Жанровий підхід до відбору текстів у навчанні студентів поліграфічних спеціальностей англомовного писемного мовлення

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НПУ імені М.П. Драгоманова

Анотація

Стаття присвячена проблемі навчання іноземним мовам студентів немовних вузів і проблемі професійної освіти фахівця. Особлива увага приділяється навчанню професійно-орієнтованого писемного спілкування іноземною мовою та формуванню у студентів іншомовної професійно-спрямованої комунікативної компетенції, компонентам системи навчання іноземної мови професійного спрямуван¬ня, визначення змісту і мети навчання іноземної мови у немовно¬му вузі. У статті досліджується жанровий підхід як різновид когнітивно-комунікативного підходу, такі поняття жанрового підходу як жанр та жанрова компетенція, визначається їх місце у методиці навчання писемного мовлення. Обґрунтовується доцільність використання жанрового підходу у навчанні студентів та у відборі матеріалів для навчання писемного мовлення англійською мовою. Визначаються принципи та підходи до відбору матеріалів для навчання та ті критерії, яким має відповідати навчальний текст. Аналізуються групи жанрів, які є типовими для письмової мовленнєвої діяльності майбутніх фахівців та подається класифікація жанрів періодичної преси.

Опис

Ключові слова

навчання письма англійською мовою, teaching writing in English, жанровий підхід, genre approach, жанр, genre, інформаційні жанри, information genres, аналітичні жанри, analytical genres, преса, press

Бібліографічний опис

Антоненко, І. І. Жанровий підхід до відбору текстів у навчанні студентів поліграфічних спеціальностей англомовного писемного мовлення / І. І. Антоненко // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 117. - C. 5-15.

DOI