Кафедра автоматизації електромеханічних систем та електроприводу (АЕМСЕП)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра автоматизації електромеханічних систем та електроприводу (АЕМСЕП) за Ключові слова "62-52"
Зараз показуємо 1 - 20 з 40
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Adaptive control of the interior permanent magnet synchronous motors(Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, 2020) Rodkin, Dmytro Illich; Peresada, SergiyThesis contains: pages – 117, drawings – 38, tables – 23. The goal of the of the thesis lies in development of the control methods of the IPMSM with the purpose of its research and improvement of efficiency and performance of the electromechanical system. In this thesis, analytical review of the inductance determination methods for the IPMSM is presented. After that two tests for inductance determination of the interior permanent magnet synchronous motors are proposed, analyzed and experimentally verified. Four methods are proposed to use to obtain static and dynamic inductances from the tests data. Speed and position control algorithms are derived basing on the non saturated model of the motor and its effectiveness was researched by means of experiment and simulation for small saturated motors. After that position control algorithm with adaptation to the mechanical parameters is designed and tested via simulation. Stability is proved using the second Lyapunov method. Derived algorithms provide asymptotic tracking of the controlled coordinates, and decoupling of the direct current component and mechanic coordinate control subsystems.Документ Відкритий доступ Automatic control system of the direct photolithography writer with an autofocus algorithm(Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, 2023) Isyp, Mykhailo Oleksandrovych; Peresada, SergiyThe thesis contains 95 pages, of them 75 – the main text, 45 figures, and 8 tables. The main purpose of the project is to develop an automatic focus control system for the direct lithography writing tool. Motivation lies in making such instrumentation more available for research laboratories. In the beginning, an analytical review of the current state microlithography technologies is made. Consequently, direct lithography writing is selected as the most effective method for microfabrication in the research area. Then, the main requirements for lithographic processes of direct writer systems are described, and the tool’s design is proposed. The direct lithography writer system is developed based on an open-source microscopy project, namely the OpenFlexure Microscope. The design's mechanical, optical, electrical, and computation subsystems are described, and modifications required for the lithography are applied. In addition, the device's mechanical properties are determined by calculations and measurements. The autofocus control problem is formulated following the proposed direct lithography writer design. The system with the 28BYJ-48 stepper motor is investigated by simulating the focus control model in MatLab/Simulink. For better performance, the RSF-8B-30 servomotor is proposed as an alternative, succeeding in accuracy and speed increasing for the focus control.Документ Відкритий доступ Electric vehicle drivetrain based on permanent magnet synchronous motor with loss minimization control algorithm(Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, 2020) Soroka, Pavlo; Shapova, IvanДипломний проект містить: сторінок – 93, рисунків – 32, таблиць – 32 та графічну частину на 6 листах А1. Метою роботи є розробити алгоритм розрахунку параметрів електроприводу автомобіля на основі синхронного двигуна з постійними магнітами. В даній дисертації було розраховано параметри тягового двигуна, батареї та елементів кола керування електроприводом електромобіля. Синтезовано алгоритм керування синхронним двигуном з вбудованими постійними магнітами з мінімізацією втрат. Було досліджено динамічні характеристики електромеханічної системи методом математичного моделювання. Було порівняно енергоефективність розробленого методу керування зі звичайним векторним керуванням.Документ Відкритий доступ Автоматизація системи вентиляції з підвищеними показниками енергоефективності(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Вошкулат, Олександр Ігорович; Ковбаса, Сергій МиколайовичМагістерська дисертація містить: сторінок – 117, рисунків – 59, таблиць – 38, та графічну частину на 6 листах. Структура дипломного проекту включає наступні розділи: 1. Аналітичний огляд ; 2. Розрахунок та вибір двигуна для електромеханічної системи; 3. Розробка шасі малогабаритного електромобіля; 4. Результати системи керування та автоматизації; 5. Написання стартап-проекту. Мета роботи полягає в розробці та створенні реальної моделі електромеханічної системи малогабаритного електромобіля.