Фасилітативний підхід у процесі неперервного професійного зростання вчителів
Вантажиться...
Дата
2022
Автори
Сагач, Оксана Михайлівна
Гришко, Юрій Юрійович
Гришко, Лариса Григорівна
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка
Анотація
Етапами неперервного професійного зростання вчителя фізичної культури є: етап професійного самовизначення та розвитку під час навчання у закладі вищої освіти; етап професійного вдосконалення та професійного зростання під час післядипломної підготовки у ході підвищення кваліфікації. Успішність процесу підготовки майбутнього вчителя фізичної культури переважно залежить від характеру професійно-педагогічної взаємодії. Успішність процесу підготовки майбутнього вчителя фізичної культури не в останню чергу залежить від її характеру. Взаємодія між викладачем та вчителем фізичної культури у процесі підвищення кваліфікації останнього створює ситуацію партнерства, взаємного доступу до педагогічного ресурсу, формує основу для професійного зростання усіх її учасників. Для професійного розвитку педагога важливими є взаємодія, яка зародилась у процесі діалогового спілкування між членами групи вчителів-слухачів. Лектор виступає одразу в кількох ролях, зокрема, фасилітатора та консультанта, у кожній із яких він організовує взаємодію учасників процесу підвищення кваліфікації.
Опис
Ключові слова
неперервне професійне зростання, майбутній вчитель фізичної культури, вчитель фізичної культури, конгруентність, фасилітація
Бібліографічний опис
Сагач, О. М. Фасилітативний підхід у процесі неперервного професійного зростання вчителів / Сагач О. М., Гришко Ю. Ю., Гришко Л. Г. // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Серія: Педагогічні Науки. - Чернігів, 2022. - Випуск 16 (172). - С. 114-119.