Магістерські роботи (АЕМСЕП)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (АЕМСЕП) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 74
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Adaptive control of the interior permanent magnet synchronous motors(Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, 2020) Rodkin, Dmytro Illich; Peresada, SergiyThesis contains: pages – 117, drawings – 38, tables – 23. The goal of the of the thesis lies in development of the control methods of the IPMSM with the purpose of its research and improvement of efficiency and performance of the electromechanical system. In this thesis, analytical review of the inductance determination methods for the IPMSM is presented. After that two tests for inductance determination of the interior permanent magnet synchronous motors are proposed, analyzed and experimentally verified. Four methods are proposed to use to obtain static and dynamic inductances from the tests data. Speed and position control algorithms are derived basing on the non saturated model of the motor and its effectiveness was researched by means of experiment and simulation for small saturated motors. After that position control algorithm with adaptation to the mechanical parameters is designed and tested via simulation. Stability is proved using the second Lyapunov method. Derived algorithms provide asymptotic tracking of the controlled coordinates, and decoupling of the direct current component and mechanic coordinate control subsystems.Документ Відкритий доступ Automatic control system of the direct photolithography writer with an autofocus algorithm(Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, 2023) Isyp, Mykhailo Oleksandrovych; Peresada, SergiyThe thesis contains 95 pages, of them 75 – the main text, 45 figures, and 8 tables. The main purpose of the project is to develop an automatic focus control system for the direct lithography writing tool. Motivation lies in making such instrumentation more available for research laboratories. In the beginning, an analytical review of the current state microlithography technologies is made. Consequently, direct lithography writing is selected as the most effective method for microfabrication in the research area. Then, the main requirements for lithographic processes of direct writer systems are described, and the tool’s design is proposed. The direct lithography writer system is developed based on an open-source microscopy project, namely the OpenFlexure Microscope. The design's mechanical, optical, electrical, and computation subsystems are described, and modifications required for the lithography are applied. In addition, the device's mechanical properties are determined by calculations and measurements. The autofocus control problem is formulated following the proposed direct lithography writer design. The system with the 28BYJ-48 stepper motor is investigated by simulating the focus control model in MatLab/Simulink. For better performance, the RSF-8B-30 servomotor is proposed as an alternative, succeeding in accuracy and speed increasing for the focus control.Документ Відкритий доступ Electric vehicle drivetrain based on permanent magnet synchronous motor with loss minimization control algorithm(Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, 2020) Soroka, Pavlo; Shapova, IvanДипломний проект містить: сторінок – 93, рисунків – 32, таблиць – 32 та графічну частину на 6 листах А1. Метою роботи є розробити алгоритм розрахунку параметрів електроприводу автомобіля на основі синхронного двигуна з постійними магнітами. В даній дисертації було розраховано параметри тягового двигуна, батареї та елементів кола керування електроприводом електромобіля. Синтезовано алгоритм керування синхронним двигуном з вбудованими постійними магнітами з мінімізацією втрат. Було досліджено динамічні характеристики електромеханічної системи методом математичного моделювання. Було порівняно енергоефективність розробленого методу керування зі звичайним векторним керуванням.