Магістерські роботи (АЕМСЕП)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (АЕМСЕП) за Ключові слова "621.313"
Зараз показуємо 1 - 13 з 13
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Асинхронний електропривод ескалатора метрополітену(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Філенко, Олександр Вікторович; Приймак, Богдан ІвановичМагістерська дисертація виконана на 101 сторінці і 36 рисунках; 7 таблицях і 5 плакатах А1. В даній дисертації на основі аналітичного огляду сформовані вимоги до електроприводу ескалатору, на основі параметрів і характеристик обрано систему векторного керування. Розраховано та обрано асинхронний двигун типу 4А315М8УЗ. Здійснено вибір перетворювача частоти і синтез регулятора швидкості. На основі опису системи керування сформована модель електромеханічної системи на основі пакету прикладних програм Matlab Simulink. Побудована підсистема оптимізації споживаної потужності АЕП на основі пошукового алгоритму, що дозволяє мінімізувати втрати в двигуні та інверторі за умов істотних параметричних збурень. Методом моделювання, отримані графіки динамічних режимів ескалатора.Документ Відкритий доступ Експериментальна установка для визначення параметрів та настроювання системи керування безколекторними двигунами постійного струму(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Дудник, Олексій Сергійович; Красношапка, Наталія ДмитрівнаМагістерська дисертація виконана на 97 сторінках та вміщує 37 рисунків, 28 таблиць. Метою даної магістерської дисертації є розробка експериментальної установки для проведення вимірювання параметрів безколекторних двигунів постійного струму. В роботі проведено аналітичний огляд безколекторних двигунів постійного струму, їх особливостей для визначення основних параметрів необхідних для побудови систем керування даними двигунами. Сформовано вимоги до експериментальної установки. Описано процедури та необхідне обладнання для проведення експериментального визначення основних параметрів двигуна. Проведено експерименти для підтвердження працездатності кожної з процедур. Виконано моделювання в середовищі Simulink та експериментально підтверджено працездатність двигуна, параметри якого були визначені за допомогою експериментальної установки. Розрахунок і реалізація даного дипломного проекту виконувалися за допомогою наступних програмних пакетів: MATLAB, Microsoft Office Word, Microsoft Office Visio.Документ Відкритий доступ Електромеханічна автоматизована система насосної установки індивідуального теплового пункту(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Павленко, Віктор Іванович; Пушкар, Микола ВасильовичДипломний проект містить 108 сторінок, із них 98 основного тексту, 51 рисунков, 24 таблиць, 5 листів графічної частини. Метою роботи є розробка електромеханічної системи насосвної установки індивідуального теплового пункту. В дипломному проекті розроблено систему стабілізації напору відцентрової насосної установки з приводним асинхронним двигуном. У ході роботи були використані положення теорій автоматичного керування електроприводу та турбомеханізмів, систем керування електроприводами, а також моделювання в середовищі Matlab/Simulink. Система керування реалізована на основі ПЧ-АД-насос. Розрахований та обраний насос марки Grundfos NBE 40-160/172 із вбудованим перетворювачем частоти, асинхронний електродвигун із короткозамкненим ротором 4А112M2Y3 потужністю 7.5 кВт. Складено математичну модель системи, проведено синтез регулятора тиску. Досліджено динамічні характеристики системи управління методом математичного моделювання у середовищі MATLAB.Документ Відкритий доступ Електромеханічна система багатофункціонального роботизованого транспортного шасі(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Головешкін, Дмитро Олександрович; Красношапка, Наталія ДмитрівнаМагістерська дисертація містить: сторінок – 120, рисунків – 34, таблиць – 31. Метою даної магістерської дисертації є розробка електромеханічної системи багатофункціонального роботизованого транспортного шасі. У роботі проведено аналітичний огляд наземних роботизованих платформ (UGV) та їх складових, зокрема електроприводів на базі BLDC. Розраховано основні параметри, необхідні для побудови транспортного шасі та вибору основних його елементів. Розроблено плату керування, попередньо обрано основні її компоненти. Виконано моделювання роботи електромеханічної системи в середовищі Simulink для аналізу поведінки в різних режимах роботи.