Документ Відкритий доступ Автоматизація технологічного процесу виробництва цукру(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-12) Синець, Богдан Олександрович; Теряєв, Віталій ІвановичДипломний проект виконаний на 83 сторінках та вміщує 22 рисунки, 7 таблиць та 6 плакатів А1. У даному дипломному проекті представлено аналітичний огляд існуючих агрегатів виробництва цукру. На основі аналізу техніко-економічних показників здійснено вибір найбільш ефективного виду центрифуги для поставленого завдання. Розрахована потужність електроприводу, обрано двигун та силові електричні компоненти, в т. ч. силової частини перетворювача, здійснено автоматизацію технологічного процесу обробки утфелю. Розроблена схема управління електроприводом центрифуги, складені алгоритми програмного забезпечення контролера дозволяють проводити операції в автоматичному режимі. Графіки перехідних процесів, отримані методом математичного моделювання, підтверджують працездатність розробленого електроприводу.Документ Відкритий доступ Автоматизована електромеханічна система вентиляторної установки промислового підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Ткаченко, Іван Павлович; Волянський, Роман СергійовичМагістерська дисертація містить: сторінок – 106, рисунків – 102, таблиць – 20, графічна частина на 5 листах А1. Метою даної роботи побудова та дослідження системи автоматизованої електромеханічної системи вентиляторної установки промислового підприємства. В роботі проведено аналітичний огляд автоматизації вентиляції. Зроблено функціональну і електрично принципову схему. Розраховано потужність вентилятора. Було вибрано елементи для системи автоматизації. Програмний код був написан на мові програмування FBD. Була зроблена перевірка роботи програмного коду на стенді. Розрахунок і реалізація дисертації дипломного проекту забезпечувались за допомогою використання наступних програмних середовищ: Microsoft Office Word 2010, AutoCAD, c.strategy, c.mask, c.design, c.factory.Документ Відкритий доступ Автоматизована система керування електроприводом дозаторів сипучих речовин(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-12) Ковальов, Денис Сергійович; Стаценко, Олексій ВолодимировичПояснювальна записка містить 97 сторінок, 63 ілюстрації, 32 таблиці, 6 додатків. Метою даної дисертації було розробка та дослідження автоматизованої системи керування дозуючої установки. Під час виконання роботи було розраховано: двигун, перетворювач частоти та ряд апаратури до системи: персональний комп’ютер, мікропроцесорний контролер, датчики маси, датчики швидкості, контактори, енкодер. Було використано 3 види керування: скалярне, векторне на прогнозуюче. До векторного керування була побудована імітаційна модель та проведено ряд досліджень. Спроектована система може використовуватись на виробництвах з метою підвищення точності дозування та покращення продуктивності.Документ Відкритий доступ Автономна фотоелектрична насосна станція(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Федорос, Юрій Михайлович; Теряєв, Віталій ІвановичМагістерська дисертація містить: сторінок – 111, рисунків – 41 , таблиць – 21, графічна частина на 6 листах А1. Метою роботи є проектування автономної фотоелектричної насосної станції разом із теоретичним дослідженням та математичним моделюванням у програмному середовищі Matlab з використанням пакету Simulink. Дослідити працездатність системи при зміні вхідної напруги від джерела живлення. Розглянути вплив опромінення та температури на роботу фотопанелі. Провести аналіз динамічних та статичних характеристик системи, отриманих при моделюванні насосної установки. В роботі проведено аналітичний огляд різновидів, принципу роботи, переваг та недоліків автономних джерел енергії. Розглянуто приклади промислового та транспортного застосування, особливості керування та моделювання автономних енергосистем. Виконано вибір відцентрового насосу виходячи з вихідних даних напору та продуктивності, розраховано його потужність та обрано привідний асинхронний двигун, розроблено перетворювальний пристрій. Наведено математичні моделі асинхронного двигуна, фотопанелі. Розглянуті алгоритми керування електромеханічною системою.