Культура скасування як соціальнокомунікаційний феномен

Ескіз недоступний

Дата

2021-12

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

У магістерській дисертації проведено аналіз впливу феномену «культури скасування» на роботу фахівця у сфері реклами і зв’язків з громадськістю, а також запропоновано план дій для запобігання та вирішення такої кризової ситуації. Для формування етапів протидії культурі скасування було розроблено план реагування на кризові ситуації, пов’язані з репутаційними онлайн втратами, а також було виокремлено ключові кроки, які є найбільш дієвими. Аналіз проводився на актуальних кризових кейсах, шляхом дослідження першоджерел та збору інформації від різних сторін конфліктів. Наведені висновки несуть рекомендаційний характер і можуть бути використані в роботі фахівця у сфері реклами та зв’язків з громадськістю з метою профілактики «скасування».

Опис

Ключові слова

культура скасування, інститут репутації, соціальні мережі, кризова ситуація, робота pr-спеціаліста, cancel culture, institute of reputation, social networks, crisis situation, work of pr-specialist

Бібліографічний опис

Стовбецька, В. В. Культура скасування як соціальнокомунікаційний феномен : магістерська дис. : 061 Журналістика / Стовбецька Вікторія Володимирівна. – Київ, 2021. – 125 с.

DOI