Формування бренд-стратегії компанії-виробника на споживчому ринку

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020-12

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Магістерська дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел в обсязі 91 шт. та дев’яти додатків, викладених на 23 сторінках. Робота виконана на 160 сторінках, без врахування додатків, містить 45 рисунків та 88 таблиць. Метою даної магістерської роботи є формування бренд-стратегії компанії- виробника на споживчому ринку, на прикладі АТ «Інделіка», яке веде діяльність на ринку ковбасних виробів України, що включає визначення теоретичних та методологічних основ формування бренд-стратегії. Об’єкт дослідження – формування бренд-стратегій компанії-виробника на споживчому ринку. Предмет дослідження – теоретико-методологічні засади та практичні рекомендації щодо формування бренд- стратегій компанії-виробника на споживчому ринку. Методологічна основа дослідження – загальнологічні та конкретні методи наукового пізнання: методи аналізу й синтезу, дедукції, моделювання, монографічний метод, системний підхід та маркетингові інструменти дослідження кон’юнктури ринку. Для проведення маркетингових досліджень були застосовані методи статистичної обробки інформації, аналітичні методи, метод опитування, моделювання: метод попарного порівняння, метод інтегральних оцінок, метод аналізу ієрархій Т. Сааті та інші. Науковою новизною роботи є визначення специфіки бренду та підходів до його класифікації. Надане власне трактування сутності бренду та визначення бренду на основі економічного та психологічного підходів. Визначені складові бренду з двовимірного підходу «матеріальність – раціональність». Доповнена класифікація брендів за домінантним мотивом споживача. Визначені функції бренду та механізми впливу на споживача через них. Визначені підходи до поняття стратегії, надане визначення бренд-стратегії з точки зору економічного підходу. Автором зазначені основні причини застосування та складові бренд-стратегії. Доповнена класифікація бренд-стратегій за наступними ознаками: стартова точка, спосіб маніпуляції свідомістю, тип інновації, тривалість досягнення мети, модель поведінки, реакція на зміну середовища, спосіб досягнення цілей. Визначені науково-методичні засади формування бренд-стратегії компанії-виробника на споживчому ринку. Магістерська дисертація містить детальний аналіз ринку ковбасних виробів України та діяльності АТ «Інделіка» на ньому, а також опис процесу розроблення та реалізації бренд-стратегії підприємства.

Опис

Ключові слова

бренд, брендинг, бренд-стратегія, споживчий ринок, маркетинг, попит, пропозиція, імідж, маркетингові комунікації, brand, branding, brand strategy, consumer market, marketing, demand, supply, image, marketing communications

Бібліографічний опис

Давидова, О. Б. Формування бренд-стратегії компанії-виробника на споживчому ринку : магістерська дис. : 075 Маркетинг / Давидова Олена Богданівна. - Київ, 2020. - 176 с.

DOI