Документ Відкритий доступ Асинхронний електропривод з матричним перетворювачем(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Гриценко, Владислав Євгенович; Михальський, Валерій МихайловичМагістерська дисертація містить 106 сторінку, 35 рисунків, 44 формули, 30 таблиць, 28 посилань та графічна частина на 6 аркушах формату А1. В даній магістерській дисертації було проведено аналіз та розробку способів підвищення якості електроенергії на виході матричного перетворювача частоти асинхронних електроприводів. Досліджено режими роботи матричних перетворювачів частоти для підвищення якості електроенергії засобами широтно-імпульсної модуляції. Проведено розрахунок та вибір асинхронного двигуна та елементів силової частини. Було промодельовано модель керування на основі математичної моделі асинхронного двигуна та досліджено динамічні характеристики роботи двигуна. Розрахунок і реалізація даної магістерської дисертації забезпечувались за допомогою використання наступних програм: Microsoft Office Word, Microsoft Office Visio, Mathcad, MatLab, MathType.Документ Відкритий доступ Асинхронний тяговий електропривод локомотива з використанням оптимальних методів керування(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Вещиков, Георгій Вячеславович; Шаповал, Іван АндрійовичДипломний проект містить: сторінок – 92, рисунків – 29 та графічну частину на 6 листах А1. В дипломному проекті розраховано керований електропривод змінного струму для сучасного локомотива. Виходячи із початкових умов, було розраховано загальну потужність привода та обрано двигун СТА1200. Після цього шляхом розрахунків було отримано параметри його схеми заміщення для подальшого моделювання, після чого було промодельовано отриману систему в різних режимах роботи. Розрахунок і реалізація даного дипломного проекту забезпечувались за допомогою використання наступних програм: Microsoft Office Word 2016, Microsoft Office Visio 2013, Mathcad 15.0, MatLab R2009b, MathType 6.9.Документ Відкритий доступ Векторне керування автономною електромеханічною системою генерування на основі синхронної машини з постійними магнітами(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Платон, Валентина Валеріївна; Король, Сергій ВікторовичДипломний проект містить сторінок – 126, рисунків – 56, таблиць – 35 та графічну частину на 6 листах А1. Представлено математичні моделі складових системи генерування на основі синхронного генератора з постійними магнітами. Розроблено і протестовано систему векторного керування синхронним генератором з постійними магнітами в системі координат орієнтованій за вектором потокозчеплення ротора. Розроблено систему керування швидкістю вітротурбіни, яка забезпечує максимальну ефективність вітротурбіни при швидкості нижче номінальної та обмеження потужності на швидкості вище за номінальну.Документ Відкритий доступ Векторне керування асинхронними двигунами в режимі ослаблення поля з врахуванням кривої намагнічування(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Борщ, Ростислав Ігорович; Ковбаса, Сергій МиколайовичМагістерська дисертація виконана на 113 сторінках та вміщує 40 рисунків, 17 таблиць, 68 посилань. В магістерській дисертації проведено синтез алгоритмів ослаблення поля векторно-керованих асинхронних двигунів з урахуванням кривої намагнічування двигуна. Розроблений алгоритм забезпечує покращені показники якості та відпрацювання заданого моменту на швидкостях вище номінальної. Проведено дослідження динамічних характеристик синтезованих алгоритмів. Дослідження алгоритмів проводилось шляхом математичного моделювання в середовищі MatLAB. Для впровадження результатів дослідження на ринок розроблено стартап-проект. Отримані результати можуть бути використані в електроприводах змінного струму з помірними вимогами до якості регулювання моменту та швидкості, таких як електромобілі, насоси, вентилятори та ін.