Доцільність виходу на новий сегмент для «Burda Media Influencer»
Вантажиться...
Дата
2021-06
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Опис
Ключові слова
інфлюенсер-маркетинг, WOM-проекти, комплексні проекти, середній бізнес +, оцінка доцільності, сегмент, привабливість сегменту, збільшення ринкової частки, Influencer-marketing, WOM-projects, complex projects, medium business +, feasibility assessment, segment, segment attractiveness, increase in market share
Бібліографічний опис
Курява, А. В. Доцільність виходу на новий сегмент для «Burda Media Influencer» : дипломна робота … бакалавра : 075 Маркетинг / Курява Анастасія Вікторівна. – Київ, 2021. – 163 с.