Формування релевантних запитів для збільшення конкурентоспроможності на прикладі графічних систем

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019-05

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У сучасному світі, розвиток створеного продукту у сфері інформаційних технологій часто пов'язаний з розміщенням великої кількості реклами в мережі інтернет. Однак, можливість масштабування маркетингових оголошень в мережі часто обмежується ціною можливої закупівлі через компанії-конкуренти, що розміщуються на тих же таки рекламних площадках. Метою даної науково-дослідницької роботи є збільшення конкурентоспроможності компанії на ринку закупівлі онлайн реклами завдяки формуванню найбільш релевантних запитів та знаходження таким чином ширшої аудиторії цільових користувачів. Пропонованим рішенням є створення аналітично-програмного комплексу для автоматизації роботи з системою Google Ads. Розроблювана система включатиме в себе ядро з релевантною семантикою, що дозволить покрити усе поле цільових запитів та шаблони, за допомогою яких формуватимуться ключові слова з визначеними параметрами відповідності.

Опис

Ключові слова

масштабування трафіку, Google Ads, ключові слова, показник якості, traffic scaling, keywords, quality score

Бібліографічний опис

Опейда, Р. А. Формування релевантних запитів для збільшення конкурентоспроможності на прикладі графічних систем : магістерська дис. : 122 Комп’ютерні науки / Опейда Роман Анатолійович. – Київ, 2019. – 85 с.

ORCID

DOI