Бакалаврські роботи (ВСР)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (ВСР) за Ключові слова "analysis"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Просування компанії Petrovka HoReCa в соціальних мережах ТікТок та інстаграм(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Ведмедовська, Крістіна Валеріївна; Фісенко, Тетяна ВікторівнаДипломний проєкт на тему: «Просування компанії Petrovka HoReCa в соціальних мережах ТікТок та інстаграм», Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», 2024 рік. Науковий керівник Фісенко Т. В. Мета проєкту: створення контент-плану та креативів для компанії, яка спеціалізується на товарах для індустрії гостинності. Робота складається зі вступу, двох розділів, п’яти підрозділів, висновків, списку використаних джерел і додатків. У першому розділі було визначено поняття «просування у соціальних мережах», особливості просування в інстаграмі та тіктоку, а також досліджено цільову аудиторію та конкурентне середовище компанії Petrovka HoReCa. Для визначення цільової аудиторії було проведено три експертних інтерв’ю та опитування, яке допомогло краще зрозуміти потреби та проблеми аудиторії. У другому розділі було розроблено контент-план, через який відбувалась реалізація та просування компанії в інстаграмі та тіктоку. Було визначено цілі та меседжі, які компанія хоче донести своїм контентом. Звідси були створені та реалізовані рубрики й теми. Для реалізації креативів використовуались інструменти просування залежно від соціальної мережі. Було перевірено, які інструменти були найефективнішими у використанні саме для компанії Petrovka HoReCa.Документ Відкритий доступ Просування особистого бренду фотографа в тіктоці(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Доценко, Богдана Олександрівна; Фісенко, Тетяна ВікторівнаМетою проєкту є просування тікток-сторінки фотографки Danartistt для залучення більшої кількості цільової аудиторії. У першому розділі висвітлено результати опитування цільової аудиторії фотографки, застосовано метод персон та 5W для узагальнення образів типової цільової аудиторії фотографки, проаналізовано конкурентів, розроблено SWOT-аналіз кожного конкурента. У другому розділі проведено аналіз оформлення профілю фотографки в тіктоці, включаючи головне фото профілю, опис та активні посилання. Розроблено та реалізовано контент-план, який складається з 11 відеороликів на різні теми: відеобекстейджі, результати зйомок, тригерні відео. Створено телеграм-канал для додаткової комунікації з цільовою аудиторією. Проведено детальний аналіз ефективності опублікованого контенту на основі переглядів, уподобань, коментарів та збережень. Вивчено динаміку приросту підписників у тіктоці та інстаграмі. Проаналізовано загальну статистику профілю в тіктоці за час реалізації контент-плану та відмічено приріст відвідувань профілю.Документ Відкритий доступ Створення комунікаційної стратегії для віконної компанії(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Каплун, Олеся Володимирівна; Фісенко, Тетяна ВікторівнаДипломний проєкт на тему: «Створення комунікаційної стратегії для віконної компанії», Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», 2024 рік. Науковий керівник Фісенко Т. В. Мета проєкту: розробити комунікаційну стратегію для віконної компанії для подальшої її реалізації. Робота складається зі вступу, двох розділів, восьми підрозділів, висновків, списку використаних джерел і додатків. У першому розділі було визначено поняття «комунікаційної стратегії», етапи й компоненти стратегії, особливості розробки, а також досліджено ринок світлопрозорих конструкцій і конкурентного середовища компанії «Орнет». У другому розділі було детально проаналізовано цільову аудиторію компанії за допомогою опитування, сегментації, створення портретів споживачів і методикою «5W». Було досліджено зовнішнє і внутрішнє середовище за допомогою SWOT-аналізу та визначено фактори впливу зовнішнього середовища на стан компанії за допомогою інструменту PEST-аналізу. Крім того, було визначено місію й цілі комунікаційної стратегії, ключові повідомлення і канали комунікації, обрано інструменти комунікації для кожного каналу. Було також описано види контенту і теми, а також tone of voice. Описано систему KPI і оцінювання результатів розробленої комунікаційної стратегії.