Синтез адаптивної системи керування для асинхронного частотно-регульованого електроприводу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Дисертація присвячена темі подальшого розвитку скалярних систем керування частотно-регульованим асинхронним приводом. Традиційні рішення при проектуванні систем керування тяговим приводом, що характеризується широким діапазоном моменту навантаження, забезпечують регулювальні характеристики з забезпеченням заданого значення швидкості. Питання енергозбереженні і підвищення енергоефективності електротранспортних систем є досить актуальним в умова розвитку інфраструктури України. Застосування екстремальних законів скалярного керування приводом дозволяють досягти цілей поставленої комплексної оптимізаційної задачі і максимізують критерій оцінки енергоефективності – відношення момент навантаження до споживаного значення струму. Проте, щоб повністю використати потенціал екстремальних законів управління, зробити їх простими та зручними в налаштуванні, надійними в експлуатації необхідно: застосування векторних СУ; початкова ідентифікація параметрів АД; адаптація параметрів двигуна, що змінюються у процесі його нагрівання; обчислення швидкості обертання ротора двигуна, при розімкнутому управлінні за швидкістю.

Опис

Ключові слова

Тяговий асинхронний двигун, електротранспорт, скалярна система керування, перетворювач частоти, динамічні характеристики, розімкнута система

Бібліографічний опис

Кобзар, О. В. Синтез адаптивної системи керування для асинхронного частотно-регульованого електроприводу : магістерська дис. : 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка / Кобзар Олесандр Васильович. – Київ, 2024. – 102 с.

DOI