Концепція дитячої інтерактивної абетки ґаджетів

Ескіз недоступний

Дата

2021-06

Автори

Мельник, Іванна Олександрівна

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Мета дослідження — створити інтерактивну абетку для дітей старшого дошкільного віку з урахуванням особливостей дитячої психології та перцепції інтерактивних елементів. Уперше досліджено комплексний вплив інтерактивного видання на психіку дитини з орієнтацією на дослідження з галузі педагогіки та психології; з огляду на теоретичну базу вдосконалено поняття «інтерактивне видання»; унаочнено різницю між «абеткою» та «букварем»; поліпшено дефініцію поняття «віршований текст». Завдяки експериментальному опитуванню сформовано уявлення батьків дітей дошкільного віку щодо зацікавлення інтерактивними виданнями, особливо навчального та пізнавального спрямування. Встановлено, що інтерактивні видання тільки набувають популярності серед споживачів, однак уже помітно бракує якісних варіантів. Сформовано основні положення професійної роботи редактора з інтерактивними виданнями, ураховуючи мультимедійний матеріал, які систематизовано в теоретичній моделі. Послідовно викладено засади створення інтерактивної абетки на тему сучасного «ґаджетаріуму». За допомогою SWOT-аналізу визначено сильні та слабкі сторони конкретного видання й названо найефективніші способи його просування. Підготовлено інтерактивну дитячу абетку на тему сучасного «ґаджетаріуму» для авдиторії віком 5–7 років.

Опис

Ключові слова

абетка, ґаджет, дитяча література, інтерактивне видання, редагування, редактор, створення, alphabet, gadget, children's literature, interactive publication, editing, editor, creation

Бібліографічний опис

Мельник, І. О. Концепція дитячої інтерактивної абетки ґаджетів : дипломний проект … бакалавра : 061 Журналістика / Мельник Іванна Олександрівна. – Київ, 2021. – 103 с.

DOI