Бізнес-комунікації книжкових видавництв: від соціальних мереж до метавсесвіту

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Статтю присвячено дослідженню функціональних можливостей соціальних мереж постінтернетного часу як комунікаційних платформ книжкових видавництв. У період грудень 2022 р. — листопад 2023 р. проаналізовано теоретичні підходи до явищ постінтернетного суспільства та метавсесвіту, а також досліджено практики використання соціальних мереж «Фейсбук», «Інстаграм», «Телеграм», «Тікток», «Ютуб» українськими книжковими видавництвами («А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА», «Видавництво Старого Лева», «Клуб сімейного дозвілля», «Наш Формат», «Ранок», ArtHuss, Vivat). Також завдяки дискурс-аналізу вивчено досвід та прогнози ІТ-компаній Meta, K.I.S.S, Party.Space. Обґрунтовано, що в постінтернетному суспільстві соцмережі стають основою для бізнес-комунікацій книжкових видавництв. При цьому з поширенням технологій штучного інтелекту, машинного навчання, блокчейну, інтернету речей відбувається трансформація соціальних мереж у метавсесвіт — «наступний інтернет» (Web3.0, Web3), конгломерат 3D-реальностей. Виділено такі основні функціональні можливості соціальних мереж книжкових видавництв перехідного етапу: впровадження доказового маркетингу, глобалізація діяльності, персоналізація комунікацій з аудиторією, імерсивність та інтерактивність, соціальність, електронна комерція. З огляду на це, книговидавцям доцільно співпрацювати з ІТ-компаніями, які мають справу з технологіями постінтернету; переводити бізнес-процеси в цифрове середовище та навчати персонал; розроблювати та реалізувати комунікаційні стратегії, які корелюють із цифровими інноваціями.

Опис

Ключові слова

книжкові видавництва, бізнес-комунікації, соціальні мережі, постінтернет, метавсесвіт, віртуальна реальність, доповнена реальність, імерсивність, інтерактивність, : book publishers, business communications, social networks, post-Internet, metauniverse, virtual reality, augmented reality, immersiveness, interactivity

Бібліографічний опис

Крайнікова, Т. С. Бізнес-комунікації книжкових видавництв: від соціальних мереж до метавсесвіту / Крайнікова Т. С., Рижко О. М. // Обрії друкарства : науковий журнал. – 2023. – №2 (14). – С. 127-139. – Бібліогр.: 21 назв.