Документ Відкритий доступ Induction motor based electromechanical systems with inverter dead time compensation(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Отрошко, Андрій Олександрович; Ковбаса, Сергій МиколайовичThesis contains: pages – 138, drawings – 92, tables – 7, appendixes - 7. The thesis goal is research of effectiveness of dead-time compensation methods in voltage source inverters for induction motor drives. Dead-time effect aftermaths were observed and compensation strategies for mitigation of the effect were derived. Valid inverter model considering dead-time caused disturbance was developed and implemented in simulation program of adjustable speed drive based on V/f and field-oriented control of induction motor. Dead time compensation methods effectiveness was studied by means of simulations. Software for control of voltage source inverter utilizing space vector PWM technique with dead-time compensation algorithms was developed.Документ Відкритий доступ Автоматизація системи вентиляції з підвищеними показниками енергоефективності(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Вошкулат, Олександр Ігорович; Ковбаса, Сергій МиколайовичМагістерська дисертація містить: сторінок – 117, рисунків – 59, таблиць – 38, та графічну частину на 6 листах. Структура дипломного проекту включає наступні розділи: 1. Аналітичний огляд ; 2. Розрахунок та вибір двигуна для електромеханічної системи; 3. Розробка шасі малогабаритного електромобіля; 4. Результати системи керування та автоматизації; 5. Написання стартап-проекту. Мета роботи полягає в розробці та створенні реальної моделі електромеханічної системи малогабаритного електромобіля.Документ Відкритий доступ Автоматизація технологічного процесу виробництва цукру(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-12) Синець, Богдан Олександрович; Теряєв, Віталій ІвановичДипломний проект виконаний на 83 сторінках та вміщує 22 рисунки, 7 таблиць та 6 плакатів А1. У даному дипломному проекті представлено аналітичний огляд існуючих агрегатів виробництва цукру. На основі аналізу техніко-економічних показників здійснено вибір найбільш ефективного виду центрифуги для поставленого завдання. Розрахована потужність електроприводу, обрано двигун та силові електричні компоненти, в т. ч. силової частини перетворювача, здійснено автоматизацію технологічного процесу обробки утфелю. Розроблена схема управління електроприводом центрифуги, складені алгоритми програмного забезпечення контролера дозволяють проводити операції в автоматичному режимі. Графіки перехідних процесів, отримані методом математичного моделювання, підтверджують працездатність розробленого електроприводу.Документ Відкритий доступ Автоматизована електромеханічна система вентиляторної установки промислового підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Ткаченко, Іван Павлович; Волянський, Роман СергійовичМагістерська дисертація містить: сторінок – 106, рисунків – 102, таблиць – 20, графічна частина на 5 листах А1. Метою даної роботи побудова та дослідження системи автоматизованої електромеханічної системи вентиляторної установки промислового підприємства. В роботі проведено аналітичний огляд автоматизації вентиляції. Зроблено функціональну і електрично принципову схему. Розраховано потужність вентилятора. Було вибрано елементи для системи автоматизації. Програмний код був написан на мові програмування FBD. Була зроблена перевірка роботи програмного коду на стенді. Розрахунок і реалізація дисертації дипломного проекту забезпечувались за допомогою використання наступних програмних середовищ: Microsoft Office Word 2010, AutoCAD, c.strategy, c.mask, c.design, c.factory.Документ Відкритий доступ Автоматизована електромеханічна система пошуку та зберігання ліків(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Артемчук, Ігор Олегович; Красношапка, Наталія ДмитрівнаМагістерська дисертація виконана на 120 сторінках та вміщує 40 рисунків, 40 таблиць. Метою даної магістерської дисертації є розробка та дослідження автоматизованої електромеханічної системи зберігання та пошуку ліків. В роботі проведено аналітичний огляд існуючих систем автоматизованого пошуку та зберігання ліків, наведено та описано ескіз проєктованої системи, розрахована необхідна потужність електродвигунів. Обрані електродвигуни та основне обладнання. Проведене моделювання електромеханічної системи та зроблені висновки. Розроблена програма керування системи відповідно до описаних операцій роботи. Розроблений стартап проєкт. Розрахунок і реалізація даного дипломного проєкту виконувалися за допомогою наступних програмних пакетів: MATLAB, Microsoft Office Word, Microsoft Office Visio, КОМПАС-3D, Codesys.