документ Обмежений Англійська мова професійного спрямування(2009) Дроздович, Наталія Юріївна; Вадаська, Світлана Валеріївна; Факультет лінгвістики; НТУУ «КПІ»Мета методичних вказівок — розширення та закріплення студентами термінологічної лексики за фахом та опанування граматичними конструкціями, що дозволяють розуміти автентичні тексти, пов’язані з навчанням та спеціальністю.З метою найбільш ефективної самостійної роботи студентів включені вправи на розуміння письмового тексту та комунікативні наслідки висловлювання. Кожний розділ методичних вказівок супроводжується практичними завданнями.Документ Обмежений Англійська мова професійного спрямування(2009) Іванченко, Лариса Михайлівна; Лісецький, Констянтин Анатолійович; Факультет лінгвістики; НТУУ «КПІ»Посібник для самостійної роботи студентів 4 курсу заочного відділення ТЕФ укладено відповідно до програми і спрямований на розвиток навичок читання, письма та граматики у студентів заочної форми навчання. Видання складається з 8 розділів для самостійної роботи, спрямованих на розвиток навичок читання та розширення словникового запасу. Крім цього є граматичний довідник. В ньому подається пояснення граматичного матеріалу, згідно до програми, та вправи для перевірки знань. Виконання завдань сприяє інтенсифікації процесу навчання іноземної мови.