Вдосконалення комунікаційної політики торгової марки підприємства
Вантажиться...
Дата
2020-12
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетингова комунікаційна політика, удосконалення комунікаційної політики, формування комунікаційної політики торгової марки підприємства, маркетингова комунікаційна стратегія, внутрішні комунікації, зовнішні та внутрішні аудиторії комунікацій, marketing communication policy, improvement of communication policy, formation of communication policy of the company's trademark, marketing communication strategy, internal communications, external and internal communications audiences
Бібліографічний опис
Ніколайчук, Ю. Ю. Вдосконалення комунікаційної політики торгової марки підприємства : магістерська дис. : 075 Маркетинг / Ніколайчук Юлія Юріївна. – Київ, 2020. – 171 с.