Формування стратегії зростання компанії на національному ринку
Вантажиться...
Дата
2024
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
У даній роботі було розглянуто діяльність компанії ТОВ «ТД «Вікнарьов» на ринку світлопрозорих конструкцій України. Поточне дослідження мало на меті визначення напряму стратегії зростання для компанії-виробника. Дисертація складається із трьох розділів. У першому розділі визначено теоретико- методологічні засади формування стратегії зростання на ринку, визначено роль маркетингу у процесі розвитку стратегій росту. На основі даного аналізу побудовано структурно-логічну схему, яка стала базою до процесу створення маркетингової стратегії зростання для ТОВ «ТД «Вікнарьов» на національному ринку світлопрозорих конструкцій України.
У другому розділі роботи проведено ситуаційний аналіз, який включав діагностику внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства, тобто був описаний поточний стан та тенденції розвитку вітчизняного ринку світлопрозорих конструкцій, що стало передумовами до визначення напрямку стратегії зростання та проаналізовано маркетингову діяльність ТОВ «ТД «Вікнарьов» на даному ринку, внаслідок чого визначений внутрішній потенціал компанії та можливості у плані росту. Наступним кроком проведено маркетингове дослідження , у процесі якого було визначено можливі та найбільш оптимальні шляхи для масштабування підприємства на національному ринку, описано потенційні регіони виходу компанії, обґрунтовано процес просування та збуту.
У третьому розділі отримана попередньо первинна та вторинна інформація була узагальнена, внаслідок чого сформована стратегія зростання компанії ТОВ
«ТД «Вікнарьов» на ринку світлопрозорих конструкцій України. Розроблено план впровадження стратегії ринкової експансії, визначено регіони планової співпраці з дилерами та деталізовано процес взаємодії з посередниками. Також розроблено рекомендації щодо процесу просування та створено медіаплан. У кінці дослідження, провели економічне обґрунтування впровадження даної стратегії зростання для компанії ТОВ «ТД «Вікнарьов» на ринку світлопрозорих конструкцій України.
Опис
Ключові слова
світлопрозорі конструкції, стратегія зростання, дилери, фірмові салони, металопластикові вікна, ринкова експансія, масштабування, регіональні ринки
Бібліографічний опис
Денисенко, Д. С. Формування стратегії зростання компанії на національному ринку : магістерська дис. : 075 Промисловий маркетинг / Денисенко Денис Сергійович. - Київ, 2024. - 148 с.