Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/18418
Title: Selecting international market entry strategy in a hotel industry
Other Titles: Вибір стратегії виходу на міжнародний ринок в готельній галузі
Выбор стратегии выхода на международный рынок в гостиничной отрасли
Authors: Spivakovska, Tetiana
Meera Nofal Mohamed Al Mashwi Al Suwaidi
Keywords: foreign market entry strategy
direct exporting
joint venture
licensing
direct investment
management by contract
strategic alternatives
the selection of foreign markets
стратегія виходу на зарубіжний ринок
прямий експорт
спільне підприємство
ліцензування
пряме інвестування
управління за контрактом
стратегічні альтернативи
відбір зарубіжних ринків
стратегия выхода на зарубежный рынок
прямой экспорт
совместное предприятие
лицензирование
прямое инвестирование
управление по контракту
стратегические альтернативы
отбор зарубежных рынков
Issue Date: 2016
Publisher: НТУУ «КПІ»
Citation: Spivakovska T. Selecting international market entry strategy in a hotel industry / Tetiana Spivakovska, Meera Nofal Mohamed Al Mashwi Al Suwaidi // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2016. – № 13. – С. 397–402. – Бібліогр.: 20 назв.
URI: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/18418
Appears in Collections:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 13

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
59Spivakovska.pdf338.77 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.