Підвищення енергетичної ефективності закладів освіти Солом’янського району м.Києва з формуванням програми заходів з енергоефективності
Вантажиться...
Дата
2019
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Актуальність теми. У сучасному світі питання енергоефективності закладів освіти є важливим. Більшість нині працюючих шкіл та дитячих садків були введені в експлуатацію ще до 2000-х років. Теплотехнічні та електричні характеристики в таких будівлях не відповідають нормам та стандартам встановленим законодавством. Характерною рисою всіх закладів збудованих в ті роки є типовість, хоча площі та об’єми приміщень є різними, інші системи були виконані з типовими проектами. Тому наразі є актуальним створення універсальної системи заходів з енергозбереження, яка буде враховувати типовість будівель. Це дасть нам змогу краще та швидше проводити енергоаудит закладів освіти, що призведе до більшої економії енергії та часу.
Для отримання результатів з енергетичних витрат необхідно виконати або проаналізувати енергоаудит декількох закладів освіти. Першим кроком проводиться збір кліматичних параметрів, даних будинку, виконується розрахунок втрат енергетичних ресурсів. Енергоаудит закінчується запропонованим списком обгрунтованих заходів з підвищення рівня енергоефективності до сучасних вимог.
Метою дослідження є підвищення рівня енергоефективності закладів освіти з побудовою системи типових заходів з енергозбереження.
Для досягнення цієї мети вирішувалися наступні завдання:
- проведення аналізу нормативно-правового забезпечення, та законодавчого регулювання щодо енергетичної ефективності закладів освіти;
- проведення аналізу інструментів, що дозволять створити оптимальну систему тивоих заходів з енергозбереження експлуатаційними і технічними характеристиками;
- розрахунок і створення системи типових заходів з енергозбереження в закладах освіти Солом’янського району
Об’єкт дослідження: процес енергетичного аудиту локального об’єкта з застосуванням типових заходів з енергозбереження
Предметом дослідження є методи та засоби впровадження заходів з енергозбереження в закладах освіти Солом’янського району.
Методи дослідження. Методичною основою дисертаційного дослідження є комплекс загальнонаукових і спеціальних методів, використовуваних для: визначення енергоспоживання при опаленні, охолодженні та гарячому водопостачання житлової будівлі – метод оцінки річного енергоспоживання при опаленні, охолодженні, вентиляції, освітленні та гарячому водопостачанні житлової будівлі; побудова системи типових заходів з енергозбереження; проведення енергетичного аудиту закладу освіти – методи збору, аналізу, узагальнення та логічного підходу.
Наукова новизна полягає в створенні системи заходів, що дає можливість підвищити рівень енергоефективності закладів освіти.
Практичне значення отриманих результатів полягає у тому, що створення системи дає змогу зекономити час та фінансові ресурси при проведенні енергоадиту. Також з’являється змога особі, яка не має технічних знань в сфері енергетичного аудиту, більш точно та детально зрозуміти доцільність впровадження того чи іншого заходу з енергозбереження.
Опис
Ключові слова
енергоефективність будинку, клас енергоефективності, енергетичний паспорт, енергоаудит, витрати енергетичних ресурсів, фонди фінансування, building energy efficiency, energy efficiency class, energy passport, energy audit, expenses of energy resources, financing funds
Бібліографічний опис
Березняк, А. А. Підвищення енергетичної ефективності закладів освіти Солом’янського району м.Києва з формуванням програми заходів з енергоефективності : магістерська дис. : 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка / Березняк Андрій Анатолійович. – Київ, 2019. – 104 с.