Skip navigation

Секція 1. Маркетингові дослідження національних та міжнародних ринків : [7] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 7 of 7
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Маркетингові дослідження споживачів з метою оцінки доцільності відкриття нової торгової точкиЧурсіна, Яна; Куваєва, Тетяна
2020Удосконалення асортиментної політики підприємстваЧепкий, Назар; Солнцев, Сергій
2020Доцільність виведення ТМ «Торчин» на ринок преміальних холодних соусів УкраїниПарасюк, Олена; Юдіна, Наталія Володимирівна
2020Удосконалення програми лояльності на споживчому ринкуМельник, Надія; Писаренко, Наталія
2020Основні тенденції ринку кави в УкраїніГлоба, Марія; Черненко, Оксана
2020Стратегічні підходи щодо активізації страхування життя в УкраїніГайдар, Нікіта; Моісеєва, Людмила
2020Актуальність формування і розвитку ринку функціональних продуктів харчування в категорії солодощівВолосова, Таїсія; Черненко, Оксана
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 7 of 7