Бакалаврські роботи (ПЗКС)

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 241
  • ДокументВідкритий доступ
    Вебзастосунок «SpotiStats» для відстежування даних про музичні вподобання
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Бодаква, Кирило Ігорович; Рибачок, Наталія Антонівна
    Даний дипломний проєкт присвячений створенню вебзастосунку «SpotiStats» для відстежування даних про музичні вподобання користувачів Spotify. Вебзастосунок являє собою вебсайт, який надає зареєстрованим користувачам інструменти візуалізації їхніх музичних звичок на основі даних, наданих Spotify API. Функціональність вебзастосунку включає в себе автентифікацію користувачів через Spotify API, перегляд детальної статистики прослуховувань за різними проміжками часу (пісні, альбоми, виконавці, жанри), автоматичний імпорт та оновлення даних прослуховувань з Spotify. Інформаційна безпека вебзастосунку забезпечена за рахунок використання протоколу HTTPS, обмеження терміну дії сесій, захисту від CSRF та XSS атак, а також дотримання норм GDPR. Гостьовий доступ до вебзастосунку не передбачено. У даному дипломному проєкті розроблено: архітектуру вебзастосунку, алгоритм автентифікації користувачів через Spotify API з використанням OAuth 2.0, механізм збереження та оновлення токенів доступу, структуру бази даних, клієнтський та серверний код вебзастосунку, а також графічні елементи та дизайн вебсторінок.
  • ДокументВідкритий доступ
    Програмне забезпечення для дизайну інтер'єру приміщень
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Бондарчук, Данііл Сергійович; Новак, Дмитро Сергійович
    У сучасних умовах зростання популярності доповненої реальності виникає потреба у створенні інструментів, які полегшують дизайн інтер'єрів за допомогою інтеракції з 3D-об’єктами. Це дозволяє користувачам не лише оцінити просторові рішення, але й експериментувати з різними варіантами меблів та декору без необхідності фізичних змін у приміщенні. У рамках дипломного проєкту було розроблено додаток "Tumba", що дозволяє користувачам візуалізувати інтер’єрні рішення в реальному просторі за допомогою AR-технологій. Основними функціональними можливостями "Tumba" є інтерактивне розміщення 3D-об’єктів, налаштування їх розмірів, кольору та текстур, а також взаємодія з віртуальними предметами через зручний користувацький інтерфейс. Серед переваг застосунку – використання Unity та ARCore для реалізації високоякісної візуалізації та забезпечення стабільної роботи навіть на мобільних пристроях. Оптимізація графічних ресурсів дозволяє забезпечити плавну роботу навіть при великій кількості 3D-об’єктів у сцені. Крім того, інтуїтивний інтерфейс сприяє швидкому освоєнню програми як новачками, так і досвідченими дизайнерами. Таким чином, "Tumba" виступає ефективним інструментом для створення персоналізованих інтер’єрних рішень, використовуючи можливості доповненої реальності для інтерактивного проектування та візуалізації простору. Це рішення дозволяє значно спростити процес прийняття рішень під час проєктування інтер’єру та мінімізувати ризики помилок у кінцевому результаті.
