Підходи до оцінювання ефективності маркетингових інтернет-комунікацій
Вантажиться...
Дата
2016
Автори
Домашева, Є. А.
Зозульов, Олександр Вікторович
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУУ «КПІ»
Анотація
Опис
Ключові слова
підходи до оцінювання ефективності, маркетингові Інтернет-комунікації, ключові показники ефективності, критерії оцінювання ефективності, «воронка таргетування», approaches to evaluating of efficiency, marketing Internet communications, key performance indicators, criteria for assessing the efficiency, «funnel targeting», подходы к оценке эффективности, маркетинговые Интернет-коммуникации, ключевые показатели эффективности, критерии оценивания эффективности, «воронка таргетирования»
Бібліографічний опис
Домашева Є. А. Підходи до оцінювання ефективності маркетингових інтернет-комунікацій / Домашева Є. А., Зозульов О. В. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2016. – № 13. – С. 353–360. – Бібліогр.: 10 назв.