Розроблення програми лояльності споживачів на підприємстві «AromaKava» на ринку кав’ярень України
Вантажиться...
Дата
2021
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Дипломна роботи на тему «Розроблення програми лояльності споживачів на
підприємстві «AromaKava» на ринку кав’ярень України» складається зі вступу, трьох
розділів, кожен з яких містить 3 пункти, висновків, списку використаних джерел, що
містить 77 найменувань, 6 додатків. Загальний обсяг роботи - 146 сторінок, серед
яких представлено 40 таблиць та 15 рисунків.
Метою роботи є вирішення маркетингової управлінської проблеми
підприємства «AromaKava», що полягає в розробленні програми лояльності. Мета
проведення маркетингового дослідження – виявлення незадоволених потреб
споживачів, вивчення їх поведінки для визначення інструментів удосконалення
програми лояльності.
Під час проведення дослідження були використані як загальнонаукові(аналіз,
синтез, моделювання та інші), так і спеціальні(SWOT-аналіз, спостереження,
глибинне інтерв’ю, опитування, кабінетні дослідження) методи. При аналізі даних
використовували програмне забезпечення MS Excel та статистичні методи.
У результаті дослідження було розроблено удосконалену програму лояльності
та надані рекомендації щодо підвищення істинної лояльності споживачів компанії
«AromaKava». Новизна дослідження полягає у розробці авторської програми
лояльності, що дозволяє задовольнити потреби всіх типів лояльності споживачів. У
майбутньому результати дослідження можуть бути використані для вирішення
проблем, пов’язаних з лояльністю споживачів підприємств, що працюють у сфері
HoReCa, а також для застосування на практиці компанією «AromaKava».
Опис
Ключові слова
ринок кав’ярень, ринок кави, лояльність, програма лояльності, маркетингове дослідження, прихильність до бренду, coffee market, coffee market, loyalty, loyalty program, marketing research, brand commitment
Бібліографічний опис
Бакшеньова, К. О. Розроблення програми лояльності споживачів на підприємстві «AromaKava» на ринку кав’ярень України : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Бакшеньова Катерина Олексіївна. – Київ, 2021. – 146 с.