Розвиток системи моніторингу лояльності промислових споживачів для ТМ «Ідеаль Немолоко»
Вантажиться...
Дата
2021
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Опис
Ключові слова
лояльність, типи лояльності, управління лояльністю, система управлінню лояльністю, моніторинг лояльності, система моніторингу лояльності, лояльність промислових споживачів, loyalty, види лояльності, loyalty types, loyalty management, loyalty management system, loyalty monitoring, loyalty monitoring system, types of loyalty, industrial consumer loyalty
Бібліографічний опис
Шлеюк, К. Р. Розвиток системи моніторингу лояльності промислових споживачів для ТМ «Ідеаль Немолоко» : дипломна робота … бакалавра : 075 Маркетинг / Шлеюк Катерина Романівна. – Київ, 2021. – 115 с.