Бакалаврські роботи (КПМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (КПМ) за Ключові слова "advertising campaign"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Підвищення ефективності комплексу маркетингових комунікацій ТОВ «СПОРТТОП»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Недоляк, Олександра Олександрівна; Солнцев, Сергій ОлексійовичДипломна робота на здобуття ступеня бакалавра складається зі вступу, трьох розділів основної частини, висновків, списку використаних джерел та додатків (5 шт). Обсяг роботи становить 123 сторінки та містить в собі 38 ілюстрацій та 19 таблиць. Перелік використаних джерел налічує 33 найменування. Метою дипломної роботи є підвищення ефективності комплексу маркетингових комунікацій ТОВ «СПОРТТОП» на ринку спортивних товарів та обладнання України. Маркетингова управлінська проблема, що постала перед підприємством полягає у пошуку напрямків вдосконалення своєї комунікаційної діяльності задля підвищення конкурентноспроможності на ринку в споживчому сегменті. Методами дослідження є: теоретичні методи аналізу та синтезу, класифікації та систематизації; емпіричні методи: опитування та контент-аналіз; статистичний метод обробки та візуалізації даних; бенчмаркінг. Отримані результати роботи вказують на необхідність вдосконалення поточної системи маркетингових каналів комунікації підприємства ТОВ «СПОРТТОП». Новизна результатів роботи полягає в отриманому переліку практичних рекомендацій щодо вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій підприємства, що мають економічне обгрунтування та оцінку доцільності впровадження.