Документ Відкритий доступ Електромеханічна система каскадної насосної установки з уточнювальною моделлю гідравлічної мережі в пакеті SimHydraulics(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Худя, Ігор Васильович; Печеник, Микола ВалентиновичМагістерська дисертація виконана на 119 сторінках та містить в собі 66 рисунків, 32 таблиці, графічна частина на 6 листах А1. Основною метою даної магістерської дисертації є розробка, дослідження та побудова каскадної насосної установки для водозабезпечення будинку. Для дослідження характеристик установки була побудована модель насосної установки в бібліотеці SimHydraulics, програмного забезпечення Matlab яка враховує внутрішній опір та втрати тиску в розгалуженій гідравлічній системі. В якості споживачів були розраховані та задані в модель ступінчасті добові графіки споживання для різних сезонів року, які були побудовані з врахуванням коефіцієнту сезонної нерівномірності. На базі моделі було виконане дослідження рівня стабілізації тиску та надано оцінку розподілу втрат активної потужності електромеханічної системи з рахуванням діапазону коливання продуктивності при експлуатації насосних агрегатів в продовж року.Документ Відкритий доступ Лабораторний стенд для дослідження DC-DC перетворювачів електромеханічних систем електричних транспортних засобів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Коломійчук, Євгеній Вікторович; Ковбаса, Сергій МиколайовичМагістерська дисертація виконана на 102 сторінках та вміщує 36 рисунків, 20 таблиць, 28 посилань. Проведено аналітичний аналіз використання електрокарів на території України, типів зарядки, тривалість експлуатації акумуляторів. В магістерській дисертації проведено синтез та дослідження алгоритмів давачевого прямого векторного керування моментом. Приведені алгоритми забезпечують асимптотичність відпрацювання траекторій заданого моменту. Проведено дослідження динамічних та енергетичних характеристик синтезованих алгоритмів. Дослідження проводилось шляхом математичного моделювання в програмному середовищі MATLAB. Розроблено схему електричну принципову стенду для дослідження властивостей DC-DC перетворювачів, енкодерів та ШІМ модуляції електромеханічних систем електричних транспортних засобів. Для можливого використання на ринку було розроблено стартап-проект. Отримані результати можуть бути використані для досліджень властивостей DC-DC перетворювачів, енкодерів та ШІМ модуляції електромеханічних систем електричних транспортних засобів.Документ Відкритий доступ Лінійний електропривод вагону метрополітену(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Бєднік, Олег Миколайович; Теряєв, Віталій ІвановичДипломний проект виконаний на 96 сторінках та вміщує 26 рисунків, 2 таблиці та 6 плакатів А1. У даному дипломному проекті представлено аналітичний огляд існуючих потягів метрополітену. На основі аналізу техніко-економічних показників здійснено проектування тягового електроприводу. Розрахована потужність електроприводу, проведені розрахунки лінійного електродвигуна. Розроблена математична модель лінійного електроприводу. Отримані методом математичного моделювання графіки перехідних процесів, які відповідають прототипу лінійного двигуна і підтверджують працездатність розробленого електроприводу.Документ Відкритий доступ Перетворювальні пристрої електроприводів підйомно-транспортних механізмів(2021-12) Слєба, Денис Андрійович; Теряєв, Віталій ІвановичДипломний проект виконаний на 94 сторінках та вміщує 44 рисунки, 29 таблиць та 6 плакатів А1. В даному дипломному проекті проведено узагальнення технічних вимог до електроприводів підйомно-транспортних механізмів. На основі аналітичного огляду перетворювальних пристроїв асинхронних електроприводів обґрунтована доцільність використання матричних перетворювачі частоти в електроприводах руху та підйому підйомно-транспортних механізмів. Здійснено розрахунок потужності електродвигуна та вибір силового електрообладнання, розроблена система керування електроприводом. Доведена доцільність використання комбінованого алгоритму безпечної комутації силових ключів перетворювача. Проведене порівняльне моделювання динамічних режимів електроприводу з матричним і дволанковим перетворювачами частоти.Документ Відкритий доступ Порівняльний аналіз енергоефективних систем векторного керування асинхронними двигунами та синхронними двигунами з постійними магнітами(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Харченко, Олександр Олександрович; Толочко, Ольга ІванівнаМагістерська робота виконана на 101 сторінках, вміщує 51 рисунки, 6 таблиць, а також графічні матеріали виконані на 3 аркушах А1. Метою даної роботи є: провести порівняльний аналіз енергоефективності систем векторного керування асинхронними двигунами та синхронними двигунами з постійними магнітами з метою визначення оптимальних областей їх застосування в різних режимах роботи. В процесі виконання роботи проведено огляд існуючих методів векторного керування асинхронними та синхронними двигунами, створені математичні моделі в програмному середовищі MATLAB/Simulink і проведено математичне моделювання систем векторного керування для обох типів двигунів. Проведено порівняльний аналізу енергетичних характеристик (ККД, коефіцієнт потужності, втрати) при різних навантаження. Розроблено стартап проект у відповідності до теми дисертації. Реалізація магістерської роботи виконувалася за допомогою наступних програм: MATLAB 2023b, Microsoft Office Visio, Microsoft Office Word 21.