Формування іміджу банківської установи на вітчизняному ринку

Ескіз недоступний

Дата

2023

Автори

Костюк, Тетяна Ігорівна

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Основна частина дипломного роботи містить 136 сторінок печатного тексту, в якому наведено 49 рисунків, 22 таблиці та 1 формула. Метою дипломної роботи було визначено розробка конкретних заходів вдосконалення елементів іміджу «Сенс Банку», який є одним з системно важливих банків України, відповідно до визначеної мети формування позитивного іміджу банку та наведеної структури іміджу банку. Були сформовані завдання дослідження елементів іміджу «Сенс Банку» та сформульовані пошукові питання. Відповідно до інформації, яку планувалось отримати, використовувався метод опитування споживачів методом анкетування для збору якісних даних. Під час проведення маркетингового дослідження було отримано результати про те, що банк має проблеми з формуванням позитивного іміджу серед клієнтів, позитивної репутації на ринку, підвищення ефективності своєї рекламної діяльності серед споживачів ринку та підвищення їх обізнаності про соціальну роль банку в житті країни. Відповідно до цього були розроблені конкретні заходи, що сформують позитивний імідж АТ «Сенс Банк» серед споживачів ринку.

Опис

Ключові слова

банк, банківська установа, ринок банківських послуг, імідж банку, елементи іміджу банку, оцінка іміджу, формування позитивного іміджу на ринку

Бібліографічний опис

Костюк, Т. І. Формування іміджу банківської установи на вітчизняному ринку : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Костюк Тетяна Ігорівна. - Київ, 2023. - 183 с.

DOI