Документ Відкритий доступ Автоматизована система керування електроприводом дозаторів сипучих речовин(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-12) Ковальов, Денис Сергійович; Стаценко, Олексій ВолодимировичПояснювальна записка містить 97 сторінок, 63 ілюстрації, 32 таблиці, 6 додатків. Метою даної дисертації було розробка та дослідження автоматизованої системи керування дозуючої установки. Під час виконання роботи було розраховано: двигун, перетворювач частоти та ряд апаратури до системи: персональний комп’ютер, мікропроцесорний контролер, датчики маси, датчики швидкості, контактори, енкодер. Було використано 3 види керування: скалярне, векторне на прогнозуюче. До векторного керування була побудована імітаційна модель та проведено ряд досліджень. Спроектована система може використовуватись на виробництвах з метою підвищення точності дозування та покращення продуктивності.Документ Відкритий доступ Автоматизований асинхронний електропривод тістомісильної машини(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Щербина, Роман Богданович; Приймак, Богдан ІвановичМагістерська дисертація містить: сторінок – 101, рисунків – 45, таблиць – 15, графічну частину на 6 листах А1. Основною метою магістерської дисертації є дослідження статичних та динамічні характеристики електромеханічної системи тістомісильної машини при бездавачевому векторному керуванні швидкості асинхронного двигуна. В результаті виконання магістерської дисертації було обрано алгоритм непрямого векторного керування та спостерігач кутової швидкості двигуна для керування тістомісильної машини. Розроблено систему автоматизації тістомісильної машини для керування тістомісильною машиною та обрано необхідне обладнання. Відповідно до схеми електричної принципової створено програму та панель оператора для керування. Для дослідження динамічних та статичних характеристик створено математичну модель в програмному середовищі MATLAB Simulink. Дослідження проводилося для обраного алгоритму керування та частотного керування, щоб порівняння динамічних та статичних режимів при різних алгоритмах керування.Документ Відкритий доступ Автоматизований електропривод верстату для лазерного гравірування(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Швець, Володимир Сергійович; Теряєв, Віталій ІвановичДипломний проект виконаний на 93 сторінках та вміщує 25 рисунків, 3 таблиці і 6 плакатів А1. У даному дипломному проекті представлено аналітичний огляд існуючих верстатів для лазерного гравірування. Складено вимоги до електроприводу та системи автоматизації. Розрахований потрібний момент електродвигуна та за результатами розрахунків обрано кроковий двигун. Описано математичну модель крокового електропривода, розроблена схема керування двофазним двигуном. Проведено моделювання динамічних режимів електропривода в середовищі MATLAB. Графіки перехідних процесів, отримані методом моделювання, підтверджують працездатність і високу якість електроприводу.Документ Відкритий доступ Автономна фотоелектрична насосна станція(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Федорос, Юрій Михайлович; Теряєв, Віталій ІвановичМагістерська дисертація містить: сторінок – 111, рисунків – 41 , таблиць – 21, графічна частина на 6 листах А1. Метою роботи є проектування автономної фотоелектричної насосної станції разом із теоретичним дослідженням та математичним моделюванням у програмному середовищі Matlab з використанням пакету Simulink. Дослідити працездатність системи при зміні вхідної напруги від джерела живлення. Розглянути вплив опромінення та температури на роботу фотопанелі. Провести аналіз динамічних та статичних характеристик системи, отриманих при моделюванні насосної установки. В роботі проведено аналітичний огляд різновидів, принципу роботи, переваг та недоліків автономних джерел енергії. Розглянуто приклади промислового та транспортного застосування, особливості керування та моделювання автономних енергосистем. Виконано вибір відцентрового насосу виходячи з вихідних даних напору та продуктивності, розраховано його потужність та обрано привідний асинхронний двигун, розроблено перетворювальний пристрій. Наведено математичні моделі асинхронного двигуна, фотопанелі. Розглянуті алгоритми керування електромеханічною системою.