Розвиток системи моніторингу лояльності промислових споживачів для ТМ «Ідеаль Немолоко»
Вантажиться...
Дата
2021
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Дипломна робота на тему: “Розвиток системи моніторингу лояльності
промислових споживачів для ТМ “Ідеаль Немолоко”.
Основна частина роботи містить 95 сторінок, що складається з трьох розділів,
в кожному з яких по 3 пункти, в кінці кожного розділу наводяться висновки. В
роботі 31 таблиця та 13 рисунків. Метою дипломної роботи є розроблення системи
моніторингу лояльності промислових споживачів для ТМ “Ідеаль Немолоко”. У
ході роботи було проведено аналіз діяльності підприємства та торгової марки,
аналіз маркетингового середовища (аналіз макросередовища, мікросередовища,
мезосередовища), визначено маркетингову управлінську проблему, проведено
планування маркетингового дослідження та здійснено реалізацію дослідження та
верифікацію результатів.
Методами дослідження були кабінетні дослідження, а також опитування
споживачів. Методологічною базою дослідження були роботи науковців у сфері
маркетингу та економіки, в яких досліджувалися поняття “лояльність”, її види,
фактори, що впливають на неї, за рахунок чого вона формується, як системно
керувати лояльністю, які є методи аудиту та методи вимірювання лояльності.
Результатом роботи було розроблення системи моніторингу лояльності
промислових споживачів для ТМ “Ідеаль Немолоко” та визначення шляхів
збільшення лояльності. Новизна отриманих результатів: розроблено процедуру
управління лояльністю; розроблено систему моніторингу лояльності промислових
споживачів; визначено періодичність проведення моніторингу лояльності;
розраховано витрати на проведення моніторингу лояльністю.
Опис
Ключові слова
лояльність, типи лояльності, управління лояльністю, система управлінню лояльністю, моніторинг лояльності, система моніторингу лояльності, лояльність промислових споживачів, loyalty, види лояльності, loyalty types, loyalty management, loyalty management system, loyalty monitoring, loyalty monitoring system, types of loyalty, industrial consumer loyalty
Бібліографічний опис
Шлеюк, К. Р. Розвиток системи моніторингу лояльності промислових споживачів для ТМ «Ідеаль Немолоко» : дипломна робота … бакалавра : 075 Маркетинг / Шлеюк Катерина Романівна. – Київ, 2021. – 115 с.