Концепція просування програми стажування (на прикладі компанії Zoolatech)

Ескіз недоступний

Дата

2021-06

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Метою проєкту була розробка стратегії просування ІТ-інтернатури для компанії Zoolatech. У роботі було розглянуто специфіку просування стажування в різних ІТ-компаніях, визначено основні методи просування, розроблено концепцію стратегії просування, а також матеріали для неї. В першому розділі досліджені визначення понять «просування», «система маркетингових комунікацій» і розгляду видів просування. Другий розділ розкриває і аналізує наявні приклади просування стажування ІТ-компаній: MacPaw, SoftServe, Epam, Spotify, Intel, Google. У третій частині описана і обгрунтована концепція просування стажування для компанії Zoolatech. Концепція, що міститься в проєкті, може бути реалізована компанією Zoolatech для підвищення впізнаваності серед потенційної авдиторії, заохочення до проходження програми стажування.

Опис

Ключові слова

digital-методи просування, it-компанії, маркетинг, маркетингові комунікації, просування, стажування, digital promotion methods, it companies, marketing, marketing communications, promotion, internship

Бібліографічний опис

Лірник, О. Є. Концепція просування програми стажування (на прикладі компанії Zoolatech) : дипломний проект … бакалавра : 061 Журналістика / Лірник Ольга Євгенівна. – Київ, 2021. – 76 с.

ORCID

DOI