Бакалаврські роботи (КПМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (КПМ) за Ключові слова "analysis"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Коригування асортиментної політики ТОВ «ЮТАС»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-06) Ющенко, Павло Петрович; Лебеденко, Сергій ОлександровичДокумент Відкритий доступ Удосконалення внутрішнього маркетингу ПрАТ «КПМГ Аудит»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Пономаренко, Катерина Володимирівна; Черненко, Оксана ВолодимирівнаДана бакалаврська дипломна робота складається з 122 сторінки, з яких 117 сторінка становлять основний обсяг роботи - 5 сторінок є додатками. В роботі представлено 8 таблиць та 5 рисунків в першому розділі, 3 таблиці та 6 рисунків в другому розділі, 1 таблиця та 10 рисунків в третьому розділі – загалом 12 таблиць та 21 рисунок. Метою написання дипломної роботи є удосконалення внутрішнього ма-ркетингу Приватного Акціонерного Товариства «КПМГ Аудит». ПрАТ «КПМГ Аудит» спеціалізується на наданні професійних послуг з аудиту та інших консультаційних послуг. Метою маркетингового дослідження було виявлення проблемних місць у системі внутрішнього маркетингу ПрАТ «КПМГ Аудит» та розробка реко-мендацій щодо його вдосконалення для підвищення рівня задоволеності пра-цівників. Методи дослідження у цій роботі включали анкетування співробітників та вимірювання eNPS для оцінки їхньої задоволеності. У роботі також були застосовані SWOT-аналіз, PEST-аналіз, порівняльний аналіз, якісний та кіль-кісний аналізи. Результати дослідження відповідають поточній внутрішній ситуації в компанії та відображають реальні проблеми, з якими стикаються працівники, стосовно внутрішнього маркетингу підприємства. У роботі було детально досліджено систему комунікацій в межах внут-рішнього маркетингу підприємства. Було побудовано детальний план впровадження заходів з покращення внутрішнього маркетингу, зокрема ство-рення нового каналу внутрішньої комунікації, що дозволяє компанії ефективно покращувати робоче середовище та підвищувати рівень задоволеності співробітників у довгостроковій перспективі.