Підходи до оцінювання ефективності маркетингових інтернет-комунікацій

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2016

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУУ «КПІ»

Анотація

Опис

Ключові слова

підходи до оцінювання ефективності, маркетингові Інтернет-комунікації, ключові показники ефективності, критерії оцінювання ефективності, «воронка таргетування», approaches to evaluating of efficiency, marketing Internet communications, key performance indicators, criteria for assessing the efficiency, «funnel targeting», подходы к оценке эффективности, маркетинговые Интернет-коммуникации, ключевые показатели эффективности, критерии оценивания эффективности, «воронка таргетирования»

Бібліографічний опис

Домашева Є. А. Підходи до оцінювання ефективності маркетингових інтернет-комунікацій / Домашева Є. А., Зозульов О. В. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2016. – № 13. – С. 353–360. – Бібліогр.: 10 назв.

DOI