Документ Відкритий доступ Алгоритм ідентифікації параметрів DC-DC перетворювача електричних транспортних засобів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Філоненко, Микола Валерійович; Ніконенко, Євген ОлексійовичДипломний проект містить 108 с., 24 рис., 12 табл., 85 джерел. Структура дипломної роботи включає наступні розділи: 1. Аналітичний огляд. 2. Початкова ідентифікація параметрів. 3. Алгоритм керування лінеаризуючим зворотним зв'язком. 4. Алгоритм керування, адаптивний до змін вхідної напруги і струму навантаження. 5. Стартап-проект. Економічне обґрунтування технічних рішень Мета роботи: розвиток методів синтезу систем ідентифікації параметрів DC-DC перетворювача електричних транспортних засобів. В процесі виконання дипломної роботи розвинуто теоретична база для розробки та проектування систем ідентифікації параметрів DC-DC перетворювача електричних транспортних засобів. Розрахунок та реалізація даного дипломного проекту виконувалися за допомогою наступних програмних пакетів: MatLab, Simnon, Microsoft Office Word, Microsoft Office Visio.Документ Відкритий доступ Асинхронний електропривод ескалатора метрополітену(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Філенко, Олександр Вікторович; Приймак, Богдан ІвановичМагістерська дисертація виконана на 101 сторінці і 36 рисунках; 7 таблицях і 5 плакатах А1. В даній дисертації на основі аналітичного огляду сформовані вимоги до електроприводу ескалатору, на основі параметрів і характеристик обрано систему векторного керування. Розраховано та обрано асинхронний двигун типу 4А315М8УЗ. Здійснено вибір перетворювача частоти і синтез регулятора швидкості. На основі опису системи керування сформована модель електромеханічної системи на основі пакету прикладних програм Matlab Simulink. Побудована підсистема оптимізації споживаної потужності АЕП на основі пошукового алгоритму, що дозволяє мінімізувати втрати в двигуні та інверторі за умов істотних параметричних збурень. Методом моделювання, отримані графіки динамічних режимів ескалатора.Документ Відкритий доступ Асинхронний електропривод з матричним перетворювачем(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Гриценко, Владислав Євгенович; Михальський, Валерій МихайловичМагістерська дисертація містить 106 сторінку, 35 рисунків, 44 формули, 30 таблиць, 28 посилань та графічна частина на 6 аркушах формату А1. В даній магістерській дисертації було проведено аналіз та розробку способів підвищення якості електроенергії на виході матричного перетворювача частоти асинхронних електроприводів. Досліджено режими роботи матричних перетворювачів частоти для підвищення якості електроенергії засобами широтно-імпульсної модуляції. Проведено розрахунок та вибір асинхронного двигуна та елементів силової частини. Було промодельовано модель керування на основі математичної моделі асинхронного двигуна та досліджено динамічні характеристики роботи двигуна. Розрахунок і реалізація даної магістерської дисертації забезпечувались за допомогою використання наступних програм: Microsoft Office Word, Microsoft Office Visio, Mathcad, MatLab, MathType.Документ Невідомий Асинхронний електропривод переміщення мостового крана-маніпулятора стрижнів атомної електростанції(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Твердохліб, Ярослав Андрійович; Ніконенко, Євген ОлексійовичДана магістерська дисертація містить 152 сторінки друкованого тексту, 6 листів графічної частини, 42 ілюстрацій, 7 таблиць, 2 додатки і 61 джерел. Актуальність теми: Транспортування спеціальних матеріалів потребує високої точності позиціонування для забезпечення безпеки. Системи керування кранами-маніпуляторами є унікальними, тому стандартні промислові методи тут не підходять. Розробка нових систем електроприводу допоможе знизити ризики аварій, підвищити точність та зменшити витрати на обслуговування. Точність і швидкість роботи мостового крана для ядерного палива є критично важливими. Висока точність забезпечує безпечне переміщення ядерного палива, запобігаючи аваріям і радіаційному забрудненню. Швидкість роботи гарантує стабільне постачання палива до реактора, що необхідно для стабільної роботи електростанції та задоволення попиту на електроенергію, а також зменшує час і витрати на переміщення палива. Мета роботи: Розробка і дослідження системи позиційного керування підвищеної точності для мостового крану кругової дії, що переміщує вантажі у залі ядерного реактора. Для досягнення мети вирішувалися такі задачі: розробка технічного завдання; аналіз наукової літератури та існуючих систем керування рухом; розрахунок масо-інерційних параметрів, вибір обладнання, побудова діаграм навантаження двигуна; обґрунтування вибору асинхронного двигуна та розрахунок його потужності; дослідження рішень задач керування положенням для асинхронного двигуна; розробка траєкторії руху для алгоритму керування; дослідження динамічних показників якості керування за допомогою математичного моделювання.