Документ Відкритий доступ Векторне керування асинхронними двигунами з елементами штучного інтелекту(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Лук’янчиков, Андрій Леонідович; Пересада, Сергій МихайловичМагістерська дисертація виконана на 196 сторінках, містить 81 рисунків, 21 таблиць, 2 додатки, 8 аркушів графічної частини, 50 джерел. Мета магістерської дисертації є підвищення надійності електромеханічних систем за рахунок розроблення систем векторного керування асинхронними двигунами з використанням елементів штучного інтелекту. При виконанні даної дисертації було проведено аналітичний огляд технічної літератури, зібрано та досліджено набір алгоритмів для керування кутовою швидкістю та оцінювання електричних та механічних параметрів асинхронного двигуна, розроблено та досліджено систему відмовостійкого керування використовуючи зібрані набори алгоритмів, розглянуто застосування розробленої системи відмовостійкого керування у сфері кібербезпеки та розроблено стартап-проект. В графічних матеріалах подано структурну схему та набір алгоритмів системи відмовостійкого керування, алгоритм детектування, ізоляції та реконфігурації, структурну схему концепції застосування системи відмовостійкого керування як компонент кібербезпеки, результати досліджень системи відмовостійкого керування на 4 аркушах А1 та cтруктурні схеми алгоритмів керування кутовою швидкістюДокумент Відкритий доступ Дослідження електромеханічної системи конвеєру в умовах стабілізації навантаження тягового елемента(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Лола, Михайло Олександрович; Печеник, Микола ВалентиновичМагістерська дисертація включає до себе: пояснювальну записку на 125 сторінок, в тому числі 50 рисунків та 26 таблиці. У роботі проведений аналітичний огляд науково-технічної літератури визначено актуальність і основні напрямки дослідження магістральних транспортних систем. Сформульовані основні вимоги до електромеханічної транспортної системи системи магістрального конвеєра. Визначено систему електропривода «векторно-керований асинхронний двигун», як більш перспективну. У ході виконання магістерської дисертації здійснено розрахунок потужності, визначено параметри схеми заміщення обраного стрічкового конвеєрного двигуна. Застосовуючи отримані математичні моделі елементів електромеханічної системи, створено комплексну модель для дослідження різних робочих режимів стрічкового конвеєра, проведено відповідне дослідження вказаних режимів. За результатами дослідження сформуловано рекомендації що до використання розробленої системи в магістральних конвеєрах які використовуються у вугільній промисловості.Документ Відкритий доступ Дослідження енергетичних характеристик електромеханічної системи ліфтової підйомної установки(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Котенко, Максим Геннадійович; Печеник, Микола ВалентиновичМагістерська дисертація вміщає в себе: сторінок – 128, рисунків – 95, таблиць – 27, 6 листів графічної частини Метою виконання магістерської дисертації є дослідження енергетичних характеристик електромеханічної системи ліфтової подйомної установки на базі векторно-керованого асинхронного електродвигуна. При виконанні дипломного проекту були вирішені такі поставлені задачі: виконано аналітичний огляд науково-технічної літератури та конструкцій ліфтових підйомних установок, сформовано вимоги до електроприводу, обгрунтовано та здійснено вибір електродвигуна та елементів електромеханічної системи, розроблена модель електромеханічної системи в програмному середовищі MATLAB Simulink, досліджено характер змін втрат в системі ліфтової підйомної установки а також точності позиціонування в залежності від зміни величини завантаження кабіни. Реалізація даного дипломного проекту забезпечувалась за допомогою використання наступних програм: MATLAB 2013b, Mісrоsоft Оffісe Wоrd 2016, Splan, Microsoft Visio 2016, Mathtype.Документ Відкритий доступ Дослідження енергоефективних режимів роботи електромеханічної системи конвеєра автоматизованого комплексу металообробки(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Маліборський, Станіслав Олександрович; Печеник, Микола ВалентиновичМагістерська дисертація включає до себе: пояснювальну записку на 134 сторінок, в тому числі 48 рисунків та 34 таблиці. На основі аналітичного огляду науково-технічної літератури визначено актуальність та основін напрямки дослідження транспортних систем. Сформуловано основні вимоги до електромеханічної транспортної системи системи автоматизованого комплексу металообробки. Визначено як найбільш перспективною система електропривода конвеєра побудовано по системі «перетворювач частоти – електродвигун» Під час виконання магістерської дисертації проведено тяговий розрахунок стрічкового конвеєра, визначено параметри схеми заміщення обраного двигуна. На основі отриманих математичних моделей елементів електромеханічної системи отримано модель для дослідження режимів роботи стрічкового конвеєра, проведено дослідження режимів її роботи . За результатами дослідження сформуловано рекомендації що до використання розроблених оптимальних регуляторів в транспортних системах лінії металообробки.