  • ДокументВідкритий доступ
    Програмний застосунок для аналізу та декомпозиції графічних об’єктів
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Бугреєв, Гліб Артемович; Шкурат, Оксана Сергіївна
    Даний дипломний проєкт присвячено розробленню програмного забезпечення, що дозволяє автоматизовано виконувати аналіз та декомпозицію графічних зображень на базові геометричні фігури з метою вдосконалення навичок художників-початківців. Основною ідеєю проєкту є надання митцям інструменту, який допомагає розвивати оригінальний творчий стиль, уникаючи несвідомого наслідування чужих робіт, а також краще розуміти структуру й пропорції малюнків. У ході реалізації проєкту було ретельно досліджено існуючі методики аналізу та сегментації зображень, проведено порівняльний аналіз їх переваг і недоліків та визначено оптимальні алгоритмічні підходи, які найкраще відповідають поставленим завданням. Особлива увага приділена забезпеченню зручності використання програми, тому було розроблено простий, зрозумілий і ергономічний графічний інтерфейс, що дозволяє швидко завантажувати, обробляти та аналізувати зображення з різним ступенем складності. Під час створення застосунку реалізовано ефективні механізми сегментації графічних об’єктів, завдяки чому користувач може отримати як загальний, так і детальний аналіз композиції. Результати роботи програми надаються у зрозумілій графічній формі з можливістю збереження отриманих даних для подальшого використання та аналізу. Також у роботі передбачено систему захисту персональних даних користувачів, реалізовано надійні механізми реєстрації, авторизації та додаткового підтвердження доступу, що дозволяє гарантувати конфіденційність інформації, яка зберігається у застосунку. Запропоноване програмне рішення може бути ефективно використане в навчальних закладах, художніх студіях, а також індивідуально митцями, які бажають вдосконалити свої навички аналізу композиції, пропорцій та створення оригінального графічного контенту. Отриманий застосунок є сучасним і зручним інструментом, який має значний потенціал для подальшого розвитку й розширення функціональних можливостей.
  • ДокументВідкритий доступ
    Програмні засоби для бронювання паркувальних місць
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Дрига, Олександр Олександрович; Заболотня, Тетяна Миколаївна
    Даний дипломний проєкт присвячений розробленню програмних засобів для бронювання паркувальних місць, що дозволяє водіям зручно знаходити, переглядати й бронювати доступні місця для паркування в межах заданої території. Система орієнтована на використання у містах для оптимізації паркувального простору й підвищення зручності користування ним. У межах проєкту реалізовано повнофункціональну клієнтську та серверну частини. Клієнтська, в свою чергу, поділена на два мобільних застосунки, які працюють під операційною системою Android. Водійський мобільний застосунок забезпечує зручну навігацію картою, перегляд інформації про доступні локації, а також швидке бронювання паркомісць. Авторизовані користувачі мають змогу переглядати історію своїх бронювань, переглядати статус локацій у реальному часі, а також створювати нові бронювання. Застосунок інтегровано з Google Maps API для відображення геолокації, а також Firebase Authentication для захисту даних користувача. Адміністраторська частина системи дозволяє керувати списком паркувальних локацій, їхніми параметрами. Серверна частина, реалізована з використанням Java Spring Boot, MySQL і REST API, забезпечує ефективну обробку запитів, управління базою даних і зв’язок із клієнтською частиною. Система також реалізує механізми перевірки зайнятості паркомісця на заданий період, що дозволяє уникнути конфліктів при бронюванні. Протягом розроблення проєкту було розроблено та досліджено: архітектуру серверної та клієнтської частини засобів, базу, інтерфейси користувацького та адміністраторського застосунків, відповідні алгоритми для оброблення даних.
  • ДокументВідкритий доступ
    Вебзастосунок для менеджменту акаунтів у відеоіграх
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Довчунас, Павло Юрійович; Онай, Микола Володимирович
    Даний дипломний проєкт присвячено розробці вебзастосунку для менеджменту акаунтів у відеоіграх. Під час роботи було виконано аналіз існуючих програмних рішень, на основі якого було підсумовані головні переваги та недоліки конкурентів. Після цього було обрано потрібне програмне забезпечення для реалізації клієнтської та серверної частин продукту. Вебзастосунок реалізовано у вигляді вебсайту. Сервіс дозволить гравцям в ігри-сервіси значно покращити свій користувацький досвід наданням можливості зекономити витрачений час на пошук та розбір необхідної інформації. Користувачі створеного продукту зможуть отримувати корисні поради, відслідковувати внутрішньоігрові події та матеріали, а також отримувати актуальні дані про персонажів усіх підтримуваних ігор. Задля використання більшості основних функцій вебзастосунку не потрібно реєстрація, однак при авторизації користувач отримає можливість додавати підтримувані ігри та персонажів до “обраного”, а також зможе відмічати вже виконані внутрішньоігрові події. Інформація на вебсайті подається стисло та чітко, відкидаючи все надлишкове і залишаючи тільки необхідне. У даному дипломному проєкті було розроблено архітектуру клієнтської та серверної частин, спроєктовано базу даних, реалізовано інтерфейс користувача, налаштовано спеціальні алгоритми для надання оціночної думки щодо внутрішньоігрових предметів та отримання інформації про доступні предмети для видобутку, в залежності від дня тижня та потреби користувача. Окрім цього, було додано простий, але водночас приємний для ока дизайн вебзастосунку, з доданням різних зображень, що допоможе полегшити розуміння наданої інформації та дозволить зменшити кількість потрібного тексту.
