Розвиток системи моніторингу лояльності промислових споживачів для ТМ «Ідеаль Немолоко»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Опис

Ключові слова

лояльність, типи лояльності, управління лояльністю, система управлінню лояльністю, моніторинг лояльності, система моніторингу лояльності, лояльність промислових споживачів, loyalty, види лояльності, loyalty types, loyalty management, loyalty management system, loyalty monitoring, loyalty monitoring system, types of loyalty, industrial consumer loyalty

Бібліографічний опис

Шлеюк, К. Р. Розвиток системи моніторингу лояльності промислових споживачів для ТМ «Ідеаль Немолоко» : дипломна робота … бакалавра : 075 Маркетинг / Шлеюк Катерина Романівна. – Київ, 2021. – 115 с.

DOI