Бренд-аудит торговельної марки на споживчому ринку

Ескіз недоступний

Дата

2021

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Представлена магістерська дисертація складається із вступу, трьох розділів, загальних висновків, списку використаних джерел із 70 найменувань та додатків. Загальний обсяг роботи – 168 сторінок, у тому числі: 149 сторінок основного тексту, 6 сторінок списку використаних джерел, 8 сторінок додатків. В першому розділі представлено 6 таблиць та 12 рисунків. В другому розділі представлено 14 таблиць та 18 рисунки. Третій розділ містить 11 таблиць та 7 рисунків. Метою написання роботи є подальший розвиток та удосконалення теоретико- методологічних, методичних і практичних питань проведення бренд-аудиту компаній-виробників на споживчому ринку на прикладі ТОВ «Орімі Україна», що веде діяльність на кавовому ринку України. Об’єктом дослідження є процес бренд- аудиту на підприємствах споживчого ринку. Предметом дослідження є теоретико- методичні положення та практичні рекомендації щодо проведення бренд-аудиту підприємствами на споживчому ринку. В основу методології дослідження були покладені загальнонаукові підходи до управління брендом та спеціальні методи: монографічний, методи теоретичного узагальнення, методи логічного узагальнення, структурно-генетичного аналізу та синтезу, статистичні методи, матричні методи. Науковою новизною роботи є удосконалення композиції підходів до визначення поняття «бренд» та «бренд-аудит», обґрунтування зон проведення бренд-аудиту, типологізація бренд-аудиту за чотирма критеріями, класифікація предмету проведення бренд-аудиту у відповідності з підходом. Визначені науково- методологічні засади проведення бренд-аудиту для компанії на споживчому ринку. Результати роботи можуть бути застосовані підприємствами під час проведення бренд-аудиту та з метою відслідковування показників ефективності бренду.

Опис

Ключові слова

бренд, бренд-аудит, брендинг, стратегія бренду, капітал бренду, показники ефективності бренду, brand, brand audit, branding, brand strategy, brand capital, brand performance indicators

Бібліографічний опис

Глоба, М. С. Бренд-аудит торговельної марки на споживчому ринку : магістерська дис. : 075 Маркетинг / Глоба Марія Сергіївна. – Київ, 2021. – 167 с.

ORCID

DOI