Документ Невідомий Асинхронний тяговий електропривод локомотива з використанням оптимальних методів керування(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Вещиков, Георгій Вячеславович; Шаповал, Іван АндрійовичДипломний проект містить: сторінок – 92, рисунків – 29 та графічну частину на 6 листах А1. В дипломному проекті розраховано керований електропривод змінного струму для сучасного локомотива. Виходячи із початкових умов, було розраховано загальну потужність привода та обрано двигун СТА1200. Після цього шляхом розрахунків було отримано параметри його схеми заміщення для подальшого моделювання, після чого було промодельовано отриману систему в різних режимах роботи. Розрахунок і реалізація даного дипломного проекту забезпечувались за допомогою використання наступних програм: Microsoft Office Word 2016, Microsoft Office Visio 2013, Mathcad 15.0, MatLab R2009b, MathType 6.9.Документ Невідомий Багатодвигунний електропривод драглайна(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021-12) Земляний, Андрій Олегович; Теряєв, Віталій ІвановичДипломний проект виконаний на 96 сторінках та вміщує 37 рисунків, 24 таблиці та 3 плакати А1. В даному дипломному проекті проведено аналітичний огляд в області систем багатодвигунного електроприводу промислових і транспортних механізмів. Здійснено розрахунок потужності електродвигуна та обґрунтовано вибір перетворювача частоти. Розроблена система частотного керування дводвигунним електроприводом, розглянуто основні методи вирівнювання навантажень. Методами математичного моделювання отримано графіки перехідних процесів, які підтвердили основні теоретичні та практичні результати дипломного проектування. Метою магістерської дисертації є розробка і дослідження системи електроприводу повороту драглайну з алгоритмом вирівнювання навантажень асинхронних двигунів.Документ Відкритий доступ Векторне керування автономною електромеханічною системою генерування на основі синхронної машини з постійними магнітами(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Платон, Валентина Валеріївна; Король, Сергій ВікторовичДипломний проект містить сторінок – 126, рисунків – 56, таблиць – 35 та графічну частину на 6 листах А1. Представлено математичні моделі складових системи генерування на основі синхронного генератора з постійними магнітами. Розроблено і протестовано систему векторного керування синхронним генератором з постійними магнітами в системі координат орієнтованій за вектором потокозчеплення ротора. Розроблено систему керування швидкістю вітротурбіни, яка забезпечує максимальну ефективність вітротурбіни при швидкості нижче номінальної та обмеження потужності на швидкості вище за номінальну.Документ Відкритий доступ Векторне керування асинхронними двигунами в режимі ослаблення поля з врахуванням кривої намагнічування(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Борщ, Ростислав Ігорович; Ковбаса, Сергій МиколайовичМагістерська дисертація виконана на 113 сторінках та вміщує 40 рисунків, 17 таблиць, 68 посилань. В магістерській дисертації проведено синтез алгоритмів ослаблення поля векторно-керованих асинхронних двигунів з урахуванням кривої намагнічування двигуна. Розроблений алгоритм забезпечує покращені показники якості та відпрацювання заданого моменту на швидкостях вище номінальної. Проведено дослідження динамічних характеристик синтезованих алгоритмів. Дослідження алгоритмів проводилось шляхом математичного моделювання в середовищі MatLAB. Для впровадження результатів дослідження на ринок розроблено стартап-проект. Отримані результати можуть бути використані в електроприводах змінного струму з помірними вимогами до якості регулювання моменту та швидкості, таких як електромобілі, насоси, вентилятори та ін.