Бакалаврські роботи (КПМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (КПМ) за Ключові слова "analysis"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Коригування асортиментної політики ТОВ «ЮТАС»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-06) Ющенко, Павло Петрович; Лебеденко, Сергій ОлександровичДипломна робота складається зі вступу, трьох розділів, списку використаних джерел (38 штук) та чьотирьох додатків, викладених на 4 сторінках. Робота виконана на 95 сторінках, містить 38 таблиць та 3 рисунки. Метою даної бакалаврської роботи є визначення методологічних основ та теоретичних засад дослідження показників ринкового попиту, конкуренції на ринку медичного обладнання, а також оцінки ресурсів для коригування асортименту. Методологічна основа дослідження – загальнонаукові пізнання: монографічний, системний підхід, методи аналізу та маркетингові інструменти дослідження структури та діяльності ринку.Під час проведення маркетингового дослідження використовувались методи статистичної обробки інформації, матричні, аналітичні, побудова моделей, АВС-XYZ-аналіз, метод Делфі, метод експертних оцінок, та інші. Актуальність результатів отриманих під час проведення дослідження полягає в тому, що було проаналізовано маркетингові особливості економічних та конкурентних відносин між суб’єктами, визначений актуальний стан та динаміка ринку медичного обладнання. В дипломній роботі досліджено специфіку товару, генезис ринкового попиту, визначено фактори маркетингового середовища, проведено аналіз споживачів та конкурентів на ринку медичного обладнання, визначено маркетингову управлінську проблему, розроблено методологію дослідження, визначено ціль та план збору даних, проведено збір даних. Результати дослідження: рекомендації з приводу коригування асортименту, підтверджено розрахунками.Документ Відкритий доступ Удосконалення внутрішнього маркетингу ПрАТ «КПМГ Аудит»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Пономаренко, Катерина Володимирівна; Черненко, Оксана ВолодимирівнаДана бакалаврська дипломна робота складається з 122 сторінки, з яких 117 сторінка становлять основний обсяг роботи - 5 сторінок є додатками. В роботі представлено 8 таблиць та 5 рисунків в першому розділі, 3 таблиці та 6 рисунків в другому розділі, 1 таблиця та 10 рисунків в третьому розділі – загалом 12 таблиць та 21 рисунок. Метою написання дипломної роботи є удосконалення внутрішнього ма-ркетингу Приватного Акціонерного Товариства «КПМГ Аудит». ПрАТ «КПМГ Аудит» спеціалізується на наданні професійних послуг з аудиту та інших консультаційних послуг. Метою маркетингового дослідження було виявлення проблемних місць у системі внутрішнього маркетингу ПрАТ «КПМГ Аудит» та розробка реко-мендацій щодо його вдосконалення для підвищення рівня задоволеності пра-цівників. Методи дослідження у цій роботі включали анкетування співробітників та вимірювання eNPS для оцінки їхньої задоволеності. У роботі також були застосовані SWOT-аналіз, PEST-аналіз, порівняльний аналіз, якісний та кіль-кісний аналізи. Результати дослідження відповідають поточній внутрішній ситуації в компанії та відображають реальні проблеми, з якими стикаються працівники, стосовно внутрішнього маркетингу підприємства. У роботі було детально досліджено систему комунікацій в межах внут-рішнього маркетингу підприємства. Було побудовано детальний план впровадження заходів з покращення внутрішнього маркетингу, зокрема ство-рення нового каналу внутрішньої комунікації, що дозволяє компанії ефективно покращувати робоче середовище та підвищувати рівень задоволеності співробітників у довгостроковій перспективі.