Оптимізація балки відсіку шасі пасажирського літака за результатами аналізу її напружено-деформованого стану в умовах надлишкового тиску

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021-12

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Метою дипломної роботи є саме отпимізація по масі балки, що відноситься до коробчатої конструкціїї передньої шасі пасажирського літака. Критичним випадком вважається фактор подвійного надлшикового тиску, що діє на верхню панель, до якої відноситься розглядувана у цієї роботі балка. Аналітичним методом було пораховано та визначено оптимальні геометричні дані балки. Усі вхідні данні, діючі навантаження та пропонована геометрія – є лиш теоретичне припущення. У цій роботі було порахована втрата стійкості поясів з урахуванням локальної втрати стійкості (кріплінг), допустимі навантаження на розтяг верхнього та нижнього поясів, втрата стійкості стінки від двух силових факторів (момента та дотичних напружень). Також була пораховано ефективна ширина панелі, яка працює на стиск разом з нижнім поясом. Сама геометрія балки у цілому було підібрана ітераційним методом.

Опис

Ключові слова

ефективна ширина панелі, effective panel width, втрата стійкості, buckling, ітераційний метод, iterative method, допустимі навантаження, permissible loads, розтяг, stretching

Бібліографічний опис

Собко, О. О. Оптимізація балки відсіку шасі пасажирського літака за результатами аналізу її напружено-деформованого стану в умовах надлишкового тиску : магістерська дис. : 131 Прикладна механіка / Собко Олексій Олександрович. – Київ, 2021. – 57 с.

DOI