Документ Відкритий доступ Дослідження режимів роботи електромеханічної системи тунельного ескалатора(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Пащак, Марк Сергійович; Печеник, Микола ВалентиновичМагістерська дисертація виконана на 110 сторінках, складається із вступу, 5 розділів, висновка, списку використаних джерел та додатків (108 сторінок пояснювальної записки, 56 рисунки, 30 таблиць, 23 використаних джерел та 6 додатків). Мета роботи – дослідження електромеханічної системи тунельного ескалатора при різних режимах роботи. В ході написання дисертації здійснено аналітичний огляд наукової літератури по темі дисертації, сформовано основні вимоги до електромеханічної системи ескалатора та електродвигуна зокрема. Розраховано та обрано асинхронний електродвигун. Складено модель для дослідження та проведено дослідження статичних та динамічних характеристик. Проаналізовано отримані результати. Розроблено стартап-проект.Документ Відкритий доступ Дослідження режимів роботи підвісної канатної дороги при варіаціях її навантаження(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Руднєв, Дмитро Вячеславович; Печеник, Микола ВалентиновичДипломний проєкт виконаний на 105 сторінках та вміщує 30 рисунків, 27 таблиць. Метою даної магістерської роботи являється проведення досліджень електромеханічної системи пасажирської підвісної канатної дороги при використанні електропривода з векторно-керованим асинхронним електродвигуном. Під час виконання даного дипломного проєкту вирішено такі основні задачі: аналіз електроприводів для систем підвісних канатних доріг, сформування вимог до електроприводу і системи управління, вибір системи електроприводу, розрахунок та вибір елементів для силового контуру електромеханічної системи, розробка математичної моделі для електромеханічної системи підвісної канатної дороги, а також ії моделі у середовищі MATLAB Simulink. Досліджено динамічні та статичні режими роботи електромеханічної системи, аналіз зміни рівня енергетичних характеристик електромеханічнох системи при варіаціях навантаження та швидкості руху механізма. Розрахунок й реалізація даного дипломного проєкту забезпечено завдяки використанню наступних програм: MATLAB R2019b, Microsoft Office Word 2010, Microsoft Office Visio 2010, MathCAD 2015.Документ Відкритий доступ Електромеханічна система багатоярусної паркінгової системи автомобілів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Жицький, Богдан Олексійович; Шаповал, Іван АндрійовичМагістерська дисертація містить: сторінок – 134, рисунків – 62, таблиць – 7 та 49 посилань. В магістерській дисертації проведено дослідження сучасних систем автоматизації паркінгових систем, їх класифікація, призначення та побудови. Визначено переваги та недоліки найбільш популярних із них, обрано одну систему для більш поглибленого дослідження. Було створено об’ємну модель прототипу дослідження для подальшого виготовлення робочого макету. Для виготовлення певних деталей системи використано метод об’ємного друку пластиком. Проведено дослідження режимів роботи двигунів механізму підйому та відвантаження, знято осцилограми. Виконавши дослідження, було встановлено, що використання у алгоритмах керування методики штучного обмеження «мертвих зон» регулювання значно полегшує пуск двигунів та покращує динаміку системи загалом.Документ Відкритий доступ Електромеханічна система вентиляції виробничих приміщень відкритих розподільчих пристроїв(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-12) Чинкин, Ярослав Олегович; Красношапка, Наталія ДмитрівнаДипломний проєкт містить 130 сторінок, 61 рисунків, 30 таблиць, 6 аркушів графічної частини. Мета проекту є розробка автоматизованої електромеханічної системи вентиляції виробничих приміщень відкритих розподільчих пристроїв. В процесі виконання роботи розроблено електромеханічну систему вентиляції на основі асинхронного двигуна з частотним керуванням U/f2=const. Теорія автоматичного керування, системи керування електроприводами використані в опрацюванні поставленої задачі. Система керування базувалась на основі використання давача тиску(витратоміра) для подачі сигналу керування на частотний перетворювач. За розрахунками проєктних даних вентиляції обрано вентилятори серії EPND виробництва концерну Rosenberg, а саме в якості припливного вентилятора EPND-225-4-LG потужністю 0.09 кВт та EPND-160-2-LG потужністю 0.18 кВт для витяжок. Методом математичного моделювання досліджено перехідні процеси зміни температури в приміщеннях при роботі компресорно конденсаторного блоку на охолодження та калорифера на нагрів.