Формування маркетингової цифрової стратегії підприємства на ринку побутової електроніки
Вантажиться...
Дата
2020-12
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Магістерська дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел (67 шт.). Робота виконана на 139 сторінках, містить 45 рисунків та 27 таблиць. Метою даної магістерської дисертації є формування маркетингової цифрової стратегії на ринку побутової техніки в Україні, на прикладі бренду ERGO, який прагне зайняти лідуючі позиції на ринку завдяки категорії товарів - телевізори, що включає визначення теоретичних та методологічних основ формування маркетингової цифрової стратегії. Об’єкт дослідження – формування маркетингової цифрової стратегії. Предмет дослідження – теоретико-методологічні засади розроблення маркетингової цифрової стратегії на ринку побутової електроніки.
Методологічна основа дослідження – загальнонаукові методи наукового пізнання: монографічний, системний підхід, методи аналізу й синтезу та маркетинговий інструментарій дослідження кон’юнктури ринку
Науковою новизною роботи є теоретичні засади щодо процесу управління маркетинговою цифровою стратегією підприємства, який, на відміну від існуючих процесів управління, розглядається на трьох рівнях: стратегічному, тактичному та оперативному. У роботі також доповнено визначення понять «цифрова стратегія» та «цифровий маркетинг».
Опис
Ключові слова
стратегія, цифрова стратегія, цифровий марктеинг, ринок телевізорів, маркетинг, попит, пропозиція, конкуренція, ринок, прогноз, потенціал
Бібліографічний опис
Бакуновська, Д. Д. Формування маркетингової цифрової стратегії підприємства на ринку побутової електроніки : магістерська дис. : 075 Маркетинг / Бакуновська Дар'я Дмитрівна. – Київ, 2020. – 140 с.