Документ Відкритий доступ Прототип електромобіля з векторно керованим асинхронним електроприводом(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Бугайчук, Богдан Вікторович; Пересада, Сергій МихайловичМагістерська робота містить сторінок – 140, рисунків – 42, таблиць – 38 і графічну частину на 5 плакатах формату А1. Структура магіс терської дисертації мають наступні розділи: 1. Аналітичний огляд 2. Розрахунок та вибір основних елементів електромеханічної частини 3. Векторне керування моментом, швидкістю та потокозчепленням асинх ронних двигунів з ослабленням поля 4. Вибір обладнання 5. Розробка схеми принципової 6. Розробка стартап-проекту Метою роботи є розробка та створення процедур розробки електромо біля на готовому шасі для міських перевезень. В процесі виконання дисертації здійснено аналітичний огляд сучасної літератури, проведено порівняльний аналіз типових двигунів, акумуляторних батарей та систем керування батареями, які найчастіше застосовуються розг лянуто існуючі структури їх побудови Обрано основні вузли силової частини електромобіля. Розглянуто алго ритми векторного керування моментом тягового електродвигуна та промоде льовано необхідні режими роботи системи електроприводу електромобіля. Графічна частина включає: структурну схему алгоритмів, функціона льну та принципову схему силової частини, графіки динамічних процесів та фото встановленного обладнання.Документ Відкритий доступ Система автоматизації розумного будинку на базі програмованого логічного контролера(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Мудра, Олена Олександрівна; Бур’ян, Сергій ОлександровичМагістерська дисертація містить: сторінок – 109, рисунків – 46, таблиць – 22, графічна частина на 6 листах А1. Метою даної роботи є підвищення автономності процесів освітлення, опалення та охорони одноповерхового будинку шляхом розробки системи автоматизації «розумного» будинку з використанням ПЛК. В роботі проведено аналітичний огляд існуючих систем «розумний» дім. Розроблена функціональна схема для «розумного» будинку з керуванням освітленням, опаленням, охороною безпеки та електрокарнизом. Для електрокарниза розраховано двигун, як для конвеєра. Розроблено електричну принципову схему та схему компоновки щита. Розроблено алгоритми керування системою та написані програми в середовищі Logo Soft Comfort на мові FBD. Для «розумного» будинку розроблено SCADA систему.Документ Відкритий доступ Система автоматичного керування асинхронним генератором з підвищеною енергоефективністю(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Іванов, Микита Дмитрович; Приймак, Богдан ІвановичМагістерська дисертація містить: сторінок –96, рисунків – 26, таблиць – 29. В даній магістерській дисертації було спроектовано систему автоматичного керування асинхронним генератором з підвищеною енергоефективністю. Був проведений аналітичний огляд. Зроблено вибір генератора. Розроблена функціональна схема системи та здійснений синтез регуляторів для векторного керування асинхронним генератором, результати моделювання підтвердили працездатність та ефективність системи спроектованої системи. Розрахунок і реалізація доного дипломного проекту забезпечувались за допомогою використання наступних програм: Microsoft Office Word 2016, Microsoft Office Visio 2013, Matlab R2009b.Документ Відкритий доступ Система генерування електроенергії на основі машини подвійного живлення з двоступеневим матричним перетворювачем(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-12) Прінько, Юрій Володимирович; Шаповал, Іван АндрійовичМагістерська дисертація містить 99 сторінок, 44 рисунки, 25 таблиць, 54 посилання. В магістерській дисертації представлено математичні моделі складових системи генерування на основі машини подвійного живлення. Розроблено та досліджено систему генерування електроенергії на основі машини подвійного живлення з застосуванням двоступеневого матричного перетворювача. За умови керування за струмом ланкою ротора, розроблено алгоритм керування моментом і магнітним потоком. Також розроблено алгоритм керування матричним перетворювачем. В програмному середовищі PLECS розроблено модель вітрової турбіни. Описано режими роботи СГ з такими сценаріями: початковий стан та несправність мережі, яка була отримана в результаті виникнення трифазного короткого замикання, яке моделюється за допомогою джерела керованої напруги. Провівши дослідження, встановлено, що час дії режиму короткого замикання активний протягом короткого часу, отже система ефективно справляється з тим, щоб повернутись у нормальний робочий режим.