Система керування електронними чергами

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2022-12-31

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Пояснювальна записка магістерської дисертації складається з чотирьох розділів, містить 25 таблиць, 8 додатків та 35 джерел – загалом 100 сторінок. Об`єкт дослідження: процес обслуговування клієнтів в чергах. Мета дипломного проекту: Підвищити ефективність управління чергами за рахунок надання можливостей гнучкого налаштування сервісів, робочого процесу співробітників, збору статистики обслуговування клієнтів та оптимізації процесу перебування клієнтів у чергах В першому розділі було проведено аналіз предметної області, визначено мету розробки – підвищення ефективності керування чергами та оптимізації процесу перебування клієнтів в чергах. Проведений аналіз аналогів існуючих системи виявив переваги і недоліки які слід враховувати при розробці власної системи. Наведено рішення з інформаційного забезпечення. У другому розділі здійснено дослідження задачі ведення статистики процесу обслуговування клієнтів. Проведений огляд можливих методів розв’язання виявив, що для обрахунку статистики обслуговування клієнтів слід використовувати теорію масового обслуговування, що дозволить обраувати усі необхідні фактори процесу обслуговування клієнтів. У третьому розділі обґрунтовано засоби розробки, наведено інструкцію користувача, спроектовано діаграму розгортання, яка описує архітектуру програмного забезпечення. Четвертий розділ магістерської дисертації присвячений розробці стартап-проекту.

Опис

Ключові слова

система керування, теорія масового обслуговування, обслуговування клієнта, сервіси обслуговування, сфера послуг, оптимізація обслуговування

Бібліографічний опис

Островський, Д. В. Система керування електронними чергами : магістерська дис. : 126 Інформаційні системи та технології / Островський Даніїл Віталійович. – Київ, 2022. – 100 с.

DOI