Бакалаврські роботи (КПМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (КПМ) за Ключові слова "a priori segmentation"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Вибір цільового сегменту ПАТ «ЛАГОДА» на ринку функціональних харчових продуктів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Волосова, Таїсія Артурівна; Черненко, Оксана ВолодимирівнаДипломна робота на тему: «Вибір цільового сегменту ПАТ «ЛАГОДА» на ринку функціональних харчових продуктів» містить 150 сторінок, 42 таблиці, 21 рисунок та 10 додатків. Актуальність теми обумовлена тим, що ринок кондитерських виробів, на якому традиційно функціонує ПАТ «Лагода» є насиченим, висококонкурентним та має тенденції до спаду. Натомість, ринок здорових снеків швидко розвивається. Це пов’язано із тим, що усе більше людей стають послідовниками ЗСЖ, намагаються покращити стан свого здоров’я та харчування. Разом із тим, в Україні зростають захворювання на цукровий діабет, відбувається ожиріння населення та спостерігається нестача вітаміну Д. Отже, підприємство «Лагода» зацікавлене у розробці функціонального продукту харчування. Для успішного виходу на новий ринок необхідно правильно обрати цільовий сегмент. Для ринку із нечіткими границями ми розробили гіпотезу сегментування за апріорним підходом. Метою є визначення дійсних характеристик сегментів споживачів, які були окреслені за допомогою апріорного підходу, для спростування або підтвердження гіпотези сегментації та вибору на цій основі цільового сегменту споживачів. Методи дослідження: кабінетні дослідження, глибинні інтерв’ю, фокус- група із представниками апріорно визначених сегментів, опитування респондентів, спостереження на місцях продажу. Результати: розробка власного методу сегментування, методики вибору цільового сегменту на основі найбільшої питомої частки комбінації змінних сегментування, виявлених під час кількісного дослідження. Було проаналізовано мотиви, бажання, критерії сегментів під час купівлі ФХП, обрано цільовий сегмент за допомогою попарного порівняння, розроблено рекомендації по впровадженню результатів дослідження та сформовані висновки щодо ефективності удосконалення комплексу маркетингу. Ключові слова: апріорна сегментація, попарне порівняння, змінні сегментування, цільовий сегмент, гіпотеза сегментування