  • ДокументВідкритий доступ
    Гейміфікований мобільний застосунок для планування завдань та звичок
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Горобець, Нікіта Олегович; Юсин, Яків Олексійович
    Даний дипломний проєкт присвячений розробці мобільного застосунку для організації часу. У процесі виконання роботи було створено мобільний застосунок, призначений для організації завдань, оптимізації їх виконання та формуванню здорових звичок. Основними споживачами продукту є користувачі, які прагнуть підвищити власну продуктивність, подолати прокрастинацію та зацікавлені в особистому розвитку. Фінальний продукт дозволяє додавати завдання у список з різними параметрами, сортувати їх, фільтрувати та позначати їх як виконані. Виконані завдання архівуються, щоб користувач мав змогу відстежувати свій прогрес. Особливістю застосунку є інтеграція мотиваційних елементів гейміфікації, представлених у вигляді інтерактивного персонажа, про якого користувач дбає, виконуючи завдання. Це створює додатковий стимул для виконання повсякденних завдань. Також реалізовано можливість змінювати налаштування облікового запису та зовнішній вигляд застосунку. У результаті було розроблено архітектуру застосунку та клієнтську частину з інтерфейсом з використанням технологій React Native, Expo та Firebase. Зберігання та використання даних реалізується через сервіс Firebase Realtime Database, а реєстрація та автентифікація користувачів — за допомогою Firebase Authentication. Застосунок підтримує жестову взаємодію та анімації за допомогою бібліотек React Gesture Handler та React Native Reanimated відповідно.
  • ДокументВідкритий доступ
    Мобільний застосунок для інтерактивного підбору харчування
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Єрошин, Богдан Дмитрович; Люшенко, Леся Анатоліївна
    Даний дипломний проєкт присвячений розробці мобільного застосунку для користувачів, які прагнуть вести здоровий образ життя, харчуватися збалансовано при цьому не потерпати від одноманітності харчового раціону та враховувати певні обмеження на продукти, або нутрієнти. У роботі виконано: огляд предметної області; обґрунтування актуальності тематики проєкту; порівняльний аналіз існуючих рішень. Обрано та обґрунтовано вибір засобів розробки, проведено опис програмної архітектури, структури та оцінку розробленого мобільного застосунку. Реалізований мобільний застосунок допомагає користувачам відстежувати калорійність, баланс поживних речовин і рівень корисності продуктів з урахуванням обмежень різного гатунку. Такий застосунок може стати незамінним помічником для тих, хто піклується про своє здоров'я та бажає покращити якість свого харчування. Застосунок має адаптивний дизайн, що гарантує його коректне відображення на мобільних пристроях, операційних системах та розмірах екранів пристроїв (смартфонах, планшетах тощо). Також впроваджено надійний захист застосунку за допомогою сучасних методів шифрування, та заходів безпеки, що гарантує конфіденційність інформації користувачів і запобігає несанкціонованому доступу до даних. У даному дипломному проєкті було розроблено ескізну модель застосунку, алгоритм відбору продуктів харчування та їх нутрієнтів, архітектуру застосунку, дизайн інтерфейсу користувача, структуру бази даних, клієнтський і серверний модуль, а також алгоритм їх взаємодії.
  • ДокументВідкритий доступ
    Вебзастосунок «EventGuru» для планування подій з використанням генеративного штучного інтелекту
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Воробйов, Євгеній Олександрович; Юсин, Яків Олексійович
    Цей дипломний проєкт присвячений розробці “EventGuru” – вебзастосунку для планування подій, що використовує генеративний штучний інтелект. Розробка має на меті спростити складний процес організації заходів, надаючи пропозиції щодо місць проведення на основі ШІ та допомагаючи в інших аспектах планування, тим самим зменшуючи навантаження на організатора та підвищуючи якість планування подій. Під час роботи над проєктом було проведено огляд існуючих програмних рішень для планування подій, виявлено їхні переваги та недоліки, а також розглянуто доступні інструменти розробки, що підходять для сучасного вебзастосунку з інтеграцією ШІ. Складено реєстр функціональних та нефункціональних вимог, описано архітектуру та модель даних Firestore розробленої системи. Застосунок використовує Firebase для сервісів бекенду (Authentication, Firestore) та інтегрує Google Places API для даних про місцезнаходження та Google Generative AI API (Gemini) для інтелектуальних рекомендацій щодо місць проведення. Розроблене програмне забезпечення дозволяє користувачам (організаторам подій) входити в систему, створювати різні типи подій (наприклад, весілля, дні народження, корпоративні заходи), вказувати параметри події, такі як дата, бюджет та приблизне місцезнаходження, а також завантажувати списки запрошених. Основна функція включає систему на основі ШІ, яка аналізує потенційні місця проведення на основі критеріїв події та вподобань користувача, представляючи організатору ранжовані пропозиції. Організатори можуть потім керувати своїми подіями, редагувати деталі та надсилати запрошення.
  • ДокументВідкритий доступ
    Вебзастосунок для керування вибором навчальних дисциплін
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Гаркуша, Ілля Сергійович; Саяпіна, Інна Олександрівна
    Даний дипломний проєкт присвячено розробленню програмного забезпечення для керування вибором навчальних дисциплін. Основною метою проєкту є надання користувачам простого інтерфейсу та потужних функціональних можливостей аби мати змогу зробити зважений вибір відповідно до їх інтересів та вподобань. Результатом аналізу наявних рішень є їх виявлені недоліки та сфери розвитку, що при реалізації можуть стати конкурентними перевагами програмного забезпечення. Важливим рішенням у процесі розробки було забезпечення можливості імпорту дисциплін для вибору в адміністраторському модулі, що значно спростило та прискорило процес підготовки до етапу вибору дисциплін студентами. В ході виконання дипломного проєкту було розроблено вебзастосунок, що складається з двох модулів – студентський та адміністраторський, та двох частин – клієнтської та серверної. Задля збереження даних було спроєктовано базу даних. З метою ідентифікації користувачів було реалізовано механізм автентифікації та авторизації. Окрім основних функцій системи, програмне забезпечення надає можливість скористатись допомогою штучного інтелекту, який запрограмований надавати рекомендації відповідно до заповнених інтересів користувача.
  • ДокументВідкритий доступ
    Вебзастосунок «Генерація туристичних маршрутів»
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Єфімова, Софія Олександрівна; Ткаченко, Костянтин Олександрович
    Цей дипломний проєкт присвячений розробці вебзастосунку «Генерація туристичних маршрутів», який дозволяє формувати індивідуальні маршрути подорожей на основі вподобань користувача та обраного місця. У межах роботи проведено аналіз існуючих рішень у сфері туристичних сервісів, визначено основні вимоги до функціональності системи, обґрунтовано вибір технологій для реалізації клієнтської та серверної частин застосунку. Серверна частина реалізована мовою програмування C# з використанням ASP.NET Core та Entity Framework Core, що забезпечує високу продуктивність, безпеку та зручність у роботі з базами даних. У якості СКБД обрано Microsoft SQL Server (MSSQL), яка дозволяє ефективно зберігати та обробляти великі обсяги структурованої інформації. Клієнтська частина створена за допомогою Blazor, що забезпечує інтерактивний інтерфейс користувача та дозволяє реалізувати повноцінну односторінкову вебзастосунок без використання JavaScript. Для побудови маршрутів інтегровано Google Maps API, що дозволяє враховувати географічне розташування об’єктів та оптимізувати послідовність їх відвідування. Розроблений прототип дозволяє користувачам вводити параметри подорожі (місце, інтереси) та отримувати згенерований маршрут із детальним описом локацій. Застосунок може бути використаний як туристичними агентствами для створення індивідуальних турів, так і звичайними користувачами для самостійного планування подорожей. У проєкті розглянуто архітектуру системи, алгоритми збору та обробки даних, реалізовано механізм генерації маршрутів, а також розроблено графічний інтерфейс користувача.
  • ДокументВідкритий доступ
    Мобільний застосунок «Електронний читацький щоденник»
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Жолобіцька, Анастасія Ярославівна; Сулема, Ольга Костянтинівна
    Цей дипломний проєкт присвячено розробленню мобільного застосунку для ведення електронного читацького щоденника. Основна мета полягає у створенні зручного інструменту, який полегшить процеси ведення записів про книги, ведення їх обліку та обміну враженнями між читачами, а також надаватиме користувачам аналітику їхнього читацького прогресу. В процесі створення проєкту було досліджено наявні рішення, визначено їхні переваги та недоліки. Було обрано інструменти для реалізації поставленої задачі, сформульовано вимоги до програмного забезпечення, після чого розроблено архітектуру системи та структуру бази даних. Кінцевим етапом було проведено тестування, яке допомогло впевнитись у коректності роботи основної функціональності застосунку та відповідності результату поставленим вимогам. Результат являє собою застосунок, який надає користувачам змогу створювати полиці з книгами, налаштовувати їхню публічність, зберігати туди книги, запускати читацький таймер при прочитанні чи писати відгуки на книги. Також читачі, які й є цільовими користувачами проєкту, можуть переглядати власну читацьку статистику чи шукати профілі інших користувачів для перегляду їхніх збережених книг, відгуків та аналітики.
  • ДокументВідкритий доступ
    Мобільний застосунок «TempoRun» для тренувань з бігу
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Заварзін, Олександр Олександрович; Заболотня, Тетяна Миколаївна
    Дипломний проєкт присвячений розробленню мобільного застосунку для тренувань з бігу, який поєднує дані про фізичну активність користувача зі стримінговим сервісом Spotify, щоб персоналізувати музичний добір під поточні фітнес характеристики користувача. Актуальність роботи зумовлена тим, що чинні рішення або зосереджені лише на вимірюванні фітнес-показників, або відтворюють власний контент, не даючи можливості інтегрувати персональні плейлисти зі сторонніх платформ. Застосунок реалізується за клієнт-серверною схемою. Крос-платформний клієнт, створений у середовищі Expo, зчитує темп, дистанцію та геодані користувача, а також інтегрується зі Spotify через OAuth 2.0 для імпорту плейлистів і керування відтворенням треків. Серверна частина побудована на хмарній платформі Firebase, що забезпечує автентифікацію, зберігання даних у Firestore та виконання допоміжних Cloud Functions без адміністрування інфраструктури. Алгоритм добору працює у чотирьох режимах – Timer, Map, Length і Pace. Кожен режим перетворює відповідний індикатор (час, маршрут, відстань або поточний темп) у цільове значення музичного темпу, фільтрує композиції плейлисту і формує чергу відтворення, що динамічно адаптується до змін активності користувача. Інтерфейс дає змогу налаштовувати параметри режиму, запускати й зупиняти спортивну сесію, а після її завершення переглядати узагальнені показники часу та дистанції. Метою проєкту є розроблення програмного забезпечення для тренувань з бігу, що надасть користувачам можливість підбирати музичний супровід з плейлиста у відповідності до фітнес-характеристик бігу. У даному дипломному проєкті розроблено: архітектуру серверної та клієнтської частин системи, клієнтську частину у вигляді мобільного застосунку, а також алгоритми підбору музичного супроводу під поточні фітнес показники користувача.
  • ДокументВідкритий доступ
    Програмне забезпечення для автоматизації реєстрації паперових документів підприємства
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Защик, Іван Олександрович; Новак, Дмитро Сергійович
    У сучасному діловому середовищі, де обсяг документації постійно зростає, ефективна обробка документів є критично важливою. Саме з цією метою був розроблений програмний комплекс для автоматизованого розпізнавання, аналізу та керування документацією. Рішення складається з двох частин – серверної, яка реалізована за допомогою Python та бібліотеки Tesseract OCR, та клієнтської, створеної у вигляді Windows-додатка. Серверна частина приймає PDF-файли або зображення, виконує оптичне розпізнавання тексту (OCR) та повертає розпізнаний вміст. На стороні клієнта здійснюється подальший аналіз цього тексту із застосуванням регулярних виразів для автоматичного виявлення ключових реквізитів, таких як номер документа, дата підписання, контрагент тощо. Користувачі мають змогу зручно працювати з базою записів: переглядати, фільтрувати, редагувати, завантажувати або видаляти документи. Передбачено також потужний функціонал для формування звітів: Excel-файл генерується на основі поточного набору записів (з урахуванням усіх фільтрів), а також формується ZIP-архів зі сканами, впорядкованими за датою та контрагентом. Інтерфейс програми є інтуїтивно зрозумілим і адаптованим під щоденне використання, що робить систему корисною як для офісних працівників, так і для спеціалістів, відповідальних за документообіг. Завдяки поєднанню технологій OCR, автоматичного аналізу тексту та зручного експорту звітності, розроблений інструмент істотно підвищує ефективність обробки документів.
  • ДокументВідкритий доступ
    Вебзастосунок для зміни стилю зображень із застосуванням нейронних мереж
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Ільченко, Данііл Сергійович; Онай, Микола Володиморович
    Даний дипломний проєкт присвячений розробці вебзастосунку для стилізації зображень із використанням нейронних мереж. Метою розробки є створення інтуїтивно зрозумілого онлайн-інструменту, що дозволяє користувачам змінювати стиль своїх зображень шляхом переносу художніх характеристик одного зображення на інше. Вебзастосунок реалізовано на основі фреймворку Flask з використанням мови програмування Python. Для реалізації функції стилізації застосовано бібліотеку TensorFlow та попередньо натреновану модель VGG-19. Серверна частина забезпечує маршрутизацію запитів, обробку зображень, управління сесіями користувачів, а також збереження результатів стилізації. Для зберігання даних використано реляційну базу PostgreSQL у поєднанні з ORM-бібліотекою SQLAlchemy. Інтерфейс реалізований за допомогою HTML-шаблонів із використанням CSS. Застосунок підтримує функціонал реєстрації та авторизації користувачів, завантаження контентного та стильового зображень, перегляд результату та можливість його збереження. Реалізовано базову перевірку прав доступу та механізм обробки помилок. У межах дипломного проєкту було створено архітектуру системи, реалізовано логіку стилізації, побудовано базу даних, а також виконано тестування функціональних модулів. Застосунок має відкриту структуру і може бути використаний як основа для навчальних або експериментальних цілей.
  • ДокументВідкритий доступ
    Інтегроване середовище розроблення програмного забезпечення мовою ASAMPL 2.0. Середовище розроблення та текстовий редактор
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Кузмінчук, Євгеній Анатолійович; Сулема, Євгенія Станіславівна
    Цей дипломний проєкт присвячений створенню інтегрованого середовища розробки (IDE) для мови програмування ASAMPL 2.0. Розроблене середовище є розширенням для редактора Visual Studio Code і забезпечує зручну та ефективну взаємодію з мовою ASAMPL 2.0. Середовище містить текстовий редактор із підсвіткою синтаксису, аналізом коду, відображенням помилок, запуском програмного коду через вбудований інтерпретатор, а також засобами налагодження (debug). Функціональність середовища включає: відкриття, редагування, збереження ASAMPL-файлів, виконання коду, обробку помилок, а також забезпечення зручного інтерфейсу користувача. Інформаційна безпека забезпечується через ізольоване виконання коду та контрольований запуск у середовищі розробки. Також реалізовано підтримку контекстного меню та налаштувань користувача. У цьому дипломному проєкті розроблено: архітектуру редактора, систему запуску інтерпретатора, систему повідомлень про помилки, а також інтерфейс користувача відповідно до сучасних вимог зручності й функціональності.
  • ДокументВідкритий доступ
    Вебзастосунок з ігровими елементами для вивчення іноземних мов
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Кошева, Анна Вікторівна; Онай, Микола Володимирович
    Дипломний проєкт присвячений розробці вебзастосунку для вивчення іноземних мов із використанням ігрових елементів. У роботі розглянуто актуальність впровадження гейміфікації в освітній процес, проведено аналіз існуючих аналогів, визначено основні функціональні вимоги до системи та розроблено архітектуру вебзастосунку. Система забезпечує користувачів інтерактивними навчальними завданнями, тестуваннями, нагородами та рівнями, що сприяє підвищенню мотивації до навчання. Для реалізації серверної частини використано C# та MySQL, що гарантує високу продуктивність і надійність. Фронтенд побудовано на HTML, CSS і JavaScript, що забезпечує зручний і адаптивний інтерфейс. Під час тестування вебзастосунок показав стабільну роботу, відповідність функціональним вимогам та ефективність у покращенні навчального процесу. Серед подальших напрямків розвитку передбачається розширення навчального контенту, додавання функції перевірки вимови, інтеграція мобільної версії та використання штучного інтелекту для адаптивного навчання. Результати дослідження підтверджують ефективність запропонованого підходу до навчання іноземних мов, який поєднує інтерактивність, персоналізацію та мотиваційні елементи, що робить навчання більш цікавим та ефективним.
  • ДокументВідкритий доступ
    Вебзастосунок для онлайн роботи з контурними мапами
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Здоровенко, Кирило Сергійович; Юсин, Яків Олексійович
    Дипломний проєкт присвячено розробленню вебзастосунку для онлайн-роботи з контурними мапами в освітньому середовищі. Основна мета роботи – підвищити якість освіти за рахунок розробленого вебзастосунку для онолайн роботи з контурними мапами. Під час аналізу предметної області було виявлено відсутність сучасних інструментів, що б одночасно забезпечували простоту у використанні для учнів і функціональність для викладачів. Було реалізовано повноцінний вебзастосунок з клієнтською частиною на основі React та серверною частиною на FastAPI з використанням PostgreSQL. Для автоматичної перевірки робіт реалізовано алгоритм порівняння мап, що дозволяє об’єктивно оцінити відповідність учнівських рішень еталонним. Застосунок дозволяє створювати мапи-завдання, встановлювати реченці, обмежувати доступ до матеріалів, а також зберігати результати перевірки у базі даних. Було впроваджено систему автентифікації та розмежування прав доступу для різних ролей користувачів. Результати тестування показали стабільну роботу системи, коректне функціонування ключових алгоритмів та високу відповідність технічному завданню.
  • ДокументВідкритий доступ
    Вебзастосунок для планування, розподілу та контролю виконання завдань «ToDo»
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Кирильчук, Олександра Артурівна; Шкурат, Оксана Сергіївна
    Предметом дипломного проєкту є розробка вебзастосунку, який може використовуватись індивідуальними чи колективними користувачами з метою створення, делегування та контролю виконання робочих завдань. Клієнт-серверна система вебзастосунку надає можливість користувачам централізовано організовувати такі процеси, як створення переліку завдань, їх додавання, зміну пріоритетності та статусу задачі та направлення завдання певним учасникам команди. Роль виконавця визначає можливість адміністрування облікових записів та переліку завдань та контролювання активності в системі. Реєстрація, авторизація, керування профілем, складання власних списків задач та організація спільної роботи користувачів – головні функції, які надає вебзастосунок користувачам. Безпека обміну даних забезпечується протоколом HTTPS, автентифікація та авторизація реалізуються через JWT-токени та систему ролей. Зручність використання, можливість розширення функціональних можливостей та безпека є важливими рисами вебзастосунку для особистої та командної роботи з організації завдань, який розробляється в межах дипломного проекту. При цьому розробляється архітектура вебзастосунку, проводиться реалізація клієнтської та серверної частини системи на основі Spring Boot і Thymeleaf, проектується база даних PostgreSQL, розробляються механізми реєстрації, авторизації, керування завданнями та адміністративної панелі.
  • ДокументВідкритий доступ
    Вебзастосунок для зберігання, пошуку, поширення та продажу ігрових механік, тривимірних моделей для ігрових рушіїв
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Кулініч, Максим Леонідович; Шкурат, Оксана Сергіївна
    Цей дипломний проєкт присвячений розробленню "Mech Forge" – вебзастосунку для зберігання, пошуку та продажу ігрових механік та 3D-моделей для ігрових рушіїв. Основною метою цієї розроблення є створення централізованої платформи, яка полегшує знаходження, придбання та монетизацію ігрових активів, тим самим підтримуючи розробників ігор та 3D-художників. Під час роботи над проєктом було проведено комплексний огляд існуючих маркетплейсів ігрових активів, виявлено їхні сильні та слабкі сторони, а також потенційні напрямки для вдосконалення. Проаналізовано доступні інструменти та технології розробки, що призвело до вибору сучасного стеку технологій, який включає Node.js з Express для серверної частини, React з TypeScript для клієнтської частини та PostgreSQL для бази даних. Складено детальний перелік функціональних та нефункціональних вимог, а також спроєктовано та описано архітектуру, структуру бази даних та ключові алгоритми системи "Mech Forge". Розроблений вебзастосунок дозволяє користувачам реєструватися та входити в систему, переглядати та шукати активи за допомогою різних фільтрів, переглядати деталізовані сторінки активів та завантажувати власні активи (для творців). Користувачі можуть отримувати безкоштовні активи або купувати платні, керувати ними у своїй особистій бібліотеці та завантажувати їх. Творці також мають доступ до статистики щодо завантажених ними активів. Застосунок має на меті забезпечити інтуїтивно зрозумілий користувацький досвід та надійну серверну частину для управління активами та транзакціями.
  • ДокументВідкритий доступ
    Програмне забезпечення для фіксування майна орендаря та орендодавця під час надання послуг з оренди
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Кучеренко, Дмитро Олегович; Юсин, Яків Олексійович
    Даний дипломний проєкт присвячено розробленню програмного забезпечення для фіксування початкового стану об’єкта оренди, відслідковування зміни в процесі використання та документування кінцевого стану при поверненні майна. Основною метою проєкту є покращення якості документування стану майна під час процесу орендування. Шляхом комплексного дослідження існуючих рішень у сфері обліку майна було виявлено їхні суттєві обмеження та сформовано унікальну концепцію продукту. Ключовим підходом стала реалізація системи дошок – цифрових каталогів приміщень з інтерактивними можливостями опису предметів та відстеження їхнього статусу. Особливу увагу приділено функціональності для співпраці користувачів, що дозволяють залучати до роботи з дошками всіх зацікавлених сторін, зокрема власників приміщень до орендарів. При виконанні дипломного проєкту було розроблено програмне забезпечення з чітким розподілом функціональності між спеціалізованими сервісами. Рішення включає ретельно спроєктовані бази даних для цілісного збереження інформації, серверну частину з оптимізованою бізнес-логікою та інтуїтивно зрозумілий користувацький інтерфейс. Впроваджено надійний механізм аутентифікації та багаторівневий контроль доступу до даних для різних груп користувачів. Окрім основної функціональності для роботи з майном, система надає можливості переглядати історію змін, налаштовувати надсилання сповіщень та отримувати їх. Також користувачі можуть персоналізовувати свій профіль та змінювати облікові дані.