Бакалаврські роботи (КПМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (КПМ) за Ключові слова "advertising campaigns"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Удосконалення системи маркетингових комунікацій ТОВ «Сільпо-Фуд»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Узунова, Олена Анатоліївна; Юдіна, Наталія ВолодимирівнаВідомості про обсяг роботи. Дипломна робота на тему «Удосконалення системи маркетингових комунікацій ТОВ «Сільпо-Фуд»» складається зі вступу, трьох розділів і дев’яти підпунктів, висновків до кожного з розділу, загальний висновок роботи та списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи - 134 сторінок, 32 рисунка та 33 таблиці. Мета роботи. Актуальність удосконалення системи маркетингових комунікацій ТОВ «Сільпо-Фуд» обумовлена динамічним розвитком ринку роздрібної торгівлі та зростаючими вимогами споживачів щодо якості обслуговування і комунікації з брендом. Дослідження та впровадження новітніх технологій у цій сфері дозволяють ТОВ «Сільпо-Фуд» відповідати на виклики ринку, забезпечуючи конкурентні переваги та стійке зростання. Тому вдосконалення системи маркетингових комунікацій є стратегічно важливим завданням для підприємства. Методи дослідження. використовувались як кількісні, так і якісні наукових методи, включаючи аналіз, спостереження, опитування та літературний огляд. Для збору та обробки даних застосовувалися якісні і кількісні підходи, а також онлайн-опитування, проведені за допомогою Google Forms. Інформаційна база дослідження складалася з первинних джерел та вторинних джерел. Для обробки зібраних даних використовувалися статистичні програми, такі як Microsoft Excel. Новизна отриманих результатів. полягає у виявленні конкретних проблем у системі маркетингових комунікацій ТОВ «Сільпо-Фуд», які були глибоко проаналізовані. Крім того, розроблено комплекс стратегій та рекомендацій для вдосконалення цієї системи, базуючись на власних дослідженнях та аналізі найсучасніших тенденцій у маркетингу.