Удосконалення стратегії бренду на ринку квиткових операторів
Вантажиться...
Дата
2020
Автори
Дмитрів, Богдана Володимирівна
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Дипломна робота виконана на 184 сторінки та складається зі вступу, трьох
розділів та висновків. Метою даної роботи є розробка стратегії бренду з метою
його удосконалення на ринку квиткових операторів. У ході роботи був
проведений аналіз факторів зовнішнього та внутрішнього середовища, виявлено
маркетингову управлінську проблему, проаналізовано теоретико-методологічні
засади стратегії бренду, визначений тип та методи проведення маркетингового
дослідження, після чого реалізовано його.
Маркетингове дослідження відбувалося з використанням різних наукових
методів, зокрема аналіз, синтез, адаптація, метод теоретичного узагальнення. Для
отримання чітких і зрозумілих результатів застосовувалися різні методи та
моделі, а саме бізнес-модель CANVAS, матриця Хассі, метод семантичного
диференціалу, карти сприйняття, модель Unilever Brand Key. Для отримання
необхідної інформації було використано такі методи: опитування, фокус-групу, а
також кабінетні дослідження.
Результатом проведеного дослідження стала розробка алгоритму
вдосконалення стратегії бренду, на основі опрацьованої теоретичної інформації,
який полягає в наступному:
1) Провести ситуаційний аналіз;
2) Прийняти рішення щодо ринкової стратегії компанії;
3) Прийняти рішення щодо стратегії позиціонування;
4) Розробити стратегію бренду компанії;
5) Для зручності побудувати матрицю Unilever Brand Key.
6) Визначити заходи, за допомогою яких буде реалізовано стратегію бренду.
Ключові слова: ринок квиткових операторів, послуга з продажу квитків на
події, стратегія охоплення ринку, стратегія бренду, позиціонування.
Опис
Ключові слова
ринок квиткових операторів, послуга з продажу квитків на події, стратегія охоплення ринку, стратегія бренду, позиціонування, ticket operators market, event ticket sales service, market coverage strategy, brand strategy, positioning
Бібліографічний опис
Дмитрів, Б. В. Удосконалення стратегії бренду на ринку квиткових операторів : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Дмитрів Богдана Володимирівна. – Київ, 2020. – 195 с.