Кафедра англійської мови технічного спрямування №2 (КАМТС2)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра англійської мови технічного спрямування №2 (КАМТС2) за Ключові слова "378.07(477):005"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Реалізація управлінського підходу в освітній діяльності сучасного викладача закладу вищої освіти(Видавничий дім «Гельветика», 2023) Галацин, Катерина Олександрівна; Фещук, Алла Михайлівна; Ярошенко, Ольга ЛеонідівнаАнотація. На сучасному етапі реформування вищої освіти важливим та актуальним є чітке управління на всіх рівнях і етапах організації освітнього процесу в сучасному закладі, що забезпечує реалізацію визначених стратегічних, тактичних і поточних цілей і термінів їх досягнення, необхідні ресурси, засоби та способи реалізації мети і завдань, характер взаємодії учасників педагогічного процесу, критерії результатів. Метою статті є: виділення суті та складових управлінського підходу в діяльності сучасного викладача закладу вищої освіти у навчальному процесі. У статті розглядається сутність та зміст управлінського підходу в роботі викладача закладу вищої освіти, що зумовлено необхідністю підвищення якості навчання та реалізації нових підходів до освітнього процесу. Управління визначено як процес цілеспрямованого впливу суб’єкта на об’єкт з метою забезпечення необхідного результату чи поведінки. Наголошено, що саме особливості освітнього процесу та викладання у закладі вищої освіти зумовлюють необхідність сформованості управлінської компетентності викладача, яка забезпечує цілеспрямованість та керованість процесом здобуття фахової підготовки у вищій школі. Визначено основні функції управління освітнім процесом у закладі вищої освіти: постановка мети (цілепокладання), планування, організація, мотивація, контроль, корекція. Зазначено, що управлінські функції пов’язані комунікаціями – процесом отримання різнобічної інформації та педагогічним аналізом. Наголошено, що всі управлінські функції взаємозв’язані між собою і становлять управлінський цикл, який повторюється на новому рівні й результатом його має бути досягнення поставлених цілей, дидактичних результатів та формування компетентностей. Взаємозв’язаність, послідовність управлінських функцій та зв’язуючих процесів забезпечує керованість освітнім